Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 18, 2017 om 21:46
Voeding & gezondheid

Vocht schimmel Opbollende vloeren , lekende plafonds en Sarcoidose

Woon al 25 jaar in een woning  Vocht schimmel enz. Sinds dit  jaar komt de vloer omhoog en gaten van lekkages op verschillende plekken, ben ook nog Sarcoidose patient.2 kamerwoning. Woonkamer slaapkamer badkamer/toilet keuken berging alkoof gang.slaapkamervloer komt omhoog gang ook. Badkamer lekt , grenst aan slaapkamer en gang, Keuken Alkoof gat lekkage. Berging schimmel wit katoenachtig. Slaapkamer schimmel. Benedenwoning dus vloer komt omhoog + lekkages van boven. ondervloer lijkt wel een soort haard board volgezogen en doorweekt. VOCHT dus overal. enz. enz. Jarenlang last wat ik nu dus tracht op te lossen met Hulpverlener 2. Wat naar mijn gevoel ook niet echt werkt, Voel me niet serieus genomen.Machtiging is mij ook op een -in mijn ogen- vreemde manier afgegeven. Afspraken worden eerst gemaakt , en dan pas   hoor ik het. Voor mij wordt verzwegen dat er een extra problleem is. Voelde dat en ben er inmiddels zelf achtergekomen.Zij willen de reparatie doen, maar niemand praat over het eigenlijke probleem.Voor het oog gerepareerd maar de oorzaak en het gevolg wordt zo niet verholpenIk ben nu dus al ongeveer 7 à 8 jaar ziek verstopte neus , overgeven van slijm  alve ok of zo soms per keer is in al die jaren door de dokter en ziekenhuis onderzocht, ze kunnen niks vinden. Ik ben er afgelopen zondag mee in aanraking gekomen - ik HEB het AANGERAAKt  en voelde mij daarna nog verstopter. Weet nietof het daarvan komt , denk het wel ? zou kunnen. Hulp verlener 1 en 2 nemen hierin mijn gezondheid niet mee, wat  bij mij de vraag oproept en ik dan, Mijn gezondheid. Voel me een beetje genegeerd daarin of misschien ben ik lastig.Dus wat Nu. Wat is wijsheid. Zit in dat huis waar van alles gaaat geberen, oorspronkelijke probleem verdwijnt in mijn ogen dan niet en aangaande mijn gezondheid FUNEST!.

4730 13 Rapporteer

Topantwoord

sw
door swat1500 - Jan 18, 2017 om 21:57
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is de concrete vraag? We kunnen vanachter de computer geen oordeel geven over uw gezondheidstoestand.

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 21, 2017 om 23:15
6 Antwoorden / 1 Vragen

Oeps Sorry. Gister antwoord geschreven. Staat er niet op . ben voor het eerst op de site . Het is mis gegaan. Ik zal het morgen weer proberen. Ben ik je wel verschuldigd. gelukkig is het bij de andere antwoorden wel goed gegaan. ik zie dit nu Pas.

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 22, 2017 om 00:06
6 Antwoorden / 1 Vragen

DE concrete vraag is Hulp , Kennis, Iemand die achter mij staat, de weg weet, . Als jij kon zien wat hier gebeurd. Ik zit al 5 jaar met een sorry maar het is zo  "strontlucht die uit de gootsteen ïn de keuken.. En er kwamen ook rioolvliegjes uit. Ik geef slijm over door de slaapkamer  en als je bij mij de deur binnen komt ruik je dit.de komt. Ik kwam vandaag bij een goede vriend en hij rook hetin mijn jas. Je weet wel als je elkaar groet. De keukenlucht maar ook de schimme. Sinds het zo is durf ik niemand hier in huis te ontvangen. ook mijn zussen niet.Se stank is niet te harden. ??? ~EN ZIJ ruiken niks. Ze zijn de enigen.
.

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 22, 2017 om 11:29
6 Antwoorden / 1 Vragen

Dit heb ik Inmiddels naar De gemeentelijke Ombudsman gestuurd en ook naar Rob Geus Nu Net.  Nog nooit dit zo in de Openbaarheid gebracht.  Helaas moet hetnu zo

Wo 17:05 Subject: Klagende SINT>> Serieus >> KLACHT Date: Fri, 5 Dec 2014 22:02:53 +0100 EN Om Toch maar in de SFEER van 5DEC.2014 te Blijven : - Sinterklaas heeft Groot Verdriet Uw BedrijfsMEDEwerkers werken Goed of Niet! Het komt op de Sint over als een Vergiet! Overal ziet Sint die Lekken. Plafond , Muur èn Vloer Die Hebben Vlekken! IkZelf Rijd op een WIT SCHIMMEL PAARD, Edoch, MAAR > Die ZWARTE SCHIMMEL is van heel and're AARD Dat Is Voor Het Lijf Puur GIF! Sint ziet dit nu al zoveel jaar Zij zijn toch niet van zessen klaar... Want WaarOM MOET DIT Zo Lang Duren? Geld is aan hèn BETÁÁLD voor al die Uren! * M.2Dec.2014+_14.31 Belt er Één Onbeschoft, Defensief, Aangebrand, Agressief kortom HééL GEMEEN ! Zoals ZIJ was er geen één! > Vrouw Zonder Naam Heet STADGENOOT ... O JEE Dáár is Sint Niet zo Blij Mee, NEE! IK (Zíj dus) ZEG : AORC OntSTOPpingsDienst MOET JIJ NÜ Bellen Iets anders Liet Zíj Zich Niet Vertellen! Mijn VRAAG >*Wat *Waarom, *Waarvoor.... Daarop kreeg IK Geen Gehoor Telefoon werd opgehangen in Míjn Oor. Eénmaal TerruggeBELd werd mij Verteld Ik geef Un aan Collega door...??? !!! SINT hoorde daar - Héel Raar- Vreemd Gedrag Zegt: Ik DE SINT maak daarvan Nu GeWag ! In dít huis hier reuk ik GEURen Die Mijn Hart NIET met Liefde Kleuren Ik Sint val zelfs van mijn paard: HIER Geur van Stront!? Lijkt wel een LA'TRINE in de keuken _ZEG IK_De SINT mèt Open Mond! Vorig Jaar ZAG Ik OOK AL Van DIE VLIEGJES InHet Huis JA, -In de Keuken_ Overal Het Leek wel een OverVal ! Ik kon ze al Op Straat ontdekken Voordeur + Putje was? Is al Jaren!... dat het Niet wordt H-ERKEND Blijft Mij VerBAZEN Leven Medewerkers (sommigen_) dan onder Glazen. Dat HUN WIL dán NIET WIL BUIGEN OK..Dán is Sint Hier om U te OverTuigen. Kokend, Slapend , Ademend enz.VOL met BeerPutSTANK ONGEHOORD >Dan zegt de Sint: "wat een WanKlank! Werkers Levend met een Leugen, JA dát Is WAAR ! Die van M.3.12.2014 - Die Zag Het! Klaar. Plafond was voor Hem Echt Geen gezicht Keuken Muur AfBrokkelend èn VerROT> Hèm Zet Ik NU in Het Licht. -Sint zegt Deze Huurder heeft het Zwaar te verDUREN Zonde van al die verTimmerde uren _PLICHT is Gebreken Door te Geven ~en Vooràl er wat aan Doen! Zodat Huurder in Gezondheid door MAG Leven Dit Zet Sint NU in Uw Schoen - Blijf dus Met OPLOSsing Niet in Gebreke Kan èn vóóràl Wilt u er Wat aan Doen>>>? WoonGENOT is al héél Lang verkeken. _Sint Geeft KANS èn soms de Zak KOM OP zegt Sint NU Aan de Bak. NOTE : Mijn Hoop Is Gevestigd op iemand , die Zo Hoog Mogelijk op de Ladder Staat. Mijn Brief Leest èn vooral mij Serieus neemt. * E-mail contact gelieve niet. P>S> Graag Briefbevestiging aan Huisadres + Verder Verloop Gericht aan Huisadres. Hier Woon Ik : Transvaalstraat 126D 1092HT Amsterdam P.S. *andere KLACHTen brief komt nog! Mits Nodig ...! Normale Brief opstelling. HoogAchtend: MeVr. C. I. JOHANNS
Toen wilde ze wel meteen aan de slag , maar pas nádat ik hulpverlener had ingeschakeld. en toen werd ik ziek. Dus het kon niet doorgaan. Hier dagen werken, ik gewoon in het huis.... NEE dus zeg ik deze keer . Gaat echt niet door nu ik dit Weet. Ik moet eeerst uit dit huis. En IK wil hier noot meer wonen. Dit Huis maakt Ziek. TOXIC.En ik wil NOOIT NOOIT meer een huis van deze W.B.V.
Ik vraag mij inmiddels af voor wie were\ken deze Hulpverleners eigenlijk of staan ze net als ik Machteloos. Maaar medish inzicht is nodig in deze . Het gaatom Gezondheid.

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 22, 2017 om 11:31
6 Antwoorden / 1 Vragen

Nu dus vvele malen erger war ik Al schreef  wnalle symptomen zowat van de link. Optimale Gezonheid .com  @ TENORMIN

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jan 18, 2017 om 22:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zou u niet eens met uw huisarts praten? Lijkt me beter dan met nummer 1 en 2.

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 20, 2017 om 22:16
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ja Gedaan.Concrete vraag is hulp van iemand want ik kan dit allemaal niet alleen oplossen. Ik kom steeds blokkades tegen. Mijn Hulpvraag zorgt voor grotere problemen. Ik heb niet het gevoel dat men mij serieus neemt en ik denk dat dit wettelijk gezien ook niet kan. Deze situatie is niet gezond. Ik plaats een link voor jou. Ik herken vele van die lichamelijke klachten. Of men begrijpt mij niet.  Ik heb iemand nodig die me hiermee helpt  10 jaar geleden een herseninfarct gehad  Celebrale sinusitus  combi Sarcoidose bloedprop en ontstekking op dezelfde plek. Sindsdien alleen maar obstakels.

http://www.optimalegezondheid.com/vocht-in-huis-deel-1-gezondheidsrisicos/

deze link heb ik via  iemand anders gehad eergister en toen ik het las werd er meer herkenbaar van mijn symptomen van de laatste jaren.   Helaas bedenk ik nu op dit moment dat ik niet eens weet of ik dat heb aangegeven bij de huis arts. Sinds gister heb ik dit vermeld.

Topantwoord

ha
door halex - Jan 18, 2017 om 22:10
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Verhuizen?

Gerry1969
door Gerry1969 Jan 19, 2017 om 00:16
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Nee joh,woont er al 25 jaar en pas 8 jaar klachen, dan ga je toch nooit meer weg.

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 20, 2017 om 22:34
6 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Tuurlijk vind ik dat ik nu moet verhuizen 30 jaar sarcoidose   pas 8 jaar probleem ziek verstopte neus , overgeven van slijm  halve mok of zo soms per keer is in al die jaren door de dokter en ziekenhuis onderzocht, ze kunnen niks vinden.een neus die je alleen schoon kan spuiten , En de brokken die eruit komen krijg je er anders niet. doordat ik voor de hersen infarct al ziek was  Hevige Hoofdpijen steken in het hoofd, ven de bovenstaande klachten. Ik ben er nu pas achter wat het is. Was nog niet hersteld. Lichamelijk kon je slecht bewegen , niet veel zelf  Hersenen stonden ook een beetje stil denk vermogen is na zoiets een zeer groot probleem. Een klein kind kan nog meer dan jou. herstel heeft lang geduurd. Kon pas na 1 jaar 1 meter zittend stofzuigen en dan was ik bekaf.  Nou ja I rest my case. Het is mij te veel. Heb in 10 jaar alleen blokkades geen oplossingen  en hoe doe je het alllen dan. Vandaar voor het eerst in mijn leven deze vraag gesteld via Internet bij Kassa . Hopend op hulp voor mij. Adequate hulp of iemand die de kennis jeeeft om het samen met mij oplossingen te zoeken. dus als het kan graag.
Ontvang een uitkering en heb geen geld daardoor

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Jan 18, 2017 om 23:20
16817 Antwoorden / 108 Vragen

Beste camilla I.J. Ik ga er van uit dat het een huurwoning betreft. WBV of particuliere huur. Van schimmels kan men inderdaad erg ziek worden. Ik weet niet of u een printer hebt maar print onderstaande link eens uit en ga daarmee naar de Woningbouw. Zoals u alles beschrijft kan en mag niet. Wil de woningbouw u met de bekende kluit in het riet sturen neemt u dan eens contact op met het Juridisch Loket, zij kunnen u waarschijnlijk verwijzen naar iemand met meer invloed dan u. Er zijn alleen bij u lapmiddelen gebruikt, lijkt mij dan, terwijl het bij de kern moet worden aangepakt. Veel succes met uw missie.
http://www.optimalegezondheid.com/vocht-in-huis-deel-1-oorzaken-en-gevolgen/

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 20, 2017 om 22:40
6 Antwoorden / 1 Vragen

Hartelijk dank voor deze mooie reactie. Die link heb ik toevallig gisteren ontvangen. Maar nu TIP je mij wat ik kan doen. Door Hersen Infarct denk ik niet zo snel. <3 Dank  Klopt helemaal en dat weet ik ook en zeg ik ook , maar het lijk als of men mij alleen maar wil negeren hierin. Juridisch Loket ga ik zeker naartoe. Heb bovenstaandook gereageerd met iets meer info.

tenormin
door tenormin Jan 21, 2017 om 00:04
16817 Antwoorden / 108 Vragen

Gelukkig @camilla I.J. dat u iets aan mijn antwoord hebt. Kunt U het vinden, om een afspraak te maken daar? Nogmaals succes gewenst.
http://www.juridischloket.nl

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 21, 2017 om 23:31
6 Antwoorden / 1 Vragen

JA ik houd je op de Hoogte. In het NOS Journaal van vorige week hadden ze het al over dat soort won. B. Ver. Heb jij dit gevolgd en weet je wie dit onderzoekt. En JA ik ga het zeker vinden, Als je dit zou zien   dan dit is te erg voor woorden. FF copy paste  een fotto van 1 plek.Dit is dus in de hoek van mijn bergruimte in huis. 2 jaar terug was het nog dezelfde natte muur als 23 jaar geleden. En ze willen mij de schuld geven. Zij zeggen dat iik hun huis goed moet onderhouden. Nou het spaanplaat in mijn slaapkamer en gang is helemaal doorweekt.  En al die jaren kaart IK het een paar keer per jaaraan. Ook als ze hier  zijn voor de verwarming of zo.wijs ik het aan. Op het moment dat ik via Gem, en maatsch, of zo Hulp zoek. Willen zij NU beginnen. Met mij in dat huis . Maar ik wil hier nooit meer wonen. Ik weet inmiddels al hoe  de andere huizen ook die problemen hebben.  Voor het OOG doen ze wat en niet voor de menselijke gezondheid. Hup ietsje afbreken verfje erop. Maar de oorzaak doet men niks aan.Je zou dit moeten zien. Het hele huis heeft een probleem.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-0/q82/p526x296/16107313_10208693486557361_5392204876466861745_o.jpg?oh=f12d02f3387721f7615fb36380d81d95&oe=591B74C9

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 21, 2017 om 23:38
6 Antwoorden / 1 Vragen

Oja nog wat alle klachten heb ik. Denk ook zelfs van Formal.... Slaap nu op opblaasbed in de woon kamer en heb de ergste klacht niet meer. . Dus te erg voor woorden.

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 22, 2017 om 00:11
6 Antwoorden / 1 Vragen

Hoe kan ik eigenlijk een foto plaatsen.

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 22, 2017 om 11:33
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ze bericht SWAT1500 net geplaatst   Jullie krijgen allemaal een + voor de Hulp

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 22, 2017 om 11:34
6 Antwoorden / 1 Vragen

Zonet bericht SWAT1500 net geplaatst   Jullie krijgen allemaal een + voor de Hulp

