ja
door janniemulders Jul 19, 2012 om 17:44
Voeding & gezondheid

Vis Vitalis een nep organisatie met een vals K.K. nummer in Oude Pekela

Welke ervaringen hebben jullie opgedaan met het eventueel afmelden van jullie koop nl een Tempur matras met magneten. En waar hebben jullie de koop afgemeld en mogelijk de goederen laten bezorgen en het geld wat aanbetaald is terug gekregen? Maar hoe en waar?

1075 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

al
door al.groot - Oct 26, 2012 om 14:23
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

helaas zijn mijn moeder en ik er ook ingetuind. we zitten nu midden in het proces, deze firma op te doeken. want ze gaan te ver nu.
telefonisch zijn ze niet te bereiken. Op mail reageren ze niet.
na onderzoek is ons gebleken, dat zij dezelfde kvk en btwnrs hanteren als het bedrijf Steenbok reizen te Winschoten.
Dit zaakje stinkt, dat is nu duidelijk en als je er meer over te weten bent gekomen, zou ik het graag horen.
groeten, a.groot

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer