Pearl geen gratis 2e bril
Ik heb bij Pearl een RayBan zonnebril op sterkte gekocht. Aangezien er nu een actie is "bij ELKE bril een gratis zonnebril op sterkte", verwachtte ik een 2e bril. deze kreeg ik niet omdat RayBan uitgesloten is van de actie, dit staat nergens in de voorwaarden. Ik vind dan ook dat ik recht heb op die tegoedbon van minimaal €59,00 plus € 30 voor gekleurde glazen.
sta ik in mijn recht?
@ingemarcel
Al die leuke voordelige reclame,s van de pearl en noem ze allemaal maar op,die we met de regelmaat van de klok op tv zien,kloppen veelal niet met de werkelijkheid,als u denkt:heyyy das een leuke aanbieding,dan moet u eerst even de zogenaamde kleine lettertjes goed lezen.Dit is weer een voorbeeld van:Te mooi om waar te zijn.
Ps:ik hoop dat ik niet teveel hoofdletters en komma,s en punten heb gebruikt,want dan zou het maar zo kunnen zijn dat ik in overtreding ben volgens de kassa regels.
Hallo ingemarcel,
Daar waar er sprake is van een bril wordt er geen zonnebril bedoeld.
Voorwaarden
Bij aankoop van een bril op sterkte ontvangt u een waardebon t.w.v minimaal €59 (afhankelijk van het totale bonbedrag van de 1e bril aankoop). U kunt de waardebon gebruiken voor een reservebril, een zonnebril op sterkte, daglenzen óf u geeft hem cadeau aan een ander.
Wanneer u deze bon gebruikt voor een zonnebril op sterkte, dan ontvangt u nu tijdelijk de zonnetoeslag t.w.v. €30 gratis. Wanneer u kiest voor duurdere glazen en/of opties, betaalt u het verschil bij.
Bij inlevering van de waardebon ontvangt u niet opnieuw een waardebon.
Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingen van Pearle Opticiens.
De actie is niet geldig op reeds bestelde brillen.
.....sta ik in mijn recht?.....
Nee dus.
Je had dit beter eerst even kunnen communiceren vóór de koop.
Met vr.gr.
Als men de voorwaarden goed leest ... dan heeft men wel degelijk recht op een 2e zonnebril. Een zonnebril is ook (!) een bril en zonnebrillen worden niet expliciet uitgesloten.
Buiten dat maken zij reclame met de volgende (letterlijke) tekst:
"Nu bij elke bril 2e bril gratis".
"Bij Pearle krijgt u bij iedere bril die u koopt een gratis 2e bril."
Dus ELKE / IEDERE (!!) bril.
Maar probeer je recht maar eens te halen. Ook Pearle weet dat men toch geen rechtszaak begint voor zo'n (relatief) klein bedrag.
Het enige wat u nog kunt doen, of beter gezegd: laten, is niet meer naar Pearle gaan.
In deze toch niet zo'n goeie actie van Pearle.......
Misschien (bij Radar) Pearle nomineren voor de koude douche?
[quote=edrick3 schreef op donderdag 9 apr 2015, 19:11]Hallo ingemarcel,
Daar waar er sprake is van een bril wordt er geen zonnebril bedoeld.
Voorwaarden
Bij aankoop van een bril op sterkte ontvangt u een waardebon t.w.v minimaal €59 (afhankelijk van het totale bonbedrag van de 1e bril aankoop). U kunt de waardebon gebruiken voor een reservebril, een zonnebril op sterkte, daglenzen óf u geeft hem cadeau aan een ander.
Wanneer u deze bon gebruikt voor een zonnebril op sterkte, dan ontvangt u nu tijdelijk de zonnetoeslag t.w.v. €30 gratis. Wanneer u kiest voor duurdere glazen en/of opties, betaalt u het verschil bij.
Bij inlevering van de waardebon ontvangt u niet opnieuw een waardebon.
Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingen van Pearle Opticiens.
De actie is niet geldig op reeds bestelde brillen.
.....sta ik in mijn recht?.....
Nee dus.
Je had dit beter eerst even kunnen communiceren vóór de koop.
Met vr.gr.
[quote=edrick3 schreef op donderdag 9 apr 2015, 19:11]Hallo ingemarcel,
Daar waar er sprake is van een bril wordt er geen zonnebril bedoeld.
Dus wel, Wanneer ik een andere zonnebril dan een RayBan op sterkte koop, is het blijkbaar wel mogelijk. er werd in de winkel gesproken dat zonnebrillen van RayBan uitgeloten zijn, dit staat nergens vermeld. Een zonnebril is dus ook een bril.
Ik had dit vooraf nagevragd bij de klantenservice, deze gaan mee in mijn verhaal, alleen de winkel heeft blijkbaar andere voorwaarden dan de voorwaarden die in de advertentie vermeld staan.
Voorwaarden
Bij aankoop van een bril op sterkte ontvangt u een waardebon t.w.v minimaal €59 (afhankelijk van het totale bonbedrag van de 1e bril aankoop). U kunt de waardebon gebruiken voor een reservebril, een zonnebril op sterkte, daglenzen óf u geeft hem cadeau aan een ander.
Wanneer u deze bon gebruikt voor een zonnebril op sterkte, dan ontvangt u nu tijdelijk de zonnetoeslag t.w.v. €30 gratis. Wanneer u kiest voor duurdere glazen en/of opties, betaalt u het verschil bij.
Bij inlevering van de waardebon ontvangt u niet opnieuw een waardebon.
Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingen van Pearle Opticiens.
De actie is niet geldig op reeds bestelde brillen.
.....sta ik in mijn recht?.....
Nee dus.
Je had dit beter eerst even kunnen communiceren vóór de koop.
Met vr.gr.
Zonnebril zou daar ook onder gratis moeten vallen. Kan alleen niet vinden waarom een Ray Ban er buiten zou vallen. Op https://www.facebook.com/pearlopticiensnederland staat wel degelijk dat ook zonnebrillen daaronder vallen. Kan alleen de link niet maken met Facebook.
@ingemarcel,
Als je wilt reageren kun je dat in het grijze veld hieronder onder Reageren doen.
Wil je reageren ná een quote, zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter en typ je reactie.
Dan op 'Reageer' klikken.
Met vr.gr.
@ingemarcel,
En als je het er niet mee eens bent kun je je klacht bv. op klachtenkompas.nl plaatsen.
Leuke actie van Pearl hoor, maar een tweede bril op sterkte krijg je dus niet als je multifocale glazen hebt Dan krijg je een tweede bril met enkelvoudige glazen.Daar heb je dus niks aan. De rest moet je dan bijbetalen. Goeie actie van Pearl
Je krijgt bij aankoop van een bril, echt wel een zonnebril met multifocale glazen cadeau. Mijn vrouw heeft afgelopen woensdag een bril gekocht en kreeg een zonnebril cadeau. Alleen omdat de in de gratis bril goedkopere glazen zouden komen, heeft ze voor de kostprijs van het montuur dezelfde soort glazen in de zonnebril gekregen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?
Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer