an
door annakarina Dec 11, 2017 om 12:25
Voeding & gezondheid

Webshop Beezmax.com

Heeft iemand ervaring met Beezmax.com ? Ze verkopen een zalf gebaseerd op bijengif en andere ingredienten. Het zou moeten helpen bij allerlei soorten pijn , o.a bij reumatische pijn.

15807 17 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 11, 2017 om 12:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als u deze onzin leest, dan trapt u daar toch niet in? Overigens zijn heel veel giffen ook “natuurlijk”, maar gaat u ze daarom op uw lijf smeren?

Ga naar uw huisarts en laat u adviseren wat te doen.

BeezMax is een product dat wordt geleverd in de vorm van orthopedische zalf. Het is alleen gebaseerd op natuurlijke ingrediënten. Zoals we weten zijn vijvers een natuurlijk, specifiek uitstrijkje. Daarom moeten alle gebreken worden vervangen door natuurlijke componenten, omdat kunstmatigheid wordt afgekeurd. Daarom hebben wetenschappers BeezMax ontwikkeld met deze kennis in het achterhoofd

an
door annakarina Dec 11, 2017 om 12:39
3 Antwoorden / 1 Vragen

ik vroeg om ervaring, niet om commentaar of ik onzin geloof . en advies aan mijn huisarts vragen had ik zelf al bedacht. als je geen nuttige antwoorden kunt geven moet je niet op dit forum gaan zitten

aurora1
door aurora1 Dec 11, 2017 om 17:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat bent u onbehoorlijk en brutaal. Het is niet aan u om te bepalen wie reageert en hoe. U kunt maar beter goede adviezen ter harte nemen.

costnix
door costnix Dec 11, 2017 om 19:26
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U kunt ook overgaan op mollis fullonum. Dit helpt heel goed tegen smerige taal. Even innemen met water en vervolgens goed in de mond rond laten gaan.

Cookies
door Cookies - Dec 11, 2017 om 12:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.....ik vroeg om ervaring......

Bij deze dan: geen ervaring mee, ik geloof niet in kwakzalverij.

marita5
door marita5 - Dec 11, 2017 om 12:52
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo AnnaKarina ,

Ik lees dat het alleen zou helpen bij chronische pijn , anders word het een duur liefhebberij .

Wat kost Beezmax?

Een verpakking Beezmax met 100 ml kost €39. Het bestellen van meer verpakkingen levert verhoudingsgewijs een veel lagere prijs op van minder dan €18 per verpakking.

De Nadelen van Beezmax

Zelden zal je de prijs zowel als voordeel als nadeel zijn bij een product. In dit geval is het wel zo. Een losse verpakking met Beezmax is relatief duur. Dit is vervelend, vooral als je incidenteel een keer Beezmax wilt gebruiken. Heb je altijd gewrichtsklachten, dan kan het de moeite waard zijn om vijf verpakkingen te bestellen, maar dit doe je niet zo gauw als je af en toe keer wilt smeren na het sporten.

Ervaringen kunt u hier lezen , klik op de rode regel

https://www.google.nl/search?client=opera&hs=sb4&ei=g3AuWqi9D9LNwQKFvLnICA&q=ervaringen+Beezmax.com&oq=ervaringen+Beezmax.com&gs_l=psy-ab.3...5311.8096.0.8650.11.11.0.0.0.0.25.213.11.11.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.0.0....0.G7NrH9qCqig

tijger1
door tijger1 - Dec 11, 2017 om 13:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou maakt u dan maar een uitstrijkje van uw vijver en smeren maar.:-))

Cookies
door Cookies - Dec 11, 2017 om 13:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Een bezoekje aan een betrouwbare coffeeshop levert hoogstwaarschijnlijk meer op dan deze rommel.

ne
door neodutchio - Dec 11, 2017 om 13:30
5151 Antwoorden / 12 Vragen

Vanaf 1 januari 2018 zijn er geen ziekenhuizen meer nodig. Alle soorten kwalen, aandoeningen en ziektes zijn via middeltjes, smeersels en pillen op te lossen. Scheelt ook weer een hoop verzekeringsgeld.
Klinkt dat ongeloofwaardig? Als dat soort middeltjes zouden helpen was het realiteit geweest.

an
door annakarina - Dec 11, 2017 om 13:41
3 Antwoorden / 1 Vragen

jammer toch dat mensen niet kunnen lezen,. ik vraag niet of het middel helpt en ik vraag ook niet om ander nutteloos commentaar. ik vraag of iemand ervaring heeft met BEEZMAX.COM !!!!!

ne
door neodutchio Dec 11, 2017 om 13:43
5151 Antwoorden / 12 Vragen

Hier zijn geen mensen met ervaring daarmee. De forumleden denken na en weten de weg naar de reguliere gezondheidszorg te vinden. Wij smeren geen onbekende smeersels Waarvan we niet weten hoe ons lijf daarop gaat reageren.

an
door annakarina Dec 11, 2017 om 13:53
3 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor weer een nietszeggend antwoord.

aurora1
door aurora1 Dec 11, 2017 om 17:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bent u nu zo dom of doet u alleen maar dom? U mag uw toon ook wel matigen. Hier zitten geen mensen die veel geld over de balk gooien aan kwakzalverij. Als u alleen antwoorden en reacties wilt hebben die u bevallen, kunt u maar beter hier niets voorleggen dan wel vragen.

an
door annakarina Dec 11, 2017 om 18:03
3 Antwoorden / 1 Vragen

er zitten hier blijkbaar mensen die niet kunnen lezen, dus wie is er nou dom ? aurora1 ? ik gooi geen geld over de balk, ik vroeg wie er ervaring heeft met die website ?

tijger1
door tijger1 Dec 11, 2017 om 18:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@anna. U kunt blijkbaar ook niet lezen. Uw vraag is allang beantwoord.  En waarom wilt u eigenlijk ervaringen weten als u dan zo slim bent, dat u al weet dat dat spul flauwekul is?

costnix
door costnix Dec 11, 2017 om 19:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Haar hoofdletters heeft ze zeker met Sinterklaas opgegeten :-)

an
door annakarina Dec 11, 2017 om 21:08
3 Antwoorden / 1 Vragen

goh, geloof je nog in sinterklaas ?

simon55
door simon55 Dec 11, 2017 om 21:27
1556 Antwoorden / 5 Vragen

@annakarina

En niet te vergeten ZWARTE PIET !!

Luisteren anders gaat u de zak in !!!!

Cookies
door Cookies - Dec 11, 2017 om 13:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oh jee, je moet opschieten, zie ik. "Aanbieding"" telt nog maar 14 minuten.

hutch
door hutch - Dec 11, 2017 om 14:20
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Op die website staan uiteraard alléén (!) goede beoordelingen. En dan nog met fantasieverhaaltjes van personen die, gezien de foto's, wel erg veel voorkomen op allerlei andere websites. Zo is bijv. de foto van ene 'George' uit Someren, niemand anders dan Ari B.
M.i. is die foto gewoon oridinair gekopieerd vanaf een andere website.

En die 'David' (toevallig ook uit Someren) en 'Rosa' uit Middelburg, werken wel heel erg veel in Rusland en omgeving......
Trouwens 'Anne-Marie' uit Tilburg is m.i. nog nooit in Tilburg geweest........

Zijn websites die allerlei sprookjes plaatsen nog wel op hun eigen gebied betrouwbaar?
Websites die dit doen vertrouw ik in ieder geval voor geen ene cent!
U bent dus gewaarschuwd.

an
door annakarina Dec 11, 2017 om 18:07
3 Antwoorden / 1 Vragen

dank je wel

gerbera
door gerbera - Dec 11, 2017 om 14:44
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Daarom hebben wetenschappers BeezMax ontwikkeld met deze kennis in het achterhoofd

„Jeżeli idziesz przez piekło, nie zatrzymuj się, idź dalej. Wszystko się kiedyś kończy”

Vertaling;

"Als je door de hel gaat, stop dan niet, ga door. Alles eindigt op een dag "

U vraagt alleen om ervaring, helaas die heb ik niet maar gelukkig wel een gezond verstand.
Ik denk dat u hier weinig personen aantreft die wel de ervaring hebben met een specifiek vijver uitstrijkje.
Veel mensen op dit forum zijn, zover ik heb kunnen nagaan, niet op hun achterhoofd gevallen, dit in tegenstelling met de "wetenschappers" Alhoewel met geld verdienen aan gebakken lucht moet je best wel uitgekookt zijn.

