ve
door verwijderd Feb 7, 2004 om 17:07
Voeding & gezondheid

Pas op met Herbalife producten!!!

Na aanleiding van onderstaande vraag heb ik zojuist de website van Herbalife doorgeworsteld. De producten van Herbalife bevatten allerlei stoffen, vitamine en mineralen die nodig zijn voor het menselijke lichaam, maar in een dusdanige dosering dat deze op lange termijn schadelijk kunnen zijn voor de gezondheid. Nogmaals: voor wie met deze producten of de organisatie in zee wilt gaan? Bedenk eer gij begint. Don't play whit your own life!!! MVG

33129 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

blessie gezien jij veel ervaring hebt gezien je de best geprezen exper bent kan je een keer contact opnemen over een keuken zaak. Mijn emailadres is rlange@gemeentewestland.nl en geloof me ik heb je advies nodig

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Welke producten!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is goed dat je mensen waarschuwt. Ik vraag me echter af welke sites je bezocht hebt. Ik heb het product twee jaar geleden gebruikt en toen kwam iemand op mij af met een artikel dat er een kankerverwekkende stof in zou zitten. Men is echter vergeten te vermelden dat het hier om de Amerikaanse Herbalife gaat. Daar zitten nl net weer andere stoffen in en die kunnen voor ons Europeanen inderdaad schadelijk zijn. De Nederlandse Herbalife bevat die schadelijke stoffen niet en kunnen dus gewoon gebruikt worden. En om evt misverstanden te voorkomen: ik werk niet voor de organisatie en verdien er mijn geld niet mee of zo, ben gewoon een tevreden gebruikster.
Greetz!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb deze info gewoon van de site http//:herbalife.com gehaald. De zgn. kankerverwekkende stoffen die u noemt, zijn net zo kankerverwekkend in europa als in de VS. Verder heb ik het niet over specifieke stoffen gehad, maar over vitaminen, mineralen e.d. die de mens nodig heeft. Deze zitten in dusdanige concentraties in de herbalife producten dat deze op termijn schadelijk kunnen zijn. Misschien nog maar eens goed lezen? MVG

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoe kunnen vitaminen mineralen e.d. nou schadelijk zijn op de lange duur???? het lichaam scheidt automatisch het te veel af. als het lichaam genoeg heeft zal het niet meer kunnen opnemen en wordt het automatisch afgevoerd via het uitscheidingskanaal.
dus kan het nooit schadelijk zijn. voordat het in Nederland op de markt komt wordt het eerst door allerlei instanties getest oa. door TNO, het komt dus echt niet zomaar op de markt. ik ben geen distributeur of gebruikster van Herbalife, maar heb er wat onderzoek naar gedaan...vandaar.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is niet waar dat een teveel aan vitaminen automatisch door het lichaam uitgescheiden worden. Dit geldt alleen voor vitamine C en B, deze vitaminen zijn wateroplosbaar. Als je teveel vitamine A, D, E of K binnen krijgt, wordt dit opgeslagen in vet.

ve
door verwijderd - Sep 17, 2004 om 22:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste mensen,

herbalife heeft mijn leven wel degelijk veranderd,ik ben er tenslotte 30kg mee vermagerd.. ik verkoop nu zelf herbalife..

alle geruchten qua kankerverwekkende stoffen lijken mij heel ongeloofwaardig , aangezien het hoofd van een kankerziekenhuis in de medische raad zit van herbalife... evenals David heber, die zich gespecialiseerd heeft in het schrijven medische boeken..

Heber zijn nieuwste boek wordt eind dit jaar uitgegeven in het nederlands, waarmee hij zelfs in zijn voorwoord herbalife prijst..

verder hebben de producten van herbalife een nobelprijs gewonnen, de man die viagra heeft uitgevonden heeft een nieuw product voor de vitaliteit van de man uitgevonden, exclusief geproduceert voor herbalife...

denk eens na, sinds ik , net als zoveel anderen, herbalife gebruik, zit ik noooooooooit meer bij de dokter...

dokters zijn ertegen, aangezien ze het voelen in hun geldbuidel...

want ook een dokter is commercieel ingesteld

wat er op staat op het etiket bij herbalife, zit er in, en wat er in zit, staat erop..

maak jullie geen zorgen

groetjes sonja