li
door librose Apr 11, 2004 om 21:51
Voeding & gezondheid

Vibrator

Wie heeft ervaringen in een relatie met het gebruik van een vibrator? Geeft het meerwaarde aan het intieme genot of wordt je er niet warm van?

7978 16 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is maar net hoe u de definitie "intieme genot" interpreteert. Ik zelf vind het heerlijk, maar dit is een kwestie van ervaren. De kans dat u er niet warm van wordt is net zo groot als dat u vaste afnemer wordt van duracel batterijen! Suc6

ve
door verwijderd - Jun 18, 2004 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad, het hangt erg van de personen af of een vibrator meerwaarde geeft aan de seksuele gemeenschap. Als een van de partners het niet leuk vind, zal het zeker geen genot opleveren, maar als jullie het alletwee wel leuk vinden kan het een leuk speeltje zijn. Bij zelfbevrediging wordt de vibrator veel gebruikt, ongeveer 30% van de vrouwen gebruikt een vibrator bij zelfbevrediging.

ve
door verwijderd - Jan 7, 2005 om 09:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zeker een meerwaarde vind ik, vooral de spanning bij het kopen en thuis uitproberen bij je vrouw/vriendin.en het kan een goede vervanging zijn als je als man een keer te snel dreigt te komen

ve
door verwijderd - Mar 12, 2005 om 15:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Soms kan in een relatie best wel eens handig zijn om een vibrator te gebruiken het kan een nieuwe demensie geven aan je liefdes leven en je kan heb zowel bij de vrouw als bij de man gebruiken. Vaak is het zo als de vibrator er aan te pas komt de vaker meer geil is dan normaal. Uit mijn praktijk kan ik zeggen dat dit een veel gebruikt middel is om je relatie een nieuwe impuls te geven wanneer je het idee hebt dat je in bed een beetje vast loopt.

ve
door verwijderd - Jun 21, 2005 om 01:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Veel vrouwen zijn niet gevoelig genoeg, of hebben er een probleem mee om zichzelf "daar" aan te raken.

Een vibrator kan dan een uitkomst zijn en de (sexuele) onafhankelijkheid van de vrouw sterk vergroten.

Als man kan een vibrator je meer mogelijkheden geven om je partner te bevredigen. Als zij er veel mee masturbeert kan de vibrator ook je grootste concurrent worden.

Ik neem altijd de nodige voorzichtigheid in acht als ik iemand adviseer een vibrator aan te schaffen.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2005 om 07:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is dit een vraag voor op deze site?

Ik ben verbaasd....

Ellen

ve
door verwijderd - Aug 25, 2005 om 09:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat de batterijen al op zijn.

En of het nou om een staafmixer of een vibrator gaat, iedereen mag hier vragen stellen.

En als het de redactie niet bevalt, dan wordt de vraag wel verwijderd.

ve
door verwijderd - Oct 1, 2005 om 21:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf bechik ik over meerdere types, en zowel mijn vriend als ik beleven hier erg veel plezier aan!

Het is maar net ook hoe je een en ander integreert in het hele liefdesspel.

Ik zou mijn kleine vriendjes echter niet meer willen missen :-)

ve
door verwijderd - Oct 6, 2005 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

wat wil je nu precies weten?Ik heb een relatie met een pefecte partner na 2x een verkeerde relatie en wij gebruiken gewoon een vibrator als zowel ik of  hij dit erbij wil betrekken. Wil je weer weten, vraag het gewoon.

pauline

ve
door verwijderd - Jan 21, 2006 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt en mag alles in het liefdesspel gebruiken, mits het maar niet schadelijk is voor je lichaam. Een electrische melkboer in je liefdesleven te betrekken is en puur eigen belang, en liefde voor deze of gene. Elk mens reageert anders op liefde, en ook op een samenspel van beide geliefden. Waarom is de bekende komkommer of banaan zo een goed vorbeeld. In onze prehistorie werden er al speeltjes bij het leifdesspel betrokken. Dus is je aanmoediging groot voor een Vibrator, haal er een zo ik zo zeggen, en geniet van de liefde.

ve
door verwijderd - Apr 18, 2006 om 20:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zelf heb goede ervaring met de vibrator

maar merk toch wel pers hoe langer hoe lekker der

ve
door verwijderd - Jun 1, 2006 om 17:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo librose het heeft ook te maken met je gevoel waar wordt je geil van hoe wek je dit op wat zijn je gedachten hoe je het graag zou willen doendaar zijn zoveel factoren die daar in meespelen.wordt je er warm van als je naar een video band kijkt en daar bij is het ook nog eens jij moet je lekker voelen als je met een vribrator speel dat kun je alleen maar uit proberen over denken heeft geen zin

groetjes manny

ve
door verwijderd - Jun 3, 2006 om 23:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maakt teveel lawaai.

ve
door verwijderd - Jun 4, 2006 om 00:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

niet warm!

ve
door verwijderd - Oct 28, 2006 om 20:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eerst even reactie @ Ellenst :

Ik snap niet waarom je dit zegt ; vragen over seksspeeltjes zijn net zo normaal als die over waspoeder, dus alstublieft. Ik vind het al knap dat iemand de vraag durft te stellen.

Over de vraag : Al eerder is gezegd dat dit per persoon anders ligt. Het kan zeker een extra stimulatie zijn in je seksleven, en dat is bij mij zeker het geval. Het is ook niet zo dat je het elke keer moet gebruiken ; gebruik het gewoon als je/jullie er zin in hebt/hebben. Probeer het uit, en je weet het snel genoeg!

ve
door verwijderd - Dec 17, 2008 om 22:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je het ziet als een TOEVOEGING aan je liefdesleven moet je het proberen. Maar zorg ervoor dat je het ook wel eens zonder doet.

Ik als man voelde mij niet beledigd, omdat het soms moeilijk is om een 2de keer een erectie te krijgen.

Het is maar net wat je voor je meissie over hebt.

En ik vindt deze vraag net zo goed als dat meisje die een vibrator wil hebben. 2008 bijna 2009.