ba
door banjer_1 Jul 16, 2007 om 11:38
Voeding & gezondheid

Wie kent deze praktijk?

Goedemorgen beste lezers,

Ik ben bij Diana Gabriels Verweijen geweest in Rotterdam en in principe heb ik voor september as een operatie gepland voor 'n borstvergroting. Mijn verbazing was, dat er alleen buitenlandse artsen etc. rondlopen, dit hoeft natuurlijk niet negatief te zijn, maar zijn zij geregistreerd en doen zij hun werk goed? U snapt wellicht mijn vragen en onzekerheden, is er iemand die deze praktijk kent, of er iets over heeft gehoord? Ik weet dat Diana Gabriels onlangs in het programma Zembla is geweest, maar echt wijzer word ik daar niet van.

39665 19 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 16, 2007 om 11:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na de berichten dat hier buitenldse ooglaser artssen op naam van nederlandse artsen operaties uitvoeren omdat met hun eigen diplamas in nederland niet geldig zijn , zou iktoch voorzichtig zijn.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2007 om 12:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank voor de reactie, maar hoe kom ik er achter of ik bij een goede kliniek ben ? Het gaat gelukkig niet om mijn ogen maar ach ja, mn borsten wil ik toch ook wel beetje blij mee zijn

ve
door verwijderd - Jul 16, 2007 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Controleer of de artsen een BIG registratie hebben (is in nederland verplicht) uw huis arts kan dat volgens mij voor u controleren.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2007 om 12:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mogelijk is er niets mis met deze praktijk en kan alles naar wens gedaan worden.

Maar:
Als je ergens aan twijfelt en je hebt niet het volste vertrouwen in het resultaat, begin er dan niet aan.
In geval van twijfel zal je het altijd in je achterhoofd hebben tot en met de operatietafel en ga je er zelfs met de nodige zenuwen heen. Praat nogmaals met hen misschien geeft dat wat rust.

Anders wees wijs en doe niets waar je niet het volste vertrouwen in hebt, groet,
Uncle Willy

ve
door verwijderd - Jul 16, 2007 om 12:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

banjer@ een ander advies: weet waar u aan begint. Veel vrouwen worden later geconfronteerd met problemen na een borstvergroting, of de kliniek nu gekwalificeerd is of niet en ik noem het motto; klein is fijn.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2007 om 12:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hai uncle willy, dank voor de reactie. Het voelde op zich best goed bij binnenkomst in de kliniek, ook al zegt dat lang niet alles. Ik had ook wel het idee dat men wist waarover ze spraken maar goed, wellicht zijn ze zo getraind, en ja, de kliniek schijnt al meer dan 20 jaar te bestaan en ik kan op internet niets vinden zowel negatief niet als iets positiefs. Ik heb Diana Gabriels naam pas geleden gelezen in of de panorama of de Revu en ook daar niets positiefs als negatiefs, pffffffffffff tja wat moet ik er dan mee,

ve
door verwijderd - Jul 16, 2007 om 12:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank voor je reactie maar ik moet toch even een misverstandje uit de weg ruimen. ik heb ze 14 jr geleden laten verkleinen en veel gewicht verloren, waardoor de borstvorming als het ware weg is, dus ik wil geen gigantische borsten maar wel 'nbeetje vol kun je je dat voorstellen?

ve
door verwijderd - Jul 16, 2007 om 12:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ergens viel in een van de antwoorden de term BIG-arts.
Maar ........ een BIG-arts is gewoon een bevoegde bedrijfsarts die keuringen mag verrichten.
Met een specialisme zoals chirurgie heeft dit niets van doen.

Gezien de berichten over buitenlandse artsen zou ik de zaak (voorlopig) afblazen hoewel dit voortvloeid uit mijn wantrouwen tegen commerciele particuliere klinieken.
Ook bestaande respectabele klinieken/ziekenhuizen voeren dergelijke operaties uit (o.a. Jan van Goyenkliniek Amsterdam).
Indien daarvoor een medische reden is zelfs vergoed door de zorgverzekeraar.

Tenslotte; een vrouw is naar mijn mening meer dan borsten alleen en misschien ben ik een van de weinige mannen maar een mooie vrouw is vaak juist 1 die niet alleen lichamelijk maar vooral geestelijk goed in haar vel zit.

