ri
door rietdewildt Jan 7, 2014 om 15:11
Voeding & gezondheid

Vraag over bril

in dec kocht onze gehandicapte zoon een bril bij specsavers
in de keizerswaard in rotterdam
de week er na stond er een rad van avontuur voor deze winkel en onze zoon mocht er aan draaien en wat stond er gratis bril gewonnen. Met veel bombarie werd er foto gemaakt en werd hij naar binnen geloosd want hij had gratis bril gewonnen

Ik zei maar hij heeft speciale glazen was geen probleem want hij had immers gratis bril gewonnen NOU NIET DUS
na een week of 2 werden we met een smoes opgebeld of we even langs wilde komen en wat bleek toen werd er gezegd nee geen gratis bril alleen montuur

dus ff 158,00 bij betalen als we dit hadden geweten hadden we dit niet gedaan want hij had immers de week er voor al zelf een bril daar gekocht
ik zei dat dit niet klopte want er stond dus duidelijk gratis bril en niet gratis montuur of bril et standaard glazen

maar er hielp geen moedertje lief aan moest gewoon betalen

Later zeiden ze al U nou hier een bril koopt dan willen we uit coulance korting geven dit slat nergens op onze zoon won een bril niet wij

wij zullen dan ook nooit meer een bril bij specsaevers kopen

4434 87 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 7, 2014 om 15:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u hebt die zogenaamde gratis bril toch zeker niet afgenomen?

Zulke cadeautjes mogen ze houden.

Cookies
door Cookies - Jan 7, 2014 om 15:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Met veel bombarie werd er foto gemaakt en werd hij naar binnen geloosd want hij had gratis bril gewonnen......

En is dat ergens in een krantje vermeld?

Als je 100% zeker weet (jammer, dat je geen foto's van die reclame hebt gemaakt) dat er gratis bril stond, dan is het natuurlijk schandalig van Specsavers dat je zoon zo afgescheept wordt!

ri
door rietdewildt - Jan 7, 2014 om 16:01
27 Antwoorden / 1 Vragen

klopt de ene week heeft hij zelf de bril gekocht een week er er na kwam de zgn gratis bril

de eerste bril is niet vervallen die hadden we al eerder betaald

de foto hangt in de brillenzaak

en 100 % dat er stond gratis bril

we zyullen er nooit meer bril kopen

zoekster
door zoekster - Jan 7, 2014 om 16:02
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als u hier nog even reageert?

Uit uw vraag begrijp ik dat u al heeft betaald, ik zie tal van mogelijkheden om uw geld terug te krijgen.

zoekster
door zoekster - Jan 7, 2014 om 16:05
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Uw verhaal is me niet helemaal duidelijk. Uw zoon had al een bril gekocht en nu heeft hij er nog eentje bij door dat rad? Of verviel die eerste bril door die prijs met dat rad?

Cookies
door Cookies - Jan 7, 2014 om 16:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik vond op het www net een andere Rad van Avontuur actie van Specsavers en daar stond: gratis bril................tot 169,- euro.

ri
door rietdewildt - Jan 7, 2014 om 16:07
27 Antwoorden / 1 Vragen

zoekster ja we hebben zo wel eerste al 2 e bril betaald

tijger1
door tijger1 - Jan 7, 2014 om 16:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus niet maar draaien aan dat rad, kost je goud.

edrick3
door edrick3 - Jan 7, 2014 om 16:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 7 jan 2014, 15:20]Maar u hebt die zogenaamde gratis bril toch zeker niet afgenomen?

Zulke cadeautjes mogen ze houden.

Even lezen:
dus ff 158,00 bij betalen als we dit hadden geweten hadden we dit niet gedaan want hij had immers de week er voor al zelf een bril daar gekocht
ik zei dat dit niet klopte want er stond dus duidelijk gratis bril en niet gratis montuur of bril et standaard glazen

maar er hielp geen moedertje lief aan moest gewoon betalen

edrick3
door edrick3 - Jan 7, 2014 om 16:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rietdewildt,

Ik zou toch even met m'n verhaal naar de plaatselijke (week)krant gaan.
Wie weet ....