Anne Marie uit Tilburg

an
door annakarina Dec 11, 2017 om 18:07
3 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel.

hutch
door hutch - Dec 11, 2017 om 14:50
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Zou ik misschien die rommel binnen 14 dagen weer retour mogen sturen? Waarom staat dat dan niet in de voorwaarden? En waarheen terugsturen?
En vanaf vandaag kan dat spul toch niet meer besteld worden voor die 'actieprijs'....
Er staat letterlijk: "WAARSCHUWING Actieprijs is geldig tot Maandag, 11 december 2017"

Dus tot vandaag (Maandag - met hoofdletter). Ben trouwens benieuwd wat er morgen bovenaan staat, hoewel ik wel een vermoeden heb.
En zo wordt men gewoon belazerd door de 'eigenaar' van deze website.

Even een screenprint plaatsen, zodat we morgen verder kunnen kijken........

Als er morgen 'tot Dinsdag, 12 december 2017' staat, lopen zij dus elke dag achter. Lekker slim (gelukkig is het geen 'fruit' )

gerbera
door gerbera Dec 11, 2017 om 15:14
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Ik blijf in blijde verwachting..................................van morgen natuurlijk;-))

Cookies
door Cookies Dec 11, 2017 om 18:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Toen ik mijn reactie van 13.54 plaatste, stond er een teller op de site, de 'aanbieding' duurde toen nog 14 minuten. Ze hebben nog niet genoeg dwazen over kunnen halen.

Grunnen.
door Grunnen. - Dec 11, 2017 om 14:54
509 Antwoorden / Vragen

Je vraagt hier of er met mensen met ervaring met die troep hebbenn . Dat kan je beter hier niet doen ,want de mensen die hier antwoorden geven zijn over het algemeen wel zo slim om die die troep niet te gebruiken.Dus zoek het lekker uit op goolgel etc

an
door annakarina Dec 11, 2017 om 18:06
3 Antwoorden / 1 Vragen

ik vroeg niet of er mensen zijn die die troep gebruikt hebben, moeilijk he ? lezen !!!!!

aurora1
door aurora1 Dec 11, 2017 om 18:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Huh? Wie kan niet lezen en schrijven? U vroeg hier toch naar ervaringen met die troep? Als u iets anders wilt vragen kunt u maar beter een vraag duidelijk stellen. Maar uw vraag is al meervoudig beantwoord, ik zou denken: doe uw voordeel ermee..... Zijn de uitroeptekens in de aanbieding of bent u gewoon onbeleefd, houdt u van schreeuwen?

Grunnen.
door Grunnen. Dec 11, 2017 om 21:35
509 Antwoorden / Vragen

@ANNAKARINA
Ik snap wel wat wilt, maar ze zijn hier wat slimmer dan jouw , vandaar dat je hier geen gebruikers of mensen met ervaring tegenkomt. Eigenlijk vind ik het een domme vraag ,maar dat mag ik hier niet zeggen.

aurora1
door aurora1 Dec 12, 2017 om 02:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@V1126: van mij mag u dat wel zeggen.

costnix
door costnix - Dec 11, 2017 om 15:22
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom gebruikt geen Haarlemmer olie? Dat schijnt voor alles te werken

an
door annakarina Dec 11, 2017 om 18:06
3 Antwoorden / 1 Vragen

leer je daar ook lezen van ????

aurora1
door aurora1 Dec 11, 2017 om 18:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mogelijk, u kunt het maar beter eens proberen, dan leest u misschien ook beter. Wie weet krijgt men er ook manieren van.

