th
door theunvdhave Sep 17, 2008 om 15:36
Voeding & gezondheid

Vermageren

Via een mail van - vermageren_quiz@aweber.com - deelgenomen aan een quiz met betrekking tot vermageren. Daarna antwoord gehad en via een link terecht gekomen op de site www.vermageren.com met een lang relaas hoe om te gaan met vermageren, buikje wegwerken etc. Een fundamentele methode om op een zeer verantwoorde manier hieraan te werken. Het slot van een lang verhaal mond dan uit in in een koopadvies voor een gids van €39,95. Is er iemand die hier mee ervaring heeft of is hier sprake van misleiding. ?

530 9 Rapporteer

kiran
door kiran - Sep 17, 2008 om 15:44
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@theunvdhave

En dat boek is dan ook van hun? Eerst betalen voor je aan de slag kunt. Nou ... kwe nie hoor.

Folders/advies kan je gratis bij apotheek of huisarts krijgen.

Verder geen ervaring mee, dus?

stacey
door stacey - Sep 17, 2008 om 16:04
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--of is hier sprake van misleiding. ? --

Wat bedoel je met misleiding ? Ik kan ook wel een boek met vermageringstips voor je in elkaar flansen, leuke tips - geen misleiding maar of je het het geld waard vind is dan weer een ander verhaal  ;-)

Gewoon niet aan beginnen, ga gewoon naar een dieetiste als je verantwoord wil afvallen

Groetjes,

stacey
door stacey - Sep 17, 2008 om 16:15
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Heb even op de site gekeken, klinkt allemaal erg Halleluja.......

onzin verhaal mi, iedereen zou slank zijn als dat wonderboek waar was, huisarts zou het tot verplichte kost bepalen dan ;-)

Gooi je geld niet over de balk zou ik zeggen.

an
door annica - Oct 19, 2008 om 12:49
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ken de site en hoe verder ik las, hoe achterdochtiger ik werd.

Wat mij betrefd is bewegen en niet snoepen altijd nog de beste methode!

tdehond
door tdehond - Oct 19, 2008 om 15:23
4744 Antwoorden / 9 Vragen

U kunt ook in de bibliotheek kijken en wat boeken over vermagering lezen.
3 - 5 keer per week een half uur stevig wandelen, fietsen, of zwemmen in combinatie met minder eten, niet snoepen moet, als u geen te langzaam werkende schildklier heeft,  leiden tot afvallen.
Misschien wil iemand in de buurt samen bewegen en afvallen. Dat helpt om gemotiveerd te blijven.

tdehond
door tdehond - Oct 19, 2008 om 15:25
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Toevoeging:
Laat ook alcohol staan. Dit is een goede bron van" lege calorieën" = calorieën zonder voedingswaarde.

ap
door apiejoepie - Oct 19, 2008 om 16:10
129 Antwoorden / 4 Vragen

daar drijven deze psuedo dieetisten op maar ik zou zeggen van alles wat u nu in de broodmolen duwt. gewoon de helft!!

matusso
door matusso - Jun 10, 2009 om 16:41
191 Antwoorden / 4 Vragen

Wanneer u op spam reageert, hoe waardevol verwacht u dan dat de aangeboden koopwaar zal zijn?

matusso
door matusso - Jun 10, 2009 om 16:42
191 Antwoorden / 4 Vragen

O XX#@%, zie ik net dat dit een ouwe vraag is!
Waarom worden vragen niet na een bepaalde tijd gesloten?!