Suc6

ri
door rietdewildt - Jan 7, 2014 om 16:11
27 Antwoorden / 1 Vragen

nou op het rad stond gratis bril toch heel duidelijk alleen waren er winnaars die blijkbaar een formulier kregen waar dit wel op zou staan maar wij hebben nooit een brief of formulier gezien onze zoon werd gelijk op de foto gezet en mee nar binnen geloosd want zij hadden zij gegebvens natuurlijk al van de gekochte bril

tijger1
door tijger1 - Jan 7, 2014 om 16:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Moest gewoon betalen, als ze hem wilde hebben. Had natuurlijk ook kunnen weigeren.

tenormin
door tenormin - Jan 7, 2014 om 16:18
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=rietdewildt schreef op dinsdag 7 jan 2014, 16:01]klopt de ene week heeft hij zelf de bril gekocht een week er er na kwam de zgn gratis bril

de eerste bril is niet vervallen die hadden we al eerder betaald

de foto hangt in de brillenzaak

en 100 % dat er stond gratis bril
we zyullen er nooit meer bril kopen

Maar lieve mevrouw, die foto hangt in de brillenzaak: Dan heeft u toch BEWIJS dat er een bril gewonnen is. Dat kan toch niet waar zijn dat u zo voor de gek gehouden word. Zou er zeker werk van maken. Of geld terug voor "die gratis bril" of stampij maken; dit is echt de kluit belazeren, sorry voor de woordkeuze.

ri
door rietdewildt - Jan 7, 2014 om 16:19
27 Antwoorden / 1 Vragen

we waren gewoon overdonderd , maar je heb gelijk we hadden moeten weigeren

ik heb wel me zegje gedaan dat ik het schandalig vond , hoe het gegaan is maar ben daarna boos weggegaan het ha geen zin om te blijven praten daar

zoekster
door zoekster - Jan 7, 2014 om 16:20
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Onze berichtjes hebben elkaar gekruisd :-)

U heeft wat ze in de wet noemen te maken met een Oneerlijke Handelspraktijk.

Deze valt onder agressieve handelspraktijken

1) U laten denken dat u een prijs hebt gewonnen, terwijl er geen prijs is. Of een prijs waarvoor u moet betalen.

(er is u gezegd dat het geen probleem was, op dat moment hadden ze u moeten vertellen dat u moest bijbetalen en niet mogen blijven beweren dat het gratis was)

2) U onder druk zetten. Een ondernemer mag u niet dwingen een bepaald product te kopen, waardoor u een beslissing neemt die u anders niet had genomen.

Toen u erop attendeerde dat u het niet met deze gang van zaken eens was, omdat u niet juist was voorgelicht, is er zware druk op u uitgeoefend om alsnog te betalen.

Dit valt tegens onder de wettelijke noemer 'dwaling' dwz

Dwaling
U hebt een overeenkomst gesloten, maar u had hierbij niet de goede informatie. Had u toen de goede informatie gehad, dan had u de overeenkomst niet gesloten. Dit noemen we dwaling. Hiervan kan sprake zijn als de verkoper zich niet houdt aan de regels van de Wet Oneerlijke handelspraktijken.

Op basis van die twee overtredingen, kunt u de overeenkomst ontbinden. Het is zonneklaar dat een gratis bril NIET hetzelfde is als een gratis montuur en op het moment van winnen hadden ze u moeten informeren over het maximaal te besteden bedrag.

Wat nu te doen. Ga eerst nog een keer in gesprek met de verkopers en wijs ze op deze wetten. Zeg dat u een klacht bij de ACM zult indienen als de overeenkomst niet ogenblikkelijk wordt ontbonden.

Verder zou het goed zijn als Specsavers hier zou reageren, want deze manier van doen kan natuurlijk niet door de beugel!!

Al schrijvende komt er steeds meer informatie binnen, daarbij zie ik ook dat het formulier dat bij de prijs moest worden gegeven u niet is overhandigd. Dat is gewoonweg een nalatigheid van Specsavers, die als verkoper informatieplicht heeft.

ri
door rietdewildt - Jan 7, 2014 om 16:23
27 Antwoorden / 1 Vragen

lieve mensen

dank voor jullie reacties
Wij hebben onze zakken er van vol van deze zaak ,heeft geen zin om daar stampij te maken
we hebben ons zegje daar gedaan

En ja we zijn gewoon belazerd

moeten ons er maar bij neerleggen
ik heb wel een mail gestuurd naar kassa

ri
door rietdewildt - Jan 7, 2014 om 16:29
27 Antwoorden / 1 Vragen

wat is de ACM

zoekster
door zoekster - Jan 7, 2014 om 16:32
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Sorry, ik had de link vergeten.

klik HIER

voor alle informatie en hier voor een klacht

klik HIER

Autoriteit Consument en Markt

zoekster
door zoekster - Jan 7, 2014 om 16:33
10965 Antwoorden / 34 Vragen

En dan nog schijnheilig een foto van uw zoon in de etalage hangen.

Bespottelijk!

Cookies
door Cookies - Jan 7, 2014 om 16:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb Specsavers een link gemaild naar dit topic met verzoek om reactie.

zoekster
door zoekster - Jan 7, 2014 om 16:38
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 7 jan 2014, 16:36]Heb Specsavers een link gemaild naar dit topic met verzoek om reactie.
Top!

ri
door rietdewildt - Jan 7, 2014 om 16:38
27 Antwoorden / 1 Vragen

carola

nou ben benieuwd of ze reageren

tenormin
door tenormin - Jan 7, 2014 om 16:38
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=zoekster schreef op dinsdag 7 jan 2014, 16:33]En dan nog schijnheilig een foto van uw zoon in de etalage hangen.

Bespottelijk!

Daar zou ik dus snel een foto van maken, 't is toch wat, niet te geloven. Oei, wat zou ik recalcitrant zijn; ging een pamflet op de ruit hangen: Niks gewonnen, MOETEN kopen!!/b].

tenormin
door tenormin - Jan 7, 2014 om 16:53
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Carola.83 schrijft:
[quote]Krijg net mailbevestiging: reactie duurt 5 - 10 werkdagen. Zeker veel klachten af te handelen.:-)

Moeten we het topic wel 'levend' houden. Zou toch fluitje van een cent moeten zijn om hier te reageren....

tijger1
door tijger1 - Jan 7, 2014 om 17:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zal wel een standaard bevestiging zijn.

mahadma
door mahadma - Jan 7, 2014 om 17:38
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Ik stel voor dat Topic Starter de winkel een rekening stuurt van € 158 voor het openlijk publiceren van de foto van hun zoon!

tot15karakters
door tot15karakters - Jan 7, 2014 om 17:53
2189 Antwoorden / 14 Vragen

€39,- Ja, dat kost de goedkoopste bril daar.

Slechts enkele monturen en dus beperkte keuze of duurder..
Ook de glazen, niet krasvast en niet ontspiegeld want ook dat kost extra.

Ik ben tevreden voor deze DA Drogist prijzen die via Eyelove ook brillen verkoopt, maar ze verdienen dan niets dus zullen niet blij zijn.
Ook ik kan een gratis montuur krijgen mits ik andere dure dingen erbij neem.

Dus het Rad is onzin reclame.
Wel is mijn Niet Ontspiegelde en Niet Krasvaste wegens werk versleten maar de DA drogist... die leverde in Actie ook voor €39,- maar dan wel krasvast en meer keuze.... dus ik hoef die misleidende reclame niet meer.

Geloof nooit zomaar iets en door op jou kind in te spelen wil je na hun aandacht geen nee zeggen en daar gokken deze goedkoop lijkende maar bepaald niet goedkoopste winkel op.
Ook Hans Anders is goedkoper maar zij doen alsof zij goedkoop zijn dus geloof nooit reclame en laat je niet door Gratis verleiden omdat het vaak achteraf toch duurder is.

Jonne11
door Jonne11 - Jan 7, 2014 om 20:10
87 Antwoorden / 15 Vragen

Waar blijft die reactie van specsavers.......?

mahadma
door mahadma - Jan 7, 2014 om 20:18
11520 Antwoorden / 51 Vragen

@Mariken7, die moeten eerst een leesbril bij Hans Anders laten maken!

sonjaatje
door sonjaatje - Jan 7, 2014 om 20:27
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Gratis = gratis tenzij zij van tevoren duidelijk hadden gemaakt dat je zou moeten bijbetalen als de bril duurder zou uitvallen dan een bepaald bedrag.
Is de handicap van uw zoon lichamelijk of geestelijk, misschien hebben zij daar misbruik van gemaakt.

zoekster
door zoekster - Jan 8, 2014 om 10:41
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het wachten blijft op Specsavers.....

tenormin
door tenormin - Jan 8, 2014 om 12:45
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=zoekster schreef op woensdag 8 jan 2014, 10:41]Het wachten blijft op Specsavers.....

Denk dat Carola dat antwoord krijgt; misschien geen idee hoe ze zich aan moeten melden voor deze site; is niet ondenkbaar, heb ik ook wel eens gedaan voor een TS maar mooi dat ze niet op de site antwoorden.

specsaversnl
door specsaversnl - Jan 8, 2014 om 15:06
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ten eerste vinden wij het heel erg vervelend wat er is gebeurd en het feit dat mijnheer en mevrouw De Wildt niet blij zijn met de bijbetaling van Euro 158 voor de bril voor hun zoon. De winkeldirecteur van de Specsavers-winkel Keizerswaard zal telefonisch contact opnemen met mevrouw De Wildt en gezamenlijk een oplossing zoeken voor dit probleem.

Wij hebben gesproken met de winkel Keizerswaard en hebben begrepen dat er naar hun idee duidelijk gecommuniceerd is over de mogelijkheden van de gewonnen bril en de extra kosten, maar dit is blijkbaar niet goed gelukt en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.

