ja
door janriet Sep 18, 2020 om 13:02
Voeding & gezondheid

Waar moet je opletten als je een gehoor toestel koopt en bij wie kanje het beste

Mijn vrouw word doof loop bij de kno arts.

1887 10 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 18, 2020 om 13:12
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Ten eerste: bij een betrouwbare winkel waarvan er best een aantal zijn. Ten tweede, zit het gehorapparaat goed in het oor, resp. gebruiksgemak, ten derde geeft het appareaat het gewenste resultaat.

Er zijn winkels waar u een aankoop thuis kunt testen en bij niet goed: ruil naar beter (misschien geld terug maar dat weet ik niet zeker).

Ook kan nagaan wat uw verzekeraar voor uw vrouw vergoed bij welke winkel aanleiding zijn.

Aanvulling: https://www.seniorzorg.nl/gehoorapparaat/  ter info

mahadma
door mahadma - Sep 18, 2020 om 13:29
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Ga niet naar een groot filiaalbedrijf maar naar een hoorspecialist waar een echte vakman zit.
Ga er wèl van uit dat als iemand's gehoor minder/slecht is dat je mét een hoorapparaat wel wat beter kan gaan horen, maar het is niet zo dat het gehoor geheel hersteld wordt als het vroeger was.

rj
door rjw Sep 18, 2020 om 18:05
3256 Antwoorden / 5 Vragen

Bij de filialen zitten ook gewoon vakmensen hoor. Ze hebben allemaal dezelfde opleiding gehad.

mr
door mrmoto - Sep 18, 2020 om 14:55
167 Antwoorden / 4 Vragen

is dat selectief doof?

panter22
door panter22 - Sep 18, 2020 om 15:09
6599 Antwoorden / Vragen

Kijk eerst eens op de website van de zorgverzekeraar. Kijk wat je vergoed krijgt.
De zorgverzekeraar heeft vaak een contract gesloten met verschillende winkels. Daar kun je voordelig terecht,

Het is net hoeveel geld je kunt of wilt besteden.

mi
door miennaamishaaz - Sep 18, 2020 om 19:39
725 Antwoorden / 1 Vragen

Hier heeft u alvast een paar plekken waar u het niet moet kopen

1 via een advertentie op facebook
2 via een advertentie op instagram
3 Via Google search {zonder ADDBLOCK}. want vaak zijn de eerste 10-20 advertenties van oplichters

________________
Waar u het bijvoorbeeld wel kan halen:
de Locale opticien. vaak hebben deze ook apparatuur zoals gehoor apparaten.

gerbera
door gerbera - Sep 18, 2020 om 22:14
7358 Antwoorden / 14 Vragen

In elk geval naar een echte audiciën gaan om te voorkomen dat u een oor wordt aangen...d

justmeagain
door justmeagain - Sep 19, 2020 om 01:06
623 Antwoorden / 8 Vragen

Ging met mijn moeder kijken. Beetje apparaat, oplaadbaar dat wel zit in klasse 6, zorgverzekeraar betaald samen zo'n 1100 euro. Bij te betalen 2200 euro.
Deze eenmaal gepast en geprobeerd wilde ze niet naar de toestellen die vergoed worden. Te groot, te lomp, te onhandig en niet in staat om gesprekken in een groep te volgen.
Met deze klasse 6 is het leven behoorlijk kwalitatief verbeterd voor moeders. Even een flinke uitgave maar ze leeft echt op.
Plus nooit batterijen te vervangen en een simpel te gebruiken lader met inductie techniek. Wel gekocht bij lokale audicien met 1 vestiging.

tijger1
door tijger1 Sep 28, 2020 om 00:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mooie aftrekpost voor  de belasting.

H.H.Oostland
door H.H.Oostland - Sep 27, 2020 om 12:46
1 Antwoorden / Vragen

Winschoten

Donuts
door Donuts - Sep 27, 2020 om 12:55
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Thailand.

gerbera
door gerbera Sep 27, 2020 om 21:51
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Nee hoor, China want dat staat vaak op die dingen;-))