stekeltjes
door stekeltjes May 10, 2011 om 09:12
Voeding & gezondheid

Weerstand en bijenpollen

Hallo,

Heeft iemand ervaring met het slikken van bijenpollen of propolis? Doet dat echt iets voor je weerstand? Waar kan je ze het best kopen?

Ook een boekje met info hierover zou erg welkom zijn.

Alvast bedankt.
Stekeltjes

10571 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 10, 2011 om 10:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Stekeltjes.

Als je op de link klikt krijg je veel info over bijenpollen.
[url=http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&biw=1676&bih=856&q=bijenpollen+werking&oq=bijenpollen&aq=5&aqi=g10&aql=&gs_sm=c&gs_upl=1279l5179l0l11l10l0l2l2l0l187l1091l2.6&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=ee07ca26f8e210b5]Klik hier

ve
door verwijderd - May 10, 2011 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo motormuis

als ik op deze link klik krijg ik mijn google-site. Terwijl ook ik zo benieuwd was over die info betr. bijenpollen....
Zou je ons de goeie link nog eens willen geven?

bvd
emenem

ve
door verwijderd - May 10, 2011 om 11:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

emenem schreef op dinsdag 10 mei 2011, 11:13: hallo motormuis

als ik op deze link klik krijg ik mijn google-site. Terwijl ook ik zo benieuwd was over die info betr. bijenpollen....
Zou je ons de goeie link nog eens willen geven?

bvd
emenem

Je krijgt de google-site met informatie waar je iets kan lezen over bijenpollen.

ve
door verwijderd - May 10, 2011 om 12:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

@motormuis

Heb de link naar de info niet op mijn google-site staan. Wellicht niet het daarvoor vereiste item geinstalleerd.
Zoek zo wel even verder/
Thanks
emenem

ve
door verwijderd - May 10, 2011 om 14:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb vroeger vaak bijenstuifmeel gebruikt en had duidelijk minder klachten van allergie in de periodes dat ik normaal veel allergie problemen had, met name asmatische klachten. Na een injectie kuur van 3 jaar bij de dermatoloog, heb ik vrijwel geen klachten en ben nu ook zo goed als medicatievrij!

ve
door verwijderd - May 11, 2011 om 23:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

bijenpollen zijn super!
ik sport, 5x / week hardlopen, zomer en winter een duik in zee erna.
neem dagelijks een theelepel bijenpollen, een eetlepel gistvlokken en 2 eetlepels muesli in ¼ l yoghurt. nooit verkouden, heel veel buiten in de natuur.
geen hooikoorts, geen leesbril, geen suikergebruik en bijna 62.

ve
door verwijderd - May 14, 2011 om 10:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik sinds een paar weken capsules en siroop met o.a. propolis er in tegen problemen met de onderste luchtwegen(copd). Ik ben echt razend enthousiast hierover. Ik heb het in de pollentijd altijd vaker benauwd dan anders terwijl ik geen allergie heb (Je ademt de pollen toch in en kan me voorstellen dat dat alleen al een reactie geeft bij zwakke longen). Extra medicatie van de huisarts helpt totaal niet. Ik gebruik nu Pulmo Phase en heb een heel stuk minder last.
http://www.api-ar.com/nl/index.cfm

ve
door verwijderd - Aug 15, 2011 om 10:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik al een aantal jaren elke dag een eetlepel beienpollen en heb nog wel wat informatie voor je als je dat interessert.
Ik heb daar toen in een vakantie in Duitsland een boek over gelezen van Dr. med. STEFAN STANGACIU die daar toen in Duitsland ook lezingen over gaf.

ve
door verwijderd - Mar 19, 2013 om 15:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bijenpollen bevatten grote hoeveelheden B12 goed als vleesvervanger. Ik koop mijn bijenpollen altijd online bij Puur en fit.