De zoon van de heer en mevrouw De Wildt, heeft op 8/11 inderdaad een bril gekocht. Op 16/11 heeft de winkel een actie georganiseerd waarbij mensen of korting of een bril konden winnen door aan een zogenaamd Rad van Fortuin te draaien. De zoon van de heer en mevrouw De Wildt, heeft toen een gratis bril t.w.v. maximaal Euro 169 gewonnen.

Doordat mijnheer De Wildt een montuur van Euro 109 uitkoos met extra dunne glazen (1.67) twv Euro 149 per paar en meekleurende glazen Euro 69 kwam het totaalbedrag uit op Euro 327 en dus boven de gratis bril van maximaal Euro 169. De winkel heeft aangegeven dat er Euro 158 bijbetaald moest worden.

Helaas blijkt dat dit niet duidelijk was voor de heer en mevrouw De Wildt. Wij betreuren het dan ook dat zij spijt hebben van het feit dat ze dit bedrag nog moesten bijbetalen. Bij Specsavers willen wij dat iedereen blij is met zijn of haar aankoop. De winkeldirecteur zal de zaak dan ook oplossen voor mijnheer en mevrouw De Wildt en hun zoon.

Zie tevens bijgevoegde afbeeldingen:

http://i41.tinypic.com/b6f1bc.jpg
http://i44.tinypic.com/j14pr8.jpg
http://i39.tinypic.com/2r1z1o1.jpg

tenormin
door tenormin - Jan 8, 2014 om 15:16
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Mijn bijdrage van 12:45 uur trek ik natuurlijk terug: Specsaversnl heeft keurig antwoord gegeven. En duidelijk.

zoekster
door zoekster - Jan 8, 2014 om 15:21
10965 Antwoorden / 34 Vragen

***De winkel heeft aangegeven dat er Euro 158 bijbetaald moest worden***

De winkel heeft wel aangegeven dat er €158,- moest worden bijbetaald, maar wanneer? Niet op het moment van bestellen, dat bestaat niet, want anders waren die problemen nooit ontstaan. Zeker niet omdat de zoon een week daarvoor nog een bril bij Specsavers had gekocht, er was geen noodzaak voor nog een bril.

En dan nog, als je in conflict bent met de 'winnaar', dan ga je toch geen goede sier maken met een foto voor het raam van de persoon die zich juist gedupeerd voelt?

Maar het ziet ernaar uit dat alles goed zal worden opgelost. Dat is mooi.

ri
door rietdewildt - Jan 8, 2014 om 15:36
27 Antwoorden / 1 Vragen

Er is helemaal niet duidelijk gecommuniceerd van te voren over bijbetalen

Ik heb hele duidelijk gezegd hij heeft speciale glazen hierop werd geantwoord door verkoper is geen enkel probleem hij heeft gratis bril gewonnen dus dat lossen we netjes op

over bij betalen is toen niet gesproken.

Dat werd ons pas medegedeeld na 2 weken toen we met een smoes op werden gebeld om naar de winkel te komen

Zij hebben de fout gemaakt om ons dit niet van tevoren mede te delen ze zeiden ook dat dit in ee formulier moest staan wat wij zouden hebben gekregen nou wij hebben niets gekregen

ri
door rietdewildt - Jan 8, 2014 om 15:47
27 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo allemaal

Iedereen heel hartelijk bedankt voor reactie en hulp

Ben zojuist door specsavers gebeld dat ze onze zoon het volledige bedrag terug gaan storten

Heel erg bedankt onze zoon heb maar een wajong uit kering dus we zijn hier erg blij mee

zoekster
door zoekster - Jan 8, 2014 om 15:51
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Fijn voor je zoon, Riet.

Let voortaan heel goed op met alle dingen waar gratis bij staat, meestal zitten er voorwaarden aan vast waar je dan minder blij mee bent.

mahadma
door mahadma - Jan 8, 2014 om 15:55
11520 Antwoorden / 51 Vragen

@rietdewildt,

heel blij dat het nu wel opgelost is. De story volgens Specsavers 15.06 uur staat dus haaks op het verhaal van Topic Starter en de winkelier. "Wij hebben gesproken met de winkel Keizerswaard en hebben begrepen dat er naar hun idee duidelijk gecommuniceerd is over de mogelijkheden van de gewonnen bril en de extra kosten, maar dit is blijkbaar niet goed gelukt" Hetgeen ook klopt met de stelling van TS: "Er is helemaal niet duidelijk gecommuniceerd van te voren over bijbetalen. Ik heb hele duidelijk gezegd hij heeft speciale glazen hierop werd geantwoord door verkoper is geen enkel probleem hij heeft gratis bril gewonnen dus dat lossen we netjes op, over bij betalen is toen niet gesproken".