De Vrije Vogel
als ervaren naturist

ve
door verwijderd - Jul 16, 2007 om 12:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo grootvader@ iedereen die zich bezig houdt met eerste lijns zorg heeft te beschikken over een BIG registratie. Anders mogen ze niet als zodanig werken.  Gledt voor specialisten, verpleegkiundigen, psychiaters en psychologen etc.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2007 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

ps Grootvader: kijk even hier en wees overtuigd en ook dat juist bedrijfsartsen niet over een BIG registratie behoeven te beschikken. Zij doen geen eerste lijnszorg.

http://www.ribiz.nl

ve
door verwijderd - Jul 16, 2007 om 13:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een Big arts is GEEN bedrijfsarts!

Elke bevoegde arts ,verprleeg kundige enz. moet een big registratie hbben anders mag hij/zij in nederland niet zijn/haar medische beroep uitoeffenen, mijn dochter heeft een big registratie dus ik weet wat dat betekend.

ve
door verwijderd - Jul 17, 2008 om 15:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,Zelf ben ik in februari geopereerd via gemiddeling van Gabriels. Helaas is mijn ervaring negatief. Voor de operatie wordt je door iedereen uitermate vriendelijk geholpen. Als de operatie gedaan is en er is een probleem dan is er niemand te bereiken en verschuilt iedereen achter elkaar. Het vervelende is dat je de overeenkomst voor de operatie met Gabriels afsluit maar dat zij naderhand aangeeft geen arts te zijn en dus niet aansprakelijk voor problemen. In mijn ogen kun je dus beter met een arts een overeenkomst afsluiten, dit voorkomt een hoop problemen als er complicaties zijn. en je hebt iemand die je aansprakelijk kunt stellen. Als je je in het buitenland laat opereren valt de ingreep ook niet onder nederlands recht en heb je dus geen poot om op te staan, zelfs niet als de arts in nederland bij BIG is aangesloten. Diana bemiddelt alleen voor de operatie en je mag haar betalen, daarna doet ze niks meer voor je en ontkent gemaakte afspraken. Dit is mijn ervaring maar misschien heb ik gewoon pech gehad.

Sterkte!

ve
door verwijderd - Jul 17, 2008 om 17:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik verzoek u om  g o e d  te lezen.
Ik spreek namelijk over een bevoegd (bedrijfs)arts en dat is in vele gevallen om te bezuinigen op keurings(artsen) vaak niet het geval zoals een onderzoek heeft geleerd waarbij bleek dat ruim 40% van hen die een keuring verrichtte (en beslissingen nam) daartoe niet eens bevoegd was.
De beste gang blijft altijd nog via de eigen huisarts.
Medische groenden hoeven namelijk niet steeds te strikt te zijn.
Op sociaal-medische gronden heeft men ook de mogelijkheid om ingrepen vergoed te krijgen.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Jul 30, 2009 om 14:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hi Banjer,

Ik ben 't helemaal met snoekel eens!!
Zoek even verder, want ben zelf ook helemaal niet tevreden deze praktijk. Ook vond ik Diana heel erg aardig en heb de big registratie van de arts Roberto Roddi nagekeken. (Google even op zijn naam en dan komt wel 't één en ander naar voren, maar helaas heb ik dit achter af gedaan. Dan zul je tevreden en ontevreden klanten tegen komen) En idd omdat ik 't filmpje van Zembla had gezien, durfde ik 't aan, want dacht 't moet wel 'n goede kliniek zijn anders durven ze niet met zo'n negatieve gebeuren over lyposculptuur naar buiten te komen en lieten volgens hun zeggen dat ze verantwoord bezig zijn. Maar helaas is 't voor mij ook niet goed uitgepakt. Lyposculptuur ondergaan op verschillende plaatsen, zodat ik in 1x er vanaf zou zijn. Daarna 'n herstel lypo gehad, maar mocht niet baten. Heb lelijke kuilen in m'n benen en op m'n heupen is ongelijk. Volgens de arts is 't niet te zien en vallen mijn kuilen best wel mee en licht nu ook ineens aan mijn slappe huidstructuur en als ik daar vanaf wil kan ik huid weg laten snijden en laten liften. Zware operatie en blijf je altijd flinke lidtekens zien en dit ook zo voor m'n buik. Als ik dit had geweten had ik voor 'n andere kliniek gekozen en waarschijnlijk ook niet de binnenkant van m'n benen laten doen. ‘t hangt er erg echt kuilerig en slap bij en dit had hij mij van te voren duidelijk moeten vertellen of hij heeft ’t gewoon verprutst!!
Heb hier uiteraard wat van gezegd en kan d.m.v. lypholyse, dit zijn injecties, proberen met de nadruk op proberen, wat egaler te laten worden. Hier heb ik extra voor moeten betalen ook al was ik 't daar niet mee eens. 't is pijnlijk en vind dat 't er niet beter op word. Baal hier enorm van, want heb er voor gekozen om alles in 1 keer te laten doen, maar moet nu nog veel tijd en naar R'dam reizen investeren, kost ook nog brandstof en parkeergeld!!
Liever dan 'n lypo in 2x bij wel eerlijke mensen, was ik toch met minder tijd en geld klaar geweest en nog belangrijker ''VEEL BETER RESULTAAT!" Ik zou 't echt niet daar doen!!

ve
door verwijderd - Jul 30, 2009 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goeiemorgen!!! Dit topic is TWEE jaar oud!