Topantwoord

fr
door frans56 - Jan 19, 2017 om 08:10
230 Antwoorden / 9 Vragen

Hallo Camilla

Zoals U zelf aan aangeeft wordt schimmel veroorzaakt door vocht.  Betreft het een koopwoning .? Dan zult U zelf op zoek moeten gaan naar een goede deskundige op bouwtechnisch gebiek, die de bron van dat vocht gaat opsporen.   Het kan een lekkende leiding zijn, of een lekkend dak etc..
Betreft het een huurwoning, doe dan zoals eerder is aangegeven door TENORMIN.   Wat U zelf snel kunt controleren is: Draai alle waterverbruikers dicht en kijk op uw watermeter, dat kleine wieltje moet dan stil staan, dus ook niet langzaam draaien.  En wat U ook al aangeeft: een reparatie of vervangen van vochtig geworden vloeren heeft geen enkele nut zolang de bron van het water niet is gevonden en is gestopt.
Vraag ook eens aan uw buren of hun even de water verbruikers dicht willen draaien en kijk of hun water-meter dan ook niet meer draait.
Een andere megelijkheid is opzuigen van grondwater.  Heeft U een kruipruimte onder uw vloer???  Neem daar eens kijkje in. U zult niet de
eerste zijn die daar een soort van zwembad aantreft.  En uw buren, hebben die ook dat probleem ???
Daarom: Ga op onderzoek uit en probeer zelf de bron van dat water te vinden,  Heeft U  die gevonden ??  neem er foto's van als bewijs,
afhankelijk van waar het zit kunt U mogelijk een schadeclaim indienen bij de huiseigenaar vanwege uw teruglopende gezondheid en uw spullen.

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 21, 2017 om 23:42
6 Antwoorden / 1 Vragen

Het spijt mij gister een heel epistel geschreven. Ben voor het eerst op de site . Ik probeer het morgen weer om je antwoord te geven. Ben dankbaar met je reactie. Bij sommigen ging het wel goed.
 OK ik zie het al wat ik verkeerd doe druk Autom. op enter en dat moet natuurlijk niet.

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 22, 2017 om 11:36
6 Antwoorden / 1 Vragen

Zonet bericht SWAT1500 net geplaatst   Jullie krijgen allemaal een + voor de Hulp

Topantwoord

Ma
door Mat Matheij - Jan 20, 2017 om 22:31
986 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt heel eenvoudig de staat van de woning alsook bijbehorende huur laten checken door de huurcommissie. Deze kan tevens bevestigen of in uw geval de woning nog bewoonbaar is. In welk ander geval er een gelijkwaardige doch passende woning moet worden aangeboden.

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 20, 2017 om 23:04
6 Antwoorden / 1 Vragen

OK Tip ERbij ga er ook mee aan de slag . Bedankt. Lees mijn bovenstaande reacties . Heel erg bedankt . Blijf met me meedenken.Geweldig dit.  Nu voel ik me niet meer zo alleen staan.
tegen over al die ander. Zo blij

Ma
door Mat Matheij Jan 20, 2017 om 23:23
986 Antwoorden / 3 Vragen

Antwoord een plus geven als vraagsteller zijn wij bij mee en u ook zo blijkt. Die huurcommissie kost dacht ik 25 Euro maaris bindend.

tenormin
door tenormin Jan 21, 2017 om 00:01
16817 Antwoorden / 108 Vragen

@Matmatheij, lees ik nu werkelijk dat je om een topantwoord vraagt? Beloond wilt worden? Allemensen, dat is sneu. Zoiets beslist mevrouw Camilla I.J. zelf wel.

tijger1
door tijger1 Jan 21, 2017 om 23:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ tenormin. +1

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 21, 2017 om 23:48
6 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je @ TENORMIN

+ !    is het altijd de 1 of mag het cijfer ook hoger. of kan allleen een + ook.  + dank je wel  MAT MATHEI. JA maar ik weet natuurlijk niet hoe het gebeurd hier. Dus ben ik ook blij met die uitleg. 1e keer op de site . en het is al mis gegaan met mijn reacties.

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 22, 2017 om 11:38
6 Antwoorden / 1 Vragen

Zonet bericht SWAT1500 net geplaatst   Jullie krijgen allemaal een + voor de Hulp

Topantwoord

hansje klein
door hansje klein - Jan 20, 2017 om 23:58
3037 Antwoorden / 62 Vragen

De on-bewoonbaarheid van de woning kunt u door de plaatselijke GGD ter plekke laten checken. Afspraak maken dus!

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 21, 2017 om 23:54
6 Antwoorden / 1 Vragen

Die keurde het goed. En wil mij NU NIET MEER SPREKEN.
   IK begrijp niet dat iemand het durft om een ander zo te laten .... """leven"""  Sorry hoor dan ben ik maar moeilijk , maar ik wil hier niet meer wonen.  Het wordt dan een vervroegde dood voor mij en daar pas ik voor. Tijdens deze verbouwing mogen mijnspullen en ik gewoon in het huis blijven. NEE de Belangrijkste lading is een leven. Als het zo goed is mogen ze er zelf in wonen  IKWIL niet meer hier zijn en nooit meer in een woning van hen wonen. En de hulpverleners spelen zó ook met mensenlevens.

hansje klein
door hansje klein Jan 22, 2017 om 11:28
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ook de GGD´s hebben een klachtencommissie!

U kunt het rapport betwisten, maar vooral het feit dat ze, zoals u zegt, niet meer toegankelijk zijn.

Camilla I. J.
door Camilla I. J. Jan 22, 2017 om 11:57
6 Antwoorden / 1 Vragen

Zonet bericht SWAT1500 net geplaatst   Jullie krijgen allemaal een + voor de Hulp.  Zo''o. JA. Dat is een goede   10+ antwoord. Maar wat is dit vermoeind zeg . Ik ga het wel doen. Inmiddels Rob Geus aangeschreven, Gemeentelijke ombudsman Amsterdam, Bart Combée Cons. Bond.  en Nu dus DIT het gedicht dat zij hadden  Het gedicht dat zij hadden gaat nu Viral.Maar moet dit doen. Begrijp mij goed Ik WIL en Kan Niet meer hier wonen.. Ik vin het zelfs niet erg om mijn spullen op te laten slaan. Maar ik wil weer zo gezond mogelijk zijn.  Na 3 à 4 dagen in de woonkamer te hebben geslapen is 1 symptoom verminderd. Dus Ik blijf hulptroepen inroepen en zo ook de Hemelse Legerschare. Ik begin zelf al met inpakken. Ken je die > vandaag besteld gister ontvangen. Dat was het CREDO van een Textiel zeefdrukkerij waar ik stage liep toen ik op de Grafische School zat. En nu schoffeerd men mij, kleineerd men mij. en brutaliseerd men mij.
  Ik PAS !. Ik ben hier zo klaar mee hè 25 jaar lang gevecht en IK MOET HUN HUIS beter onderhouden. Ik heb hier spullen in gebruik die ik al had toen ik nog op 17 jarige leeftijd bij mijn moeder thuis woonde. en dat is goed onderhouden. Helaas gaten in plafonds , Opbollende vloeren en zo KAN IK NIET REPAREREN . Dáar ben ik niet voor opgeleidt. Kan wel verven. behangen , boren enzo maar de rest kan ik ook niet bestrijden. Ik heb GeTRACHT dit op een begrijpelijke manier op te lossen , doch gelukkig door hun onbegrip zelf meer ontdekt. En NU NEEM IK deze stappen.  En met jullie hulp sta ik niet allen. Wie er een Netwerk heeft , GRAAG !   Ik woon in Amsterdam. Voor mijn part een advokaat , maakt mij niet uit, maar ik weger de SCHULD die ze mij in de voeten willen schuiven. Dát NEEM IK NIET aan !.   Jammer hoor dat het zo moet.

Camilla I. J.
door Camilla I. J. - Jan 22, 2017 om 00:14
6 Antwoorden / 1 Vragen
Camilla I. J.
door Camilla I. J. - Jan 23, 2017 om 20:53
6 Antwoorden / 1 Vragen

ZO Druk bezig geweest vandaag,  Huisarts , Stadsdeel  ,   Bericht ontvangen en ook iets Zéér ONNODIG sss meegemaakt. Wat schetst mijn verbazing. Weet je ik doe dit voor het eerst hè, maar    begrijp niet wat de Mens met de mens doet. Je hebt geen medische kennis doch neemt gewoon Medische beslissingen. Vandaag  "zie"  Dus hOOR ik
weer hoe een mens kan denken en doen, daarbij vergeet dat vertrouwen geschaadt wordt door mensen die er vanuit het Rijk en de Gemeente  er voor jou horen te zijn. Togh... dit nu weer.  Maar ik moet het kwijt ,   het wordt zo alleen maar groter. Maar JA dat is maar net waar je voor kiest >>> Ikweet 1 ding MIJN PIJN heeft een zeer scherpe punt.   Dus JAMMER, maar HELAAS  >>>>>
       Ik blijf jullie op de hoogte houden. Ben nu FF afgepeigerd. Nar huisarts geweest, open spreekuur. Morgen afspraak.

Stadsdeel > Sociaal loket >> geeft goeie info  > heeft geluisterd >>> en gezien >>

 Van Consumenten Bond Supersnelle Reactie   en bijzonder   eerlijke INFO.  Dat wijst de weg!.