Gefeliciteerd met deze overwinning.

ri
door rietdewildt - Jan 8, 2014 om 15:57
27 Antwoorden / 1 Vragen

zoekster en Carola

ja dat zullen we zeker doen, ,

maar nogmaals jullie heel hartelijk bedankt
zonder jullie hulp was dit zeker niet zo opgelost

ri
door rietdewildt - Jan 8, 2014 om 16:00
27 Antwoorden / 1 Vragen

Heb zo veel reacties gekregen ik wil hierbij echt niemand overslaan en iedereen bedanken voor de hulp

zonder jullie was het nooit opgelost

tenormin
door tenormin - Jan 8, 2014 om 16:07
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=rietdewildt schreef op woensdag 8 jan 2014, 15:57]zoekster en Carola

ja dat zullen we zeker doen, ,

maar nogmaals jullie heel hartelijk bedankt
zonder jullie hulp was dit zeker niet zo opgelost

Dag Riet, fijn dat het is opgelost. Maar op jouw pagina staat dit is een topantwoord omdat je de Topic Starter bent. Ik mag me er niet mee bemoeien maar ik denk toch echt dat Carola, door de zaak aan te kaarten, het haar verdienste is geweest dat dit nu allemaal voor elkaar is. Schrijf dit alleen omdat ik denk dat je niet weet hoe het hier werkt. Dus als jij ook die mening bent toegedaan, druk je bij Carola.83 op dat rode vlak waar ze Specsavers heeft aangeschreven. Goed gedaan van haar, toch?

Cookies
door Cookies - Jan 8, 2014 om 16:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=rietdewildt schreef op dinsdag 7 jan 2014, 16:38]carola

nou ben benieuwd of ze reageren

Krijg net mailbevestiging: reactie duurt 5 - 10 werkdagen. Zeker veel klachten af te handelen.:-)

ri
door rietdewildt - Jan 8, 2014 om 16:20
27 Antwoorden / 1 Vragen

tenormin

dank voor je reactie

inderdaad weet ik nog niet hoe het werkt

Heb inderdaad nu naar Carola gereageerd want ben erg blij met alle hulp en reacties en ook de oplossing

specsaversnl
door specsaversnl - Jan 8, 2014 om 16:28
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op woensdag 8 jan 2014, 15:21]***De winkel heeft aangegeven dat er Euro 158 bijbetaald moest worden***

De winkel heeft wel aangegeven dat er €158,- moest worden bijbetaald, maar wanneer? Niet op het moment van bestellen, dat bestaat niet, want anders waren die problemen nooit ontstaan. Zeker niet omdat de zoon een week daarvoor nog een bril bij Specsavers had gekocht, er was geen noodzaak voor nog een bril.

En dan nog, als je in conflict bent met de 'winnaar', dan ga je toch geen goede sier maken met een foto voor het raam van de persoon die zich juist gedupeerd voelt?

Maar het ziet ernaar uit dat alles goed zal worden opgelost. Dat is mooi.

Zowel op het rad als op het formulier wat de klant in de winkel heeft ontvangen, zie aan het voorgaande bericht bijgevoegde foto's, staat duidelijk vermeld dat het om een maximaal bedrag van EUR 169 ging. Bovendien was de winkel, tot we het bericht op deze site lazen, niet op de hoogte van het bestaan van een conflict. Zij zijn altijd uitgegaan van een blije winnaar. Daarom heeft de foto, net als die van alle winnaars, gewoon in de etalage gehangen.

De winkel heeft inmiddels contact gehad met de klant en excuses aangeboden. De EUR 158 zullen door de winkel worden terugbetaald en de klant mag uiteraard de prijs houden.

tijger1
door tijger1 - Jan 8, 2014 om 16:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Specsavers gaat er blijkbaar nog steeds van uit dat de Ts liegt en dat alles dus wel bekend was en dat de familie blij de winkel verliet.

Nou echt niet Specsavers.

Dus hier hoef je niet te zijn voor je bril.

edrick3
door edrick3 - Jan 8, 2014 om 16:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

Alle lof voor specsavers voor de prima manier waarop zij dit probleem hebben opgelost!
Dat mag ook wel even gezegd worden!
Wat mij betreft: chapeau!

