Na
door Natasha 2430 Apr 23, 2017 om 07:38
Voeding & gezondheid

Vedwijn spataderen door varikosette

Ik heb gehoord van een product (varikosette) laten alle spataderen in 1maand verdwijnen

60337 17 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 23, 2017 om 07:49
7182 Antwoorden / 3 Vragen

Als u in deze zoekmachine varikosette invult kunt meer over dit product lezen:
https://www.startpage.com/do/search

tijger1
door tijger1 - Apr 23, 2017 om 08:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geloof die onzin maar niet. Uiteraard verlicht het masseren van de aangedane plekken met die crème de pijn, maar daar kunt u net zo goed Nivea crème voor gebruiken en die kost geen 50 euro.

marita5
door marita5 - Apr 23, 2017 om 08:45
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Natasha 2430 ,

Lees hier eens , is stukken goedkoper dan Varikosette , klik op de rode regel .

http://viralmundo.nl/spataderen-verwijderen/

ficus
door ficus - Apr 23, 2017 om 08:54
147 Antwoorden / 2 Vragen

In welke supermarkt kan ik groene (onijpe) tomaten kopen? De onrijpe tomaten zijn behoorlijk giftig en daarom verkopen supermarkten alleen maar echt rijpe tomaten.

Ge
door Genee Apr 23, 2017 om 09:29
1509 Antwoorden / 1 Vragen

reflecs
door reflecs Apr 23, 2017 om 12:19
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@ficus, naar aanleiding van de link van marita5? Dan is kiemende aardappelen toch makkelijker? Wilt u toch tomaten? Op de markt misschien en anders zelf kweken.

Ge
door Genee - Apr 23, 2017 om 09:08
1509 Antwoorden / 1 Vragen
tijger1
door tijger1 - Apr 23, 2017 om 10:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u last hebt van spataderen, ga dan naar uw huisarts. Draag steunkousen en loop veel. Dat helpt in ieder geval tegen de pijn.

costnix
door costnix - Apr 23, 2017 om 10:53
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het middel werkt heel slecht op uw portemonnee.

fa
door familyman - Apr 23, 2017 om 11:29
888 Antwoorden / 1 Vragen

Varikosette zorgt er absoluut voor dat uw bankrekening vakkundig een lager saldo krijgt, op zeker. De rest is flauwe kul.

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2017 om 11:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En voor sprookjes moet je (o.a.)naar de Efteling.

aurora1
door aurora1 - Apr 24, 2017 om 00:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Niet aan beginnen, is weggegooid geld.
Ga naar uw huisarts. Lees eventueel ook hier: https://www.hartstichting.nl/vaatziekten/spataders
Veel wandelen/lopen, fietsen, oefeningen doen zoals hakken-tenen, kuitspieren spannen en ontspannen. benen om de beurt optrekken. enz
Lees eens hier (op rode regel klikken): https://www.polikliniekdeblaak.nl/oefeningen

Hh
door Hhartje - Aug 17, 2017 om 12:09
1 Antwoorden / Vragen

hallo allemaal
ik heb ook erg last van spadaders op mijn benen en heb deze crème (zalf) gekocht en geprobeerd, was zonde van mijn geld heeft niet geholpen
maar goed als je er last van hebt ga je de gekste dingen proberen bvb wortelen met appelazijn en aloé vera..... dat werkt ook niet toen met kuruma wortels raspen in insmeren ten eerste is uwbeen oranje maar werkte wel beetje verdovend
wat ook werkt maar dit verkopen ze niet in Nederland en dat is ibuprofenzalf of naproxenzalf die smeer ik op mijn benen als ik pijn heb of zo'n trekkend gevoel is pijn ook weg dat werkt echt

hansje klein
door hansje klein - Aug 17, 2017 om 12:16
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Zolang u dit NIET van een specialist heeft gehoord ...

maar van de retailer, de producent, via het internet, in reviews of op bruiloften en partijen ... niet luisteren!

zoekster1
door zoekster1 - Aug 17, 2017 om 12:32
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Was het maar zo simpel. Nee, dat helpt niet, ook de groene tomaten of appelazijn helpen niet om ze weg te krijgen. U zult naar een specialist moeten om ze te laten verwijderen.  Een vriendin van mij heeft ze laten weghalen, het was monsterlijk pijnlijk, maar goed ze zijn wel weg. Wel komen ze op andere plaatsen weer terug. Als je er aanleg voor hebt ben je gewoon de klos, denk ik. Roken en koffie schijnen wel echte afraders te zijn en lang stil staan. Snap ook niet dat men tegenwoordig mensen op het werk laat staan (omdat zitten het nieuwe roken schijnt te zijn), veel in beweging blijven is het beste.

els jongsma
door els jongsma - Mar 19, 2018 om 10:18
1 Antwoorden / Vragen

VERDWIJNE SPATADEREN NA HET GEBRUIK VAN VARICOSETTE?

costnix
door costnix Mar 19, 2018 om 12:01
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U wordt wel doof van!

gerbera
door gerbera Mar 19, 2018 om 12:07
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Och ook een jaar later werkt het niet, zelfs de ogen worden er niet beter van. Dat blijkt wel dat u eerdere reacties niet heeft gelezen. Zelfs uw toetsenbord begint hiervan te "schreeuwen"met al die hoofdletters.

hansje klein
door hansje klein - Mar 19, 2018 om 12:15
3037 Antwoorden / 62 Vragen

WAARSCHUWING!

Op dit forum, 'zit er géén dokter in de zaal' ...

Tips en ervaringen zijn uitsluitend subjectief of spam (gemanipuleerde informatie).

Cookies
door Cookies - Mar 19, 2018 om 12:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

NEE, wel je geld verdwijnt. Ga naar je huisarts!

DOOR ELS JONGSMA - 19 MRT. 2018 OM 10:18
1 ANTWOORDEN / VRAGEN

VERDWIJNE SPATADEREN NA HET GEBRUIK VAN VARICOSETTE?

boppe1943
door boppe1943 - Mar 19, 2018 om 13:49
1129 Antwoorden / 98 Vragen

@natasha2430: En? Gekocht? Waren ze binnen 1 maand weg? We zijn nu bijna een jaar verder.