costnix
door costnix Dec 11, 2017 om 19:17
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik lees al veel langer, dan u. Ik heb zelfs nog met het leesplankje Cornelis Jetzes gewerkt.
Bijengif kan u ook gratis krijgen. Gooi maar eens eiets tegen een bijenkorf aan en u wordt op uw wenken bediend.

ne
door neodutchio Dec 11, 2017 om 19:25
5151 Antwoorden / 12 Vragen

@Costnix, slecht advies. Ben naar het filiaal in Amsterdam gereden en heb een paar sneeuwballen tegen De Bijenkorf gegooid. Resulteerde in een boete. Dus gratis is het niet ;)

costnix
door costnix Dec 11, 2017 om 19:34
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@neodutchuo: Had u ze maar tegen een bijenkorf gegooid. Dat had u een boete gescheeld ;-)

ne
door neodutchio Dec 11, 2017 om 22:15
5151 Antwoorden / 12 Vragen

@Costnix, dat was een willekeurige bijenkorf, of had ik daarvoor naar een andere willekeurige moeten rijden?

costnix
door costnix Dec 12, 2017 om 04:02
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb het over een bijenkorf, niet De Bijenkorf ;-)

hutch
door hutch - Dec 11, 2017 om 20:59
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Onderaan deze website wordt duidelijk door hen zelf aangegeven hoe zij de zaak belazeren.
Daar staat namelijk letterlijk: "Bekijk de prijzen", suggererend dat zij 3 prijzen 'gewonnen' hebben!?

De eerste betekent: 100% zekerheid. De tweede betekent: geld terug en de derde: gratis bezorging..... (Kroatisch).

En dan wat Carola ook al aangaf: men heeft 15 minuten de tijd om verpakking te bestellen. Het aantal wordt snel minder. Maar niet getreurd, na die 15 minuten begint het sprookje weer opnieuw.

Er zullen altijd personen blijven die in deze lariekoek / onzin trappen. Waarschuwen zal weinig uithalen.
Van de andere kant, het is wel een lachwekkende website.

tijger1
door tijger1 Dec 11, 2017 om 22:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar dat wil de Ts helemaal niet weten, alleen of u ervaringen hebt met dat middel:-)) Overigens wordt later geschreven dat ook ervaringen niet gewenst zijn.

costnix
door costnix Dec 12, 2017 om 04:05
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ondertussen is de de merknaam veel gevallen. De TS zal er wel een belang in die troep hebben. We zijn er weer ingetrapt en zijn met zijn allen een troll aan het voeren. Van mij krijgt hij alleen maar mollis fullonum :-D

gerbera
door gerbera Dec 12, 2017 om 14:46
7364 Antwoorden / 14 Vragen

we zijn er weer ingetrapt en zijn met zijn allen.
Denk eerder dat de Ts zich voor de kop slaat deze vraag hier gesteld te hebben. Betere anti reclame had ze niet kunnen krijgen, en aan haar naam te zien had ik de Russische tekst ook niet hoeven te vertalen;-))

gerbera
door gerbera - Dec 11, 2017 om 22:12
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Ik heb een héél apart gevoel van binnen, gelet op de wijze van reageren door de Ts denk ik dat er iemand bezig is dit spul te promoten.

hutch
door hutch Dec 11, 2017 om 22:39
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Maar zoals vaker: op deze site kan men dat beter laten. Dat werkt dan alleen maar averechts...... Men kan dus beter niet in zee gaan met dit clubje: Beezmax.com !! Zo, nu is het wachten op 00.00 uur.......

hutch
door hutch - Dec 12, 2017 om 00:11
4515 Antwoorden / 29 Vragen

En ja hoor, weer bewezen dat dit een malafide clubje is, waarvan de website vol met leugens staat.

Ze zijn alleen zo dom, dat ze niet in de gaten hebben dat zij achter de feiten aan lopen.
Geldig tot dinsdag 12 december 2017, dus tot en met maandag 11 december 2017.

gerbera
door gerbera - Dec 12, 2017 om 14:48
7364 Antwoorden / 14 Vragen

gebaseerd op bijengif
Snap nu wel waardoor de bijenstand zo achteruit gaat.