pe
door peterv63 May 31, 2018 om 12:46
Voeding & gezondheid

Prinsess Haar masker garandeert dat na vijf keer je haar wassen dat je haar ....

Prinsess haar masker adventeert met een idee dat als je jouw haar met dit masker bewerkt je een volle bos haar daarvoor terug krijgt. Wie wil dat niet.
Echter het uitsluitend op internet te bestellen en pittig aan de prijs. Willen jullie kijken of dit echt werkt?

12512 18 Rapporteer

hansje klein
door hansje klein - May 31, 2018 om 12:51
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Stuur het me maar op om het te kunnen testen ... ;-))

U heeft, zoals vaker voorkomt, dus niet begrepen dat dit een openbaar forum van vrijwilligers is. Klaarblijkelijk wordt deze opzet voor u niet duidelijk genoeg uitgelegd. Een reden voor de initiatiefnemer van V&B om hier eens iets tegen te ondernemen (als constructieve bijdrage).

Overigens: onderaan deze website kunt u uw vraag wèl juist posten op het daarvoor geschikte adres.

Heeft u ook al eens bij de Consumentenbond na-gevraagd?
Die hebben namelijk een sneltest met de naam 'eerste indruk', maar voordat het spul (wel of niet) gaat werken is de zomer alweer voorbij, dus petje op!

Reviews (waar of on-waar) kunt u >HIER< lezen.

tenormin
door tenormin - May 31, 2018 om 12:54
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Als u bedoelt met : willen jullie kijken - BNNVARA - scrol dan naar beneden en druk op contact. Ik als forumlid heb daar mijn grootste twijfels bij; ergo: ik ben niet zo goedgelovig, zeker niet als het om een boel (weggegooid) geld gaat.

tijger1
door tijger1 - May 31, 2018 om 12:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Natuurlijk wiilen we daar niet naar kijken. We geloven namelijk niet meer in sprookjes.

Maar als u nu dun haar hebt, is het enige dat zeker is na aankoop,  dat straks ook uw portemonnee dun is.

sjjoppy
door sjjoppy - May 31, 2018 om 12:58
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Een zijden kussensloop schijnt ook goed voor het haar te zijn.
Scamadviser.com is wat terughoudend over deze site:
https://www.scamadviser.com/check-website/nll.princessmask.pro

edrick3
door edrick3 - May 31, 2018 om 13:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Willen jullie kijken of dit echt werkt?
Nee, wij op dit forum doen dat niet.

En voor sprookjes moet je bij de Efteling of iets dergelijks zijn.

Gebruik je verstand en houd je geld in je zak.

Als iets te mooi is om waar te zijn ........

aurora1
door aurora1 - May 31, 2018 om 13:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Niet aan beginnen, dat zijn verkooppraatjes om (duur) spul aan u te verkopen.
Als ik uw andere vraag lees zoals over die tandpasta dan lijkt u alle reclame te geloven. Mijn advies: niet doen. Maar dat is u al vaker gezegd.
Het enige wat misschien iets werkt om voller haar te krijgen kan een volume shampoo zijn van bijv. Oreal, maar je ziet het nauwelijks als je zelf al niet een flinke haardos hebt.
Als je slechte tanden hebt ga je naar de tandarts, ga je beter flossen, vaker poetsen, spoelen met zout water enz. enz.
Als je dun slierterig haar hebt zijn er echt geen middeltjes om daarvan een dikke haardos te maken, of je moet er haar op plakken.
Masseer af en toe uw hoofdhuid met klitwortel lotion, bij het Kruidvat verkrijgbaar voor ca 2,50 per halve liter.
En af en toe de multifunctionele kokosolie op de haarpunten doen. Een pot van ca een halve liter kost 2,50 als het dat al kost. Bij elke supermarkt verkrijgbaar omdat het ook voor koken gebruikt kan worden.