 En Patss wat schetst mijn verbazing Hulpverl. BELT nog wel op mijn huisnr. ook. Heb IK haar niet gegeven. !.

 Ik heb HÁAR GE ZEGd ze krijgt mijn huisnr. niet want ik WIL RUST en daardoor natuurlijk ook Geheim,   Zo BRUTAAL vind ik dat, RESPECTLOOS en  ze laat zo ook zien dat zi'j DOET WAT ZIJ WIL.... >>  HOEZO ???  Pas op hè Mevrouw Zoiets hoor je niet te doen.  Hehaar meteen ook gezegd dat KLAHten ingediend gaan worden.  Ze vroeg of de afspraak hier nog door gaat , Ik zeg wel ff buiten iets gaan drinken. Maar ze mag wèl zien waarin ze nalatig was.    In ELK GEVAL ze weeet dat ik mijn machtiging terug trek. Dat heeft ze nog niet eens gedaan. Maar MIJ laten zien dat ja naar een nr. belt waarvan jij weet dat er toen maar 3 mensen buiten het Medisch Circuit het hebben. MIN GEHEIME NR is van MIJ . Gebruik je oren en handel zoals jij HOORT te handelen. OOK al ZIE JE HET STAAN   vertel dan aan MIJN ARTS DAT IK NIET WIL DAT JIJ HET HEBT en dan nog bellen ook >>> VOS !. JA dat betekent het Madame je vroeg het nog . Weet je als IK de deur UITga of er Komt er 1 mijn deur binnen dan moet IK zien welke soort VOS dat is   en JIJ bent .....
Zo dat was op de man en niet op de bal, Maar >>> het zij zo !.   ook dat is een probleem bij sommigen     Waar wil je eigenlijk werken    Ergens waar jij kan doe n wat jij beslist >>> Dame   kijk toch uit je speelt    met mensenlevens ~EN   je schaadt zo het vertrouwen van mensen in de hulpverlening. MIJN nr bellen Dát had je dus nie moeten doen.!.   dus weer een punt erbij.      Was niet van plan zo lang achter de PC te blijven, maar zzzzzzooo.....

 NOU en voor de genen die mij hier helpen SORRY ik was even afgeleid en kom later op alle andere belangrijke dingen terug. DIT is dus precies wat IK bedoel. IN naam van de WAARHEID spreek IK.

Zonde dit   verloren tijd weer. Maar ik wens je veel LICHT en Liefde. Even Goede vriende, STOP daar ga ik weer dus ik ga nu even van de site af .FF ZEN

Camilla I. J.
door Camilla I. J. - Jan 23, 2017 om 21:14
6 Antwoorden / 1 Vragen

Nu ff terug naar het probleem.

 Hoe  Lang duudt  het totdat er een gat als dit ontstaat waarbij ik het meld en laat zien, niemand doet wat. En ik kreeg dus wel in Dec. 2014 te horen dat :IK hun huis wel goed moest onderhouden. Ik zei over muren, plafond muur  enzo moet ik de klacht doorgeven. Het was een lichtbruine plek toen ik het zei.   v Trouwenns de LUFT van hun huisparfum ruik je nu al bij de voordeur. Ik bedoe WC lucht 2e boodschap komt uit de gootsteen van de keuken.  En dat nu dus is precies de reden dat ik hier ookk zominmensen wil hebben.  + de rest   ziekmakende rommmel. Maarr ja jullie vinden he t goed genoeg voor mij. Alla Zo GOD het wil> het zij zo !.

Camilla I. J.
door Camilla I. J. - Jan 24, 2017 om 19:55
6 Antwoorden / 1 Vragen

Nou ik heb dit gedaan voor het eerst in mijn leven. Wat ik het ergste vind is dat ik vanaf het begin altijd heb aangegeven . Maar ja deze situatie is normaal denk ik. .ik kon het  niet in orde maken toen en God weet of dat nu ooit kan. dus wat rest isdat ik ook stop met hier iets te plaatsenJe probeerd iets op te lossen, maar het word nog groter.Dus STILTE

Camilla I. J.
door Camilla I. J. - Apr 27, 2017 om 13:04
6 Antwoorden / 1 Vragen

Camilla I. J.
door Camilla I. J. - Apr 27, 2017 om 13:10