li
door lijni Nov 15, 2021 om 09:19
Voeding & gezondheid

Vitamine d

Ik slik al jaren D3 Kruidvat kauwtabletjes 20mcg. Maar krijg laatste tijd veel negatieve opmerkingen. Zoals ze werken niet voldoende. TE goedkoop om goed te zijn enz enz.
Is er een betaalbaar merk wat ik kan gaan gebruiken.

2631 7 Rapporteer

ju
door juliomariner - Nov 15, 2021 om 09:36
1324 Antwoorden / 2 Vragen

Goedkoop maakt helemaal niets uit. De duurdere zijn zo duur omdat er heel veel reclamekosten voor gemaakt worden.
De Kruidvat vitamines zijn kwalitatief gewoon prima

panter22
door panter22 - Nov 15, 2021 om 09:49
6599 Antwoorden / Vragen

Als het voor jou goed werkt, dan blijf je deze toch gebruiken.
Trek je niets van een ander aan. Lucovital is tegenwoordig steeds in de reklame 1+1 gratis . Ze willen de markt veroveren.
Vergelijk de etiketten op de verpakking eens.
https://www.kruidvat.nl/search?text=vitamine+d3&gclid=CjwKCAiAp8iMBhAqEiwAJb94z1NMrb40IhFNtAkLhz6ul6zIb8IE_sxi0AaA4q28FVlz3LC1nJIE5RoC8y4QAvD_BwE

Gr
door Grunn1 - Nov 15, 2021 om 10:23
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Al die eigen merk dingen zijn net zo goed als die dure merk producten.
Ik gebruik ook die d vitamines op advies van de huisarts en die zei ook dat je vooral de dure niet moet kopen.
Kijk als je twijfelt even op de ingrediënten lijst en je zal zien dat die gelijk is zeker met de werkzame stoffen. Vaak zit er een klein verschil in ingrediënten die onbelangrijk zijn zoals bijvoorbeeld smeerbaarheid of geur.

Grootste prijsverschillen zie je o.a. in; zonnebrandmiddel, vitamines, spier smeersels en andere dure zalfjes

me
door mein33 - Nov 15, 2021 om 10:35
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@lijn1,

Gewoon blijven gebruiken, niets mis mee. (maar deze opmerking is net zoveel waard als de opmerkingen die u te horen heeft gekregen, want leken weten het altijd beter)
De duurdere tabletjes vullen alleen maar de zakken van de producent.

Zelf gebruiken wij Lucovitaal D3 25mcg, ook gekocht bij Kruidvat en vaak in de aanbieding, zoals bijv. 2+1 of iets dergelijks.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Nov 15, 2021 om 11:02
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Vele huismerken komen uit A merk fabrieken!

Van Unilever, Verkade en  nog veel meer is het vaak  fabrieksvulling en  bij potjes Jam moet je naar  inhouds opgave kijken of ze  voor de Jam  suiker met kleurstoffen of  echte met vruchten of dubieuze pulp leverden!

De vitamine is vaak massa product en  vele huismerken en hun eigen  alleen ander kleurtje.

Neem er 1 mee zonder te slikken en houd deze eens naast duur merk product van deze adviseurs!

Vaak is potje en THT datum opdruk ook sterke overeenkomsten!

Zo kan ik aan de beitels van de folie om de rookworst al zien welke fabriek deze geknipt heeft...

En datum op dezelfde plek en stempel cijfers ook nog?

Bij AH  zag ik wel de  275 en 225 gram andere inhoud hadden maar wel zelfde leverancier.

Als je 10 roodworsten naast elkaar leg weet je al snel welke uit de Unox of elders kwamen en de ingedienten lijst geeft nog meer zekerheid.

De Budget versie is meer slachtafval dat niet voor diervoer ging!

Dus let eens op voor de aankoop en pak er meerdere om de verpakking goed te bekijken!

gerbera
door gerbera Nov 15, 2021 om 13:45
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Weer een hele hoop onzin waarvan ik mij afvraag wat dit met de vraag te maken heeft.

ju
door juliomariner Nov 16, 2021 om 12:12
1324 Antwoorden / 2 Vragen

zoals gewoonlijk helemaal niets. En de redactie blijft hem maar de hand boven het hoofd houden

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Nov 17, 2021 om 08:17
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Onzin?

Nee, gewoon een uitleg hoe je een  huismerk kan beoordelen van wie het eventueel gemaakt heeft!

De Merk en Huismerk   pakjes naast  elkaar leggen en vaak vallen de grote merken  door de mand als leveranciers!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 16, 2021 om 15:56
16842 Antwoorden / 202 Vragen

Laat u niet van de wijs brengen. Als ze niet goed zouden aijn zouden zij bij Kruidvat niet worden verkocht. Goedkoop is niet altijd duurkoop met aantekemning dat u bij aankoop bij bijv. een apotheker meer zou moeten betalen voor mogelijk hetzelfde.

ze
door zeiler - Nov 23, 2021 om 12:58
19 Antwoorden / 21 Vragen

probeer dan eens D3 van Vitals of Bonusan