Met vr.gr.

mahadma
door mahadma - Jan 8, 2014 om 16:40
11520 Antwoorden / 51 Vragen

@Tijger, ik denk dat de winkelier niet 100 % de waarheid spreekt tegen het hoofdkantoor.
De "gulle" winkelier had gewoon moeten zeggen: Gratis en zijn verlies moeten nemen en niet voor € 158 een bak negatieve publiciteit op zijn nek halen. Bovendien stond in hun etalage een foto met een jongen met een zogenaamd 100% gratis bril waar ze wel achteraf € 158 voor moesten betalen. Op die manier wil ik ook wel "gratis" reclame.

Maar het belangrijkste is uiteindelijke dat de ouders en de zoon nu wel een 100% gratis bril heeft, er van uitgaande dat Specsavers de betaling doet naar TS.

ri
door rietdewildt - Jan 8, 2014 om 16:40
27 Antwoorden / 1 Vragen

wij zijn blij met de oplossing

maar wij hebben nooit een formulier ontvangen of gezien
hoe komen ze daar nu toch bij. de verkoper is mee naar binnen gelopen met de mededeling dat hij
gratis bril had gewonnen

en dan zij waren wel op de hoogte van het conflict want toen we de bril op kwamen halen heb ik
ons ongenoegen duidelijk aan de kaak gesteld en toen kwamen zij met een oplossing dat al onze zoon zijn vader nu een bril kocht dat zou die 158,00 in mindering worden gebracht

ik ging hier niet mee akkoord

tijger1
door tijger1 - Jan 8, 2014 om 16:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@rietdewildt

Ik ben blij voor uw zoon dat hij zijn geld terug heeft. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.

In die winkel dus nooit geen stap meer zetten, nu ze hun leugenachtige verhalen blijven volhouden.

zoekster
door zoekster - Jan 8, 2014 om 16:50
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Riet, ik denk dat ze dit formulier
klik HIER
bedoelen.

Komt dat je bekend voor?

ri
door rietdewildt - Jan 8, 2014 om 16:58
27 Antwoorden / 1 Vragen

nee dat komt ons niet bekend voor we hebben
echt niets gezien

mahadma
door mahadma - Jan 8, 2014 om 16:59
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Als dit papier TS niet bekend voorkomt / nooit gezien heeft, heeft Specsavers kennelijk een leuk spelletje gespeeld.

zoekster
door zoekster - Jan 8, 2014 om 17:18
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het lijkt er inderdaad op dat er geen eerlijk spel wordt gespeeld door de verkopers in Rotterdam.

Nou ja, je hebt je geld terug en daar kun je blij mee zijn. Verder laat je die winkel voortaan voor wat die is. Zo wil niemand behandeld worden.

tenormin
door tenormin - Jan 8, 2014 om 17:18
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Hoe dan ook, de familie de Wildt is blij dat alles is opgelost; Specsavers heeft hier laten blijken dat ze zich er niet met een Jantje van Leiden willen afmaken en ze weten natuurlijk ook niet precies welk personeelslid in welke zaak wat gezegd heeft. Ik geloof mevrouw de Wildt op haar woord en Specsavers zal keurig het geld teruggeven. "En ze leefden nog lang en gelukkig"......Want eerlijk is eerlijk, er zijn ook zaken die domweg wel op hun strepen blijven staan. Wat mij betreft: twee chapeau 's; een voor Carola en een voor Specsavers.

mahadma
door mahadma - Jan 8, 2014 om 17:26
11520 Antwoorden / 51 Vragen

De winkel in Keizerswaard zal veel uit te leggen aan hun hoofdkantoor. Maar als ze zo alle klanten behandelen, zou ik deze winkel of links of rechts laten liggen. Dit is in mijn optiek (om in de sfeer te blijven) niet een winkel waar ik naar toe zou gaan. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Maar hoe dan ook, Rietdewildt en zoon is nu wel gunstig uit de strijd gekomen.

ri
door rietdewildt - Jan 22, 2014 om 16:01
27 Antwoorden / 1 Vragen

Het is nu veertiendagen geleden maar nog geen cent terug ontvangen ondanks belofte

ri
door rietdewildt - Jan 22, 2014 om 16:05
27 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 21 jan 2014, 23:26]Hoi Riet, lees nu pas je bedankje en de rest van dit topic. Even nog een check: we zijn nu 14 dagen verder: het geld heeft je zoon inmiddels ontvangen?

Wel netjes van Specsavers dat ze het sportief oplossen.

zoekster
door zoekster - Jan 22, 2014 om 16:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=rietdewildt schreef op woensdag 22 jan 2014, 16:01]Het is nu veertiendagen geleden maar nog geen cent terug ontvangen ondanks belofte

Wat een mal gedoe toch met die Specsavers. Anders bel je nog eens, ik weet niet of je in de buurt van die winkel woont, maar dan kun je zelf langsgaan om het op te halen. Gaat waarschijnlijk sneller.

ri
door rietdewildt - Jan 22, 2014 om 16:14
27 Antwoorden / 1 Vragen

die man van specsaevers zei dat het binnen een week gestort zou zijn maar het moest vanaf het kantoo in engeland komen

ri
door rietdewildt - Jan 22, 2014 om 16:16
27 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb er geen vertrouwen meer in, denk dat ook dit weer loze belofte was

zoekster
door zoekster - Jan 22, 2014 om 16:18
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het kantoor in Engeland? Het wordt steeds vreemder.

