jubereva
door jubereva Oct 27, 2004 om 13:52
Voeding & gezondheid

Schoenen uit de periode 1977-1983

Hallo, wie kan mij helpen.

Ongeveer in de periode van 1977-1983 hadden we schoenen, waarvan ik de naam niet meer weet. Het waren dichte veterschoenen. Breed aan de voorkant en toelopend naar achteren. Je liep er wat achterover op. Dat was gezond, zei men. De meeste mensen droegen ze in het lichtbruin of naturel.

Wie weet nog hoe ze heetten?

5186 10 Rapporteer

gery
door gery - Oct 27, 2004 om 16:28
504 Antwoorden / 8 Vragen

Ik weet niet of je deze bedoelt, maar ik liep in die tijd altijd op "pedro" schoenen, dit werd in die tijd aangeraden, was goed voor rug e.d.

jubereva
door jubereva - Oct 27, 2004 om 16:59
42 Antwoorden / 17 Vragen

Nee, die bedoel ik niet. Die ik bedoel waren allemaal hetzelfde van
vorm. Eigenlijk gewoon lelijk en je liep helemaal achterover. Hee apart
en half jong Nederland liep erop.

an
door anna100 - Oct 27, 2004 om 17:48
25 Antwoorden / 0 Vragen

Waren die dat met een suedelook?

Geen idee hoe je het schrijft, maar je spreekt het uit als siak/ciak. Kan het zoiets zijn? Hoewel ik die alleen maar in een zwarte versie ken.

maryvon
door maryvon - Oct 31, 2004 om 20:11
99 Antwoorden / 44 Vragen

ik denk ook dat het Ciak's zijn.

am
door amri1955 - Nov 2, 2004 om 18:39
4 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij waren dat Roots.

Kijk maar op Roots.no

jubereva
door jubereva - Nov 2, 2004 om 20:20
42 Antwoorden / 17 Vragen

Amri 1955: Reageer even door op beantwoorden te klikken, dan kan ik je
als beste antwoord aanmerken, want het zijn inderdaad Roots. Bedankt.

cats
door cats - Nov 2, 2004 om 21:39
153 Antwoorden / 16 Vragen

U moet bij het antwoord van degene die u het goede antwoord heeft gegeven op beste antwoord  klikken. Als hij/zij al geantwoord heeft, staat de mogelijk op uw pagina open. Kijk nog maar eens.

jubereva
door jubereva - Nov 2, 2004 om 22:03
42 Antwoorden / 17 Vragen

Waarschijnlijk heeft Amri 1955 gereageerd op een reactie en niet
rechtstreeks op mijn vraag, want bij hem kun je niet reageren en ook
niet beoordelen. Alle reacties waarop je kunt reageren, zijn ook te
beoordelen. Helaas dus die van Amri 1955 niet. Vandaar mijn verzoek.

am
door amri1955 - Nov 2, 2004 om 22:22
4 Antwoorden / 0 Vragen

Nou heb dus meteen bij de eerste keer iets niet goed gedaan maar ik bedoelde dus de Roots.

Sorrie voor het ongemak

ja
door jackie_1 - Jan 16, 2005 om 14:22
3 Antwoorden / 0 Vragen

dat waren ROOTS! Te koop in de Damstraat in Amsterdam...