Cookies
door Cookies - May 31, 2018 om 13:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Gezien ook je andere vragen, heb ik 'zomaar' het idee dat je of hard op zoek bent naar een vriendin(netje) of al een jonkie hebt gevonden.;-))

Kan me echt niet voorstellen dat het helpt, maar mocht je het toch willen proberen koop dan meteen 20 tubes tegelijk dat scheelt dan 50%  https://www.bol.com/nl/p/princess-hair-mask/9200000083911683/?suggestionType=browse&bltgh=vnIctI4eU2NdeeAno-tMvA.1.2.ProductTitle

Wat wel helpt bij kale plekken is haarimplantatie.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 31, 2018 om 13:37
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Neen, bespaar u de moeite, zal het nooit en te nimmer gebruiken aangezien het niet anders dan een nepper kan zijn.
(U krijgt een legere portemonnaie of lager saldo op uw bankterkening, geen haartje meer of dikker.

pino123
door pino123 - May 31, 2018 om 13:41
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Willen jullie kijken of dit echt werkt?

Nee hoor de prijs is daarvoor belachelijk hoog!

panter22
door panter22 - May 31, 2018 om 14:10
6599 Antwoorden / Vragen

Bijna €50 voor een piepkleine tube van 75ml is een hoop geld.En zo'n weelderige haardos op die tube krijg je echt niet,
Je wordt al kaal en wilt zolang mogelijk je eigen haar behouden.
Heb je al eens Alpecin  caffeineshampoo geprobeerd? Kost rond de €7.
Of vraag je kapper eens. En ga eens te rade bij een kapper die ook in haarwerkjes doet. Er is tegenwoordig heel veel mogelijk.

tijger1
door tijger1 - May 31, 2018 om 14:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt uw geld beter besteden aan een ooglidcorrectie. Ziet u er minstens 10 jaar jonger uit en dan doet die dunne haardos er helemaal niet meer toe.

aurora1
door aurora1 May 31, 2018 om 15:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

+10

Sa
door Sake1987 - May 31, 2018 om 15:17
1 Antwoorden / Vragen

Als oud kapper kan ik je garanderen dat het niet werkt. Alleen je portemonee wordt er mooi slank van.

gerbera
door gerbera - May 31, 2018 om 15:31
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Wie wil dat niet.
Ik.... Ik ben zeer tevreden met de hoeveelheid haren op mijn knar. Het wordt wat dunnetjes maar dat zit hem in de leeftijd en daar heb ik vrede mee.

me
door mein33 - May 31, 2018 om 15:35
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Willen jullie kijken of dit echt werkt?

Er wordt alleen nog een vrijwilliger met een "kale" kop gezocht die dit product wil kopen en uitproberen.
Aan u deze eer misschien. ;-)) want u wil graag weten of het werkt !

Het testresultaat is reeds bekend : geen nieuwe haardjes op het hoofd, maar wel een stevige deuk in de portemonnee.

wi
door wilhelmina59 - Jun 1, 2018 om 10:20
507 Antwoorden / 0 Vragen

Hoef niets te proberen, heb een flinke bos waar de kapper aardig wat werk aan heeft.
Weet wel een optie maar die wordt denk ik niet gewaardeerd.
Als je de volgende keer weer op aarde terugkomt vraag dan vantevoren dat je een flinke bos haar wil.
Dat daar andersvormige lichaamsdelen standaard meekomen moet je maar op de koop toe nemen.:-)

hansje klein
door hansje klein - Jun 1, 2018 om 11:01
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@PeterV63 ...

Afgezien van het feit, dat u nu in ieder geval weet dat u op een forum van vrijwilligers terrecht bent gekomen, is de uitbaat van de antwoorden nu voor u positief?

Indien niet, ontbreekt nog een advies om uw vraag (algemener) aan uw huisarts te stellen en misschien komt u dan verder? Het zou overigens interessant zijn om tenslotte nog een feedback van u hier te kunnen lezen.

Doen! ... want een huisarts is óók kosteloos ;-)) maar vooral onafhankelijk!

marita5
door marita5 - Jun 1, 2018 om 14:16
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo PeterV63 ,

U kunt zelf kijken of het werkt , hier zoeken ze testpersonen , zijn nog 22 plaatsen beschikbaar , klik op de rode regel .

https://www.vetvrij.com/princess-hair.html

gerbera
door gerbera - Jun 1, 2018 om 16:27
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Of het zal helpen, ik betwijfel het. Om een haar te laten groeien heeft deze een "haarzakje" nodig en als die er niet is kan er geen haar groeien. de enige mogelijkheid is dat uw haar zodanig gaat klitten en pluizen dat het een volle bos lijkt. Ooit heb ik ergens gehoord "waar geen hoofdhaar zit, zitten hersens. Dus als dat zo is mag mijn haar best wat minder worden want "van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn verstand het meest";-))