Webcare??!!! We need you!

Doen we dan ook maar in het Engels ;-)

zoekster
door zoekster - Jan 22, 2014 om 16:20
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=rietdewildt schreef op woensdag 22 jan 2014, 16:16]Ik heb er geen vertrouwen meer in, denk dat ook dit weer loze belofte was

Nee, hoor Riet, we gaan er wel even bovenop zitten. Belofte maakt schuld en Specsavers moet gewoon over de brug komen.

ri
door rietdewildt - Jan 22, 2014 om 16:23
27 Antwoorden / 1 Vragen

ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen, word er moedeloos van

zoekster
door zoekster - Jan 22, 2014 om 16:32
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=rietdewildt schreef op woensdag 22 jan 2014, 16:23]ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen, word er moedeloos van
mail nog eens met Specsavers hoofdkantoor.

nl.service@specsavers.com

Zeg maar dat je diegene van het Kassaforum bent, waaraan is beloofd dat het geld teruggegeven zou worden, dan gaat het vast wat sneller.

mahadma
door mahadma - Jan 22, 2014 om 16:32
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Na telefonisch contact, met een bak excuses "dat het niet doorgekomen is" wordt er door de manager (zeggen ze, maar geloof ik niet) contact opgenomen met mevrouw de wildt.

Tjonge, ik heb nog nooit zo'n slecht bedrijf gezien.

Cookies
door Cookies - Jan 22, 2014 om 16:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hoi Riet, lees nu pas je bedankje en de rest van dit topic. Even nog een check: we zijn nu 14 dagen verder: het geld heeft je zoon inmiddels ontvangen?

Wel netjes van Specsavers dat ze het sportief oplossen.

tenormin
door tenormin - Jan 22, 2014 om 16:36
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=rietdewildt schreef op woensdag 22 jan 2014, 16:23]ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen, word er moedeloos van

Vraag ze of ze uit hun grot kunnen komen en vertel dat internet bankieren, ook vanuit Engeland, hartstikke gemakkelijk is! Wat een achterlijke smoes. Ze kunnen het toch gewoon vanuit hun toko overmaken. Wat jij met Engeland van doen hebt staat daar toch buiten?

Specsavers, read your own words and the promise you wrote. You made a gentlemans agreement!!! Naughty!!

ri
door rietdewildt - Jan 22, 2014 om 16:36
27 Antwoorden / 1 Vragen

ok ik ga nu een mail sturen

mahadma
door mahadma - Jan 22, 2014 om 16:52
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Ik heb die slimmerikken in keizerswaard gebeld, zie 16.32 uur. Ze zouden je bellen, werd er gezegd ........... maar dat zal best wel weer niet (zoals gebruikelijk) weer niet gebeuren. Ga zaterdag of een ander tijdstip als het druk is, eens langs ............

ri
door rietdewildt - Jan 22, 2014 om 16:56
27 Antwoorden / 1 Vragen

Dit geloof je niet ik kreeg zo juist telefoontje van specsaevers dat het gled bij hun is afgeschreven nou ik ben benieuwd . Ik heb zo juis giro gecontroleerd maar bij ons nog niks binnen ik laat het direct weten als het wel zo is

zoekster
door zoekster - Jan 22, 2014 om 16:59
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Kan wel een dag duren. Dus nog even geduld.

Heb je aan mahadma te danken!

ri
door rietdewildt - Jan 22, 2014 om 17:02
27 Antwoorden / 1 Vragen

Wij zijn iedereen dankbaar die zich voor onze zoon heb ingezet
zelf kan die het niet hijheeft een verstandelijke beperking

dus we zijn blij met alle hulp

tenormin
door tenormin - Jan 22, 2014 om 17:05
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote]ik heb dit per mail gestuurd aan nl.service@specsavers.com
maar krij g mail terug gestuurd

Dat je de mail terugkrijgt is niet vreemd. nl. staat ervoor, dus dat is geen goed mail adres. Maar goed, mahadma heeft voor je gebeld en nu heb je contact gehad, dus ga maar weer afwachten. Staat er morgen wel op, als ze nu wel hun woord houden! Succes hoor.

