Vragen over Voeding & Gezondheid

1m
1margaretha - Jul 25, 2024 om 13:21
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met doorzichtige beugel van Airsmile?

Is dit aan te raden of is het een goede bijverdienste voor de tandarts? De kosten zijn hoog. Lees meer

ma
mason - Jul 27, 2011 om 14:19
Voeding & gezondheid

kalknagels wat helpt echt?

Peter Hendriks schreef n vernietigend artikel over de werkzaamheid van Nailner. Mijn vraag: welk middel helpt om kalknagels te bestrijden/genezen ?
Ik gebruik sinds 2 maanden Mycosan, kan nog niet zeggen of het verbetert Lees meer

Fr
Frouwke Bakker - Jun 14, 2024 om 10:49
Voeding & gezondheid
Zou graag in jullie programma

Geachte heer/mevr.

Ik heb tijd terug foute medicijnen geslikt waar ik heel erg ziek van ben geweest
vanaf de fabriek Sandoz Almere is deze fout gemaakt en nu willen ze het niet erkennen
ik stel hun aansprakelijk voor de letselschade die ik heb gehad en nog ondervind
Heb juridisch loket geinformeerd en alle informatie door genomen en opdrachten
maar de fabrikant reage ... Lees meer

Se
Seagram62 - Jun 9, 2024 om 20:21
Voeding & gezondheid

Serviesgoed / bestek woonzorgcentrum

Het serviesgoed / bestek in het woonzorgcentrum waar mijn moeder verblijft wordt altijd verzorgd/geregeld door het woonzorgcentrum.

Nu gaan ze bij de bewoners op de kamer de afwas doen. De reden zou zijn dat ze hiermee tijd besparen omdat ze dan niet telkens heen en weer hoeven lopen naar de vaatwasser in de huiskamer.
Nu betwijfel ik of ze hier echt tijd mee besparen. Zoals het n ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

pa
paulinarij - May 9, 2024 om 17:00
Voeding & gezondheid

Is botox gevaarlijk voor rimpels

Is botox voor rimpels ongevaarlijk en hebt het nadelen Lees meer

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer

To
Toica - Apr 21, 2024 om 11:38
Voeding & gezondheid

De water electrolizer, kraanwater en schadelijke stoffen

De water electrolizer, zou aantonen dat kraanwater(en sommige fleswater) vol zit met allerlei scadelijke stoffen.
Heeft iemand hier ervaring mee ? Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels