bl
door blijdorp Aug 30, 2005 om 08:08
Voeding & gezondheid

Overmatig transpireren in de overgang

Wie is er bekend met het middel Transpinal wat goed zou helpen bij overmatig transpireren ?Ik gebruik Ymea en dat help[t wel goed bij alle andere klachtes( de opvliegers bijvoorbeeld) maar het overmatig transpireren over het hele lichaam  raak ik niet kwijt. Ik reageer niet goed op hormoonpreparaten van de huisarts en vraag me nu af of dit een beter middel is.. Het middel schijnt vrij verkrijgbaar te zijn en is alleen bedoeld om het transpireren tegen te gaan . Wie is er bekend mee en weet ook waar je het kunt kopen?  Hier bij de apotheek kunnen ze me niet verder helpen.

2032 4 Rapporteer

ap
door apotheker - Oct 15, 2005 om 20:26
4 Antwoorden / 0 Vragen

Het middel Transpinal is mij ook onbekend, echter overmatig transpireren is goed te behandelen met aluminiumhydroxide oplossing 15%. Deze is zo te koop en wordt door dermatologen en huisartsen voorgeschreven bij ernstig zweten.

ca
door carlene - Oct 16, 2005 om 00:39
5 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi!

Mijn moeder reageerde ook niet goed op hormonen, maar heeft heel veel baat gehad bij een natuurproduct dat soja bevat. Zij heeft zelf een product in Frankrijk gekocht, omdat ze daar toen woonde, maar ik heb op internet gekeken bij een vitaminewinkel, en je kunt hier ook vanalles kopen.

Sterkte!

bl
door blijdorp - Oct 16, 2005 om 00:41
3 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de tip. Ben een tijdje aan het zoeken geweest maar het is niet echt wat ik zocht. Het zweten is wel weer minder geworden nu met Ymea maar nog steeds niet optimaal.Ik wordt er een beetje simpel van eerlijk gezegd..Ben nog verder aan het kijken in ieder geval. Bedankt zover!!

bl
door blijdorp - Oct 16, 2005 om 00:45
3 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi , het lijkt me iets wat je op de huid moet smeren ofzoiets ?Net zoals het middel formehaldehyde ofzo...wat je in water moet oplossen en daar met je zweetvoeten in moet gaan zitten. Allleen is het natuuurlijk zo als het zweten plaatselkijk is dan gaat dat wel. Maar in dit geval kan ik wel in een bad gaan liggen met dat spul. Ben over het hele lichaam drijfnat.Of werkt dit anders? Hoor het graag van je.Groetjes.