zoekster
door zoekster - Jan 22, 2014 om 17:10
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=tenormin schreef op woensdag 22 jan 2014, 17:05][quote]ik heb dit per mail gestuurd aan nl.service@specsavers.com
maar krij g mail terug gestuurd

Dat je de mail terugkrijgt is niet vreemd. nl. staat ervoor, dus dat is geen goed mail adres. Maar goed, mahadma heeft voor je gebeld en nu heb je contact gehad, dus ga maar weer afwachten. Staat er morgen wel op, als ze nu wel hun woord houden! Succes hoor.
Op hun eigen site staat nl. er ook voor. Niet dat het er nu nog toe doet.

klik HIER

tenormin
door tenormin - Jan 23, 2014 om 10:11
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=zoekster schreef op woensdag 22 jan 2014, 17:10][quote=tenormin schreef op woensdag 22 jan 2014, 17:05][quote]ik heb dit per mail gestuurd aan nl.service@specsavers.com
maar krij g mail terug gestuurd

Dat je de mail terugkrijgt is niet vreemd. nl. staat ervoor, dus dat is geen goed mail adres. Maar goed, mahadma heeft voor je gebeld en nu heb je contact gehad, dus ga maar weer afwachten. Staat er morgen wel op, als ze nu wel hun woord houden! Succes hoor.
Op hun eigen site staat nl. er ook voor. Niet dat het er nu nog toe doet.

klik HIER

Ja, maar wel fout, herinner me de W nog van wat website moest zijn van, geloof, Pretium. Werd ook verkeerd doorgegeven.

zoekster
door zoekster - Jan 23, 2014 om 10:16
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het is niet fout. Ik heb net een mail verstuurd op dat adres en kreeg meteen een ontvangstbevestiging terug met dat ze binnen 5 tot 10 antwoord geven.

Probeer het anders zelfs eens uit.

ri
door rietdewildt - Jan 23, 2014 om 11:22
27 Antwoorden / 1 Vragen

7 Januari is ons door specsaevers beloofd aan het kassa forum dat de bril van onze zoon € 158,00 R.E.DE WILDT. terug gestort zou worden [edit - redactie]

Maar tot op heden helemaal niets ontvangen

ik heb dit per mail gestuurd aan nl.service@specsavers.com
maar krij g mail terug gestuurd

ri
door rietdewildt - Jan 23, 2014 om 11:32
27 Antwoorden / 1 Vragen

ok dank je wel
zodra ik vandaag iets hoor wat dan ook laat ik het jullie weten

ri
door rietdewildt - Jan 23, 2014 om 15:04
27 Antwoorden / 1 Vragen

JAAAAAAAAAAAAAAAA HOOR

hET GELD IS TERUG GESTORT OP DE REKENING VAN ONZE ZOON

Wij willen hier bij iedereen bedanken , die ons hierbij geholpen hebben

HARTELIJK DANK

mahadma
door mahadma - Jan 23, 2014 om 18:00
11520 Antwoorden / 51 Vragen

@Rietdewildt,

heel erg bedankt voor de afloop melding. Eindelijk is het opgelost. Wij hebben jou en je zoon graag geholpen!

tijger1
door tijger1 - Jan 23, 2014 om 18:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mooi, gerechtigheid.

tenormin
door tenormin - Jan 23, 2014 om 18:01
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@rietdewildt, goed nieuws; heel blij voor jullie!!

ri
door rietdewildt - Jan 23, 2014 om 19:43
27 Antwoorden / 1 Vragen

nou alle eer aan jullie hoor

wij hadden de moed al opgegeven, maar vonden het zielig voor onze zoon
hij moest net zo veel voor de zgn gratis bril betalen als voor zijn gekochte bril

zoekster
door zoekster - Jan 23, 2014 om 19:45
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Wat een mooi bericht, Riet. Gefeliciteerd!

De aanhouder wint ;-)

ri
door rietdewildt - Feb 8, 2014 om 16:22
27 Antwoorden / 1 Vragen

Haoy carola ja heeft zeker wat inspanning van jullie gekost maar uiteindelijk eindelijk wel opgelost

Cookies
door Cookies - Feb 8, 2014 om 16:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=rietdewildt schreef op donderdag 23 jan 2014, 15:04]JAAAAAAAAAAAAAAAA HOOR

hET GELD IS TERUG GESTORT OP DE REKENING VAN ONZE ZOON

Wij willen hier bij iedereen bedanken , die ons hierbij geholpen hebben

HARTELIJK DANK

Hè, hè, het heeft wat gezamenlijke inspanning gekost, maar dan hebt je ook wat:-)

Beetje late reactie van mij, maar alsnog gefeliciteerd dat het geld terug is. Specsavers kan het tenslotte beter missen dan je zoon.