A2
door A2016 Aug 31, 2020 om 08:39
Voeding & gezondheid

VITAEPRO wat, wie is het?

Ik zie de laatste tijd ontzettend veel reclame voor VITAEPRO. Kunnen jullie eens uitzoeken wat het is, wie het is en of het geen oplichting is?

13128 10 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Aug 31, 2020 om 08:53
7346 Antwoorden / 14 Vragen

Neem aan dat uw vraag voo "KASSA" is bestemd maar als u even met google aan de gang gaat weet u precies wat het is, waar het vandaan komt en of het oplichting is.
Het is een voedingssupplement wat door velen de hemel in geprezen wordt, o.a. bij een grote drogisterij gekocht kan worden en als u er in geloofd het schijnbaar werkt. Maar neem maar van mij aan dat de werking voor 99% tussen de oren zit.

newmikey
door newmikey - Aug 31, 2020 om 09:45
830 Antwoorden / 0 Vragen

"Jullie"? Nee, in wondermiddeltjes geloof ik al lang niet meer en ik spendeer ook mijn tijd niet aan iets wat u zelf ook kunt zoeken op Google...

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 31, 2020 om 09:51
16767 Antwoorden / 202 Vragen

Ook mijn opmerking: zoek met zoeknaam vitaepro met een zoekmachine zoals google, bing, firefox en u ziet heel veel info waaronder, om het u toch iets gemakkelijke te maken en dan ziet u o.a. dit https://nederlandreview.nl/dieet/vitaepro-ervaringen-beoordelingen-reviews

Als je Vitaepro een beoordeling stuurt die niet zo goed is, krijg je dit bericht : Reviews met een beoordeling lager dan 3 sterren worden on hold gezet. Dat zegt genoeg over het product, wat veel te duur is omdat er elke dag veel reclame over gemaakt wordt op TV. en o.a. de info waar al naar werd verwezen.

U zult meer nplekken info vinden die m.i. de twijfel over dit product lijken te rechtvaardigen.

Toch ook nog even deze met meer reacties op een zelfde vraag: https://radar.avrotros.nl/forum/voeding-f44/multivitamines-versus-vitaepro-t193972.html

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2020 om 10:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hetis gewoon het volgende niet-werkende dure pilletje. Reclame overslaan is beter.

mi
door miennaamishaaz - Aug 31, 2020 om 15:21
725 Antwoorden / 1 Vragen

Waar ziet u deze reclame?

Facebook?
advertenties op sites?
TV?
anders?

getty
door getty Aug 31, 2020 om 17:15
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ziet u ze niet dan? Je wordt er op tv mee doodgegooid

mi
door miennaamishaaz Aug 31, 2020 om 22:16
725 Antwoorden / 1 Vragen

@getty.

Nee, ik zie die Reclames voor Vitaepro niet.

panter22
door panter22 - Aug 31, 2020 om 17:00
6599 Antwoorden / Vragen

Als je minimaal €20 per maand wilt uitgeven aan vitaminepillen, dan kun je een abonnement nemen.Maar eerst goed lezen hoe je weer op kunt zeggen, wat dat gaat meestal niet zo gemakkelijk.
https://www.vitaepro.nl/vitaepro-aanbieding?campcode=VPTVGOA1819N&gclid=Cj0KCQjwv7L6BRDxARIsAGj-34qCT2vnspZpwNp22XL9grtuo5EagNpDtU3p4kOWtEZdkCC8aqkoh1IaAoHuEALw_wcB
Je kunt beter gevarieerd eten Dat is een gezonder en goedkoper
https://www.voedingscentrum.nl/nl/gezond-eten-met-de-schijf-van-vijf.aspx

justmeagain
door justmeagain - Aug 31, 2020 om 23:59
623 Antwoorden / 8 Vragen

Tegen een nader overeen te komen royale vergoeding wil ik dit best voor u uitzoeken hoor.

me
door mein33 - Sep 1, 2020 om 10:33
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Een veel te duur betaald vitamine preparaat en niets meer of minder dan dat !
Geen sprake van oplichting, omdat de u zelf de keuze heeft om het wel of niet te kopen !

hutch
door hutch - Sep 1, 2020 om 15:07
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Wat u ziet/hoort is een vorm van hersenspoeling. Als iemand het maar vaak genoeg ziet en/of hoort, 'zal het wel waar zijn'.

Het is gewoon goedkope troep vermengt met een nietszeggend verkooppraatje en dat op een zeer agressieve wijze, voor zeer veel geld wordt aangeprezen. Begin er NOOIT aan. U wordt belazerd waar u bijstaat.

Wel jammer dat een voormalige topschaatser hieraan meewerkt en zo ook wat centjes bijverdiend.
Wat geld al wel niet doen kan.......