holiday
door holiday Nov 16, 2016 om 16:02
Voeding & gezondheid
Tube Zaanse mayonaise

De tube Zaanse mayonaise is voorzien van een nieuwe spuitmond, deze is veel groter is dan de oude tube.
Resultaat is dat je nu veel meer mayonaise uit de mond spuit en de tube daardoor veel sneller leeg is.
Voorheen koste de tube € 0,53 nu met de nieuwe dop € 0,65, dus een prijsverhoging van circa 30% en een grotere opening.
Gekocht bij Albert Heijn eind oktober 2016, AH die op de kleintjes let.

13982 22 Rapporteer

holstein
door holstein - Nov 16, 2016 om 16:16
922 Antwoorden / 16 Vragen

De prijs zou dan eigenlijk het probleem moeten zijn, want als u bv een pot mayonaise koopt gebruikt u dan met een grote lepel ook meer mayo dan met een kleine, misschien wat voorzichtiger knijpen.....

lexgensen
door lexgensen - Nov 16, 2016 om 16:20
274 Antwoorden / 88 Vragen

Lijkt mij dat U zelf wel kunt doseren. Als U evenveel mayo als anders wilt consumeren is dat toch mogelijk. Nu graag Uw vraag.

ja
door jackyh - Nov 16, 2016 om 16:27
953 Antwoorden / 4 Vragen

Wat heeft AH hiermee van doen. In een andere winkel is de tube ook voorzien van een grotere opening. Dat de prijs hoger is ligt niet aan de tube maar waarschijnlijk aan de grondstoffen.

aurora1
door aurora1 - Nov 16, 2016 om 16:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dan spuit u toch minder uit die tube? Ik zie het probleem niet, u maakt problemen waar ze niet zijn, zonde van de tijd.
U kunt dit spul ook in een voordeliger supermarkt kopen.
Op de website van Zaanse Mayonaise staan tubes met verschillende inhoud en volgens uw plaatje heeft u de XL versie: http://www.vanwijngaardenbv.com/#/zaanse-mayonaise/zaanse-mayonaise/

diumenge
door diumenge - Nov 16, 2016 om 16:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Prijsverhoging is 23% en in het vervolg gewoon iets minder hard knijpen.

hansje klein
door hansje klein - Nov 16, 2016 om 16:40
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Mayonaise is het nieuwe roken......gebruik ontmoedigen en alleen aan de balie verkrijgbaar......M.a.w. maak liever iets met yoghurt zònder de hoge vetbestanddelen (80gr)!

edrick3
door edrick3 - Nov 16, 2016 om 17:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Fijn dat je dat ons hier op dit forum mededeelt.
Resultaat is dat je nu veel meer mayonaise uit de mond spuit en de tube daardoor veel sneller leeg is.
Onzin! Degene die knijpt bepaalt hoeveel er uit komt.

En voor een 'Prijspakker'moet je hier zijn:

http://kassa.vara.nl/rubrieken/prijspakker

Cookies
door Cookies - Nov 16, 2016 om 17:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Edit: foutje. Gewoon wat voorzichtiger knijpen, dit probleem ook weer opgelost.

edrick3
door edrick3 Nov 16, 2016 om 17:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zaanse mosterd!

Ahold Delhaize
Hoofdkantoor
Zaandam · 088 659 9111

Cookies
door Cookies Nov 16, 2016 om 18:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zaanse mosterd? En dat het hoofdkantoor in Zaandam zit, weet ik ook nog wel.

edrick3
door edrick3 Nov 16, 2016 om 18:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Foutje .....mayonaise natuurlijk. ;-)

Cookies
door Cookies Nov 16, 2016 om 18:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb toevallig geen tube liggen, maar ik begrijp dat het 'eigen merk' is van AH? Nooit op gelet.

tenormin
door tenormin Nov 16, 2016 om 18:38
16823 Antwoorden / 108 Vragen

'k Zie geen logo van Appie op die tube. Meestal wel aanwezig op eigen merk.

Cookies
door Cookies Nov 16, 2016 om 18:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dus toch geen eigen merk? Dan begrijp ik de opmerking van Edrick niet.

me
door mein33 - Nov 16, 2016 om 17:44
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Resultaat is dat je nu veel meer mayonaise uit de mond spuit

@hollyday,

Dat gebeurt u dan ook alleen maar de eerste keer dat u de tube gebruikt en de tweede keer houdt u daar natuurlijk gewoon rekening mee, of heb ik het helemaal mis.
Eigenlijk denk ik dat ik het helemaal mis heb, anders had u hierover geen topic geopend. ;-))
Oplossing:  voortaan "heeeeeel" zachtjes in het tubetje knijpen of overstappen naar een potje, want hoe hard u die ook knijpt, u krijgt er toch niets uit !!
Probleem, als dat er al is, opgelost lijkt mij. ;-))

Ma
door Mat Matheij - Nov 16, 2016 om 17:50
986 Antwoorden / 3 Vragen

U onthoudt deze reclame die al een baard heeft nog steeds. Slimme jongens die van AH. Toch gaat het hier mogelijk om een vergissing uwerzijds. Op de tube staat XL (Van Wijngaarden). De kleinere variant kan inderdaad de door u vermelde prijs hebben gehad (thans 0.55). Deze week zijn deze tubes van Van Wijngaarden in de bonus nl. 2 voor 0.99 Euro. Albert Heijn suggereert dat het gaat om alle varianten dus ook de XL. Snel inslaan dus.

