fr
door fr1melsen Nov 11, 2017 om 20:24
Voeding & gezondheid

Waar kan ik terecht met de ongefundeerde uitspraken van de eerste psychiater bij

Wie is deze Koeremans? die voor iemand anders kan beoordelen of een depressie wel of niet dragelijk is. Ik ben ongelofelijk boos en ik heb begrepen via de /lijn 09000113 ben ik niet de enige. Voor de goede orde ik ben ervarings deskundige

1189 9 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 12, 2017 om 10:11
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien heeft u hier iets aan :
http://www.ncrm.nl/klachten/

tijger1
door tijger1 - Nov 12, 2017 om 10:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Fijn dat u boos bent, bent u misschien niet meer depressief. Maar als ik u was zou ik op consult gaan bij Dr. Sigmund.

gerbera
door gerbera - Nov 12, 2017 om 10:49
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Waar kan ik terecht met de ongefundeerde uitspraken van de eerste psychiater

Gewoon een afspraak maken, en samen met die anderen een praatgroep beginnen.

aurora1
door aurora1 - Nov 12, 2017 om 11:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waar heeft u het over?

Cookies
door Cookies - Nov 12, 2017 om 11:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Was er een psychiater bij @Kassa dan?

marita5
door marita5 Nov 12, 2017 om 11:46
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Ja 2 , maar de naam wat Ts noemt komt er niet in voor , het tel. nr wat Ts vermeld is van de zelfmoordlijn . zie hier de uitzending https://kassa.bnnvara.nl/gemist/nieuws/decentralisatie-zorgt-voor-problemen-en-lange-wachtlijsten-bij-jeugd-ggz

ja
door janf43 - Nov 12, 2017 om 11:49
733 Antwoorden / 0 Vragen

Als deze uiting uw gemoedstoestand goed verwoordt bent u misschien niet depressief , maar toch wel een beetje verward.

gerbera
door gerbera - Nov 12, 2017 om 12:04
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Wie is deze Koeremans?
Geen idee, u heeft waarschijnlijk naar een ander programma gekeken want die naam is in Kassa niet genoemd.

Cookies
door Cookies - Nov 12, 2017 om 12:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hebt het over een uitzending van Eenvandaag https://eenvandaag.avrotros.nl/item/zware-kritiek-op-levenseindekliniek-euthanasie-op-patienten-die-nog-niet-uitbehandeld-zijn/

Contact met de redactie van EenVandaag: redactie@eenvandaag.nl

Prof. Dr. Frank Koerselman kun je waarschijnlijk bereiken bij UMC Utrecht, F. Koerselman@umcutrecht. nl

me
door mein33 - Nov 12, 2017 om 13:46
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@frimelsen,

U heeft zich al aangemeld bij de "Coöperatie Laatst Wil ".

www.laatstewil.nu