ha
door hanskruyger Jan 30, 2013 om 15:51
Voeding & gezondheid

Traplift

Een van mijn ouders heeft een (elektrische) traplift nodig. Er zijn zoveel soorten en bedrijven op de markt. Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand een bepaald type traplift en/of een firma aanbevelen?
Alvast hartelijk dank! Hans

13170 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Jan 30, 2013 om 15:58
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Heeft u al onderzocht of uw ouders in aanmerking komen voor een traplift via de WMO en of dat niet voordeliger is?
klik HIER

aurora1
door aurora1 - Jan 30, 2013 om 17:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Je zou ook eens kunnen informeren bij de zorgverzekeraar van je ouders. Verder kun je mogelijk informatie inwinnen in winkels die hulpmiddelen verkopen en/of verhuren.
Op internet en bijv. bij Kassa V&B en Trosradar op naam bedrijf zoeken of er klachten/problemen over een bedrijf en de service ervan te vinden zijn.

vr.gr.


valerius-2
door valerius-2 - Jan 30, 2013 om 20:08
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Ze zijn tegenwoordig ook te huur. Zoek maar eens op internet.

herrdroetker
door herrdroetker - Jan 30, 2013 om 20:58
275 Antwoorden / 10 Vragen
0

Lieber Hanskruyger,

De oudste en meest gerenommeerde merken in Nederland zijn ThyssenKrupp Encasa en . Deze twee fabriceren zelf en zijn geen handelsonderneming die in China inkoopt. De adviseurs van deze merken kunnen u ook inlichten over regelingen voor subsidie die door de gemeente kunnen worden geboden.

Gesundheit!
HerrDoktorOetker

rd
door rdhtdr - Jan 31, 2013 om 08:50
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb voor mijn oom in Vlijmen ook een traplift gekocht en we hebben uiteindelijk voor een traplift van ThyssenKrupp Encasa gekozen omdat die de lift aan de binnenkant hebben gemaakt waardoor mijn tante ook nog veilig over de trap kon lopen. Otolift wilde een traplift aan de buitenkant maken en de leuning weghalen. Mijn tante moest dan ook de traplift maar gaan gebruiken. Dat wilde ze niet en terecht want ze is nog heel fit. Ze loopt nog elke dag meerdere malen de trap op met behoud van de leuning.

Mijn oom heeft een computerkamer op zolder en deze lift gaat, omdat hij aan de binnenkant zit, in een keer naar boven. Was ook nog goedkoper en voor mijn oom veel fijner om maar een keer op te hoeven stappen. Daar hadden we eerst niet eens bij stilgestaan maar de adviseur wel.

Een andere adviseur van Stannah vertelde dat ze dan de rail als leuning kon gebruiken maar als ik nu de lift zie klopt dat niet.

Mijn oom en tante zijn zeer tevreden en ik ben blij dat we de goede keus hebben gemaakt want mijn oom blijft me er aan herinneren dat we de goede keuze hebben gemaakt en ik moet er niet aan denken dat dat niet het geval was geweest. ;-).

Succes met de keuze. Persoonlijk zou ik het wel weten als het om uw ouders gaat want u komt er regelmatig neem ik aan en dat wilt u toch horen dat u het goede advies heeft gegeven ;-).

jo
door jorisw - Jan 31, 2013 om 10:04
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=aurora1 schreef op woensdag 30 jan 2013, 17:05]
Op internet en bijv. bij Kassa V&B en Trosradar op naam bedrijf zoeken of er klachten/problemen over een bedrijf en de service ervan te vinden zijn.



Het nadeel daarvan is dat je alleen maar klachten ziet en geen goede ervaringen. De kans dat er bij een grote goede leverancier een keer wat fout gaat wat tot een klacht op Kassa/Radar leidt is natuurlijk groter dan bij een kleine fabrikant die vrijwel geen ervaring heeft....

ma
door marjoke9 - Feb 1, 2013 om 13:51
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Hans,

Heel herkenbaar uw probleem. Voor veel mensen is het vinden van een traplift en de informatie die daarbij hoort niet eenvoudig. Een traplift is geen aankoop die je elke dag doet.

Ons bedrijf Handicare Trapliften is (naast eerdergenoemde bedrijven) één van de drie fabrikanten (met gevestigde naam en eigen fabriek) in Nederland. Wij adviseren u uzelf vooraf goed te laten informeren en de aanbiedingen te vergelijken. Elke trap en elk persoon is namelijk anders. Wat voor de een de beste oplossing is, is dat voor de ander nog niet. Het beste kunt u een vrijblijvend en kosteloos adviesgesprek met een adviseur die hiervoor bij u thuis komt, aanvragen. U kunt dit bij alle Nederlandse fabrikanten aanvragen en zo op basis van goede informatie zelf de juiste keuze maken. Uiteraard staan ook wij u graag te woord.

Veel succes!

ha
door hanskruyger - Feb 5, 2013 om 00:50
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Allemaal hartelijk dank voor jullie reacties.
Vr.groet, Hans

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

tg
tglatzel - Apr 16, 2024 om 10:45
Auto & vervoer

Fabrieksnieuwe auto na 6 maanden kapot: welke rechten heb ik als consument?

Ik heb bij een officiele dealer Carway Amsterdam (sinds 25 jaar gespecialiseerd in de Import van dure Amerikanse autos) een fabrieksnieuwe Chrysler Pinnacle Pacifica Hybride gekocht met 2 jaar garantie. Na 6 maanden ging de aandrijfslijn kapot (begin Februari). Sinds 2.5 maanden zitten wij zonder gezinsauto, zonder vervangend vervoer en zonder uitzicht wanneer wij onze nieuwe wagen gerepareerd ter ... Lees meer