reflecs
door reflecs Nov 16, 2016 om 18:07
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Dat is het. Het zal niet de eerste, en laatste, keer zijn dat een product in de bonus in prijs verhoogd wordt.

jo
door jorisw - Nov 16, 2016 om 17:54
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Geweldig, een grotere spuitmond. Meer mayo in minder tijd!

edrick3
door edrick3 Nov 16, 2016 om 17:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Gemak dient de mens!;-)

costnix
door costnix - Nov 16, 2016 om 18:09
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon minder hard knijpen in de tube.

ka
door kaakje - Nov 16, 2016 om 18:12
109 Antwoorden / 0 Vragen

Waar kan je je al niet druk om maken. Ik lach mij rot.

reflecs
door reflecs - Nov 16, 2016 om 18:12
1859 Antwoorden / 4 Vragen

mat matheij gaf het al aan; het is in de bonus:http://www.ah.nl/producten/product/wi400934/van-wijngaarden-zaanse-mayo-tube
Hamsteren! ;)

marita5
door marita5 - Nov 16, 2016 om 18:17
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Holiday ,

Misschien is dit een oplossing , aangezien u al de XL tube gebruikt , vul deze en u kunt voorlopig vooruit  , op naar AH en voorraad inslaan ,  klik op de rode regel .

http://www.action.nl/catalog/product/view/id/10425/s/ac-garneerspuit-incl-8-spuitmondjes-div-klr/category/821/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 16, 2016 om 19:13
16826 Antwoorden / 202 Vragen

in dat geval iets minder spuiten ! !

aurora1
door aurora1 - Nov 16, 2016 om 20:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen
co
door coranto - Nov 16, 2016 om 20:58
3 Antwoorden / 1 Vragen

Als je minder hard knijpt komt er ook minder mayo uit. Dan is de nieuwe net zo zuinig als de oude. Bovendien voor mensen met weinig kracht in de vingers makkelijker in het gebruik. Bovendien snap ik de link met AH niet. Je kunt deze tubes toch overal kopen. Iedereen weet dat AH altijd wat duurder is dan andere supermarkten.

gerbera
door gerbera - Nov 16, 2016 om 21:55
7358 Antwoorden / 14 Vragen

nu met de nieuwe dop
Vindt het wel een mooie dop dus mag wel wat extra's kosten.
AH let wel degelijk op de kleintjes want de oude dop was kleiner, en voor mensen met dikke vingers moeilijk hanteerbaar.

eclipse
door eclipse - Nov 16, 2016 om 22:19
1561 Antwoorden / 370 Vragen

sja, goss, weer niet goed. heeft volgens mij iets te maken met hard/zacht knijpen, wilt u veel ? knijp- hard, wilt  U weinig, knijp zacht , meer ken ik r iig niet van bakken, bovendien, hebt u wel een mooi groter rood  dopje...wat dan weer mindr energie kost om open t draaien en makkelijker vasthoudt, Denk dat XL er niet ter decoratie staat, maar ter informatie, U koopt het wel zelf  uiteraard,

hansje klein
door hansje klein - Nov 16, 2016 om 23:57
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Knijpen.......

Hier wordt toch niet de kat in het donker geknepen en subtiel vanuit Zaandam reclame (spam) gemaakt voor een streekproduct, om tussen de tientallen gelijkvette en gelijkongezonde producten nog een (positief?) verschilletje te produceren, zoals: mijn spuitmond is de grootste.....?

tenormin
door tenormin Nov 17, 2016 om 00:52
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Toon reacties: de site schijnt/lijkt weer de hik te hebben, nu schrijft iedereen ineens in schuinschrift. Benieuwd of deze reactie ook schuin geschreven word. Alleen daarom reageer ik even. ;-(( Zit inmiddels alweer 10 minuten tussen, site was weer uit de lucht, het is echt prettig antwoorden op deze manier, vooral vandaag: een berg ellende. Sorry dat dit O.T. is , maar de internetredactie moet wel begrijpen dat een antwoord kunnen geven toch ook gewoon moet kunnen zonder constant problemen te ondervinden van alle mankementen die er zijn.

gerbera
door gerbera Nov 17, 2016 om 11:26
7358 Antwoorden / 14 Vragen

@tenormin, troost u, u bent niet de enige met dit probleem. Soms moet ik de pagina afsluiten en opnieuw opstarten en dan doet ie het weer ff. Ja en dat schuinschrift, de letters vallen om van ellende;-))

edrick3
door edrick3 Nov 17, 2016 om 11:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

edit

tenormin
door tenormin Nov 17, 2016 om 12:07
16823 Antwoorden / 108 Vragen

17 November. Een dag later en nog liggen we "schuin" te liggen. Nog even en zijn we VET gedrukt, wat hier niet uit zichzelf werkt. ☻

lo
door lovewinnie - Nov 17, 2016 om 12:20
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Dit vind ik dus echt problemen zoeken  knijp wat minder hard ofzo  . snap echt niet dat er mensen zijn die hier over vallen.  koopt u het toch niet. Als u 80 bent klaagt u vast over de kleine opening en geen kracht om er wat uit te krijgen.
Probeer lekker te genieten van het leven  en eet smakelijk