De siliconen zijn inmiddels wel geplaatst...denk ik.....

Kijk als je wilt reageren eerst eens naar de datum waarop de vraag is gesteld....

ve
door verwijderd - Jul 30, 2009 om 21:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja idd, zie 't nu pas!
Had alleen naar 17-07 gekeken, maar goed neemt niet weg dat ik blij dat ik 't geplaatst heb, want blijktbaar als men op Gabriëls zoekt, komt men dit ook tegen en voor iedereen die twijfeld over deze kliniek kan men 't in ieder geval lezen en daar dan verder over denken!!

ve
door verwijderd - Jan 28, 2013 om 17:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben bij Diana Gabriels geweest in December 2012 voor een borstvergroting, en dit is mijn ervaring, voor mensen die twijfelen. Ik was juist supertevreden:
Hallo allemaal,

Mijn naam is Megan,ik ben 19 jaar oud en heb afgelopen december een borstvergroting laten doen.(doorDIANA GABRIELS KLINIEK)
Ik was al jaren onzeker over mijn borsten,ze werden maar niet voller(alleen een beetje volume aan de onderkant) en mijn moeder bleef maar zeggen dat het vanzelf nog wel zou komen. uiteindelijk was dat jammer genoeg niet zo. Ik heb nu ook al bijna 2jaar een vriend en ik schaamde mij gewoon voor mijn borsten, werd er erg onzeker van en durfde ze bijna niet te laten zien ookal vond hij ze zogezegt 'mooi'.
Voor mijzelf ben ik toen heel goed gaan nadenken, want het is toch een chirurgische ingreep , maar ik had besloten om toch eens te kijken naar de optie borstvergroting.
Toen ben ik op internet gaan rondneuzen naar de mogelijkheden en verschillende klinieken.
Je ziet op tv altijd Bergman kliniek en nog een paar anderen, maar ik vond de resultaatfoto's eerlijk gezegt niet echt heel erg mooi. ze trokken mij niet aan.
Toen kwam ik terecht op de site van Diana Gabriels,
de foto's spraken mij daar wel erg aan, het was precies zoals ik altijd al gedroomd had.
Ik ben klachten gaan opzoeken over de kliniek van Diana ook mede omdat ik dacht dat de goedkopere prijs misschien ook wel zou zijn omdat zij slechter te werk zouden gaan.
Uiteindeiljk kon ik niet erg veel recensies over het onderwerp borstvergroting bij Diana vinden,maar heb naar de kliniek gemaild na een aantal dagen en er werd gelijk vriendelijk gereageerd dat ik een gratis gesprek mocht aangaan met Diana om te kijken of het wat is en wat precies de mogelijkheden zijn.
Aangekomen in Barendrecht( 2uur reizen vanaf mijn huis) hadden mijn vriend en ik een goed gesprek met Diana gehad, ik kon alles vragen en alles aangeven wat ik precies wou en er werd niet gepushed want het bleef je eigen keuze , wat wel erg fijn was.
Omdat het gesprek zo positief was en ik er zo'n goed gevoel bij gekregen had, had ik gelijk een vervolg afspraak gemaakt met de chirurg die voor Diana Gabriels werkt; Frans Straten. Eenmaal dat gesprek gehad, wist ik het bijna zeker om het daar te laten doen.
Thuis heb ik wel op internet gekeken over Frans Straten en had al van alles gehoord bij Diana, maar je wilt toch weten met wie je te maken hebt.
Frans Straten heeft hele goede (vond ik) studies gedaan en al goede werkervaringen in de plastische chirurgie wat mij erg gerust stelde.
Mijn keuze stond vast, ik wilde het daar laten doen( de borstvergroting word in een soort ziekenhuis of kliniek uitgevoerd waar de chirurg werkt, voor de hiegiene)
Mijn afspraak was gemaakt en ik mocht als ik helemaal zeker was, zelfs al 1 week na het gesprek geholpen worden.
Je krijgt allemaal papierwerk mee over hoe verder, wat erg netjes was, je weet zo precies waar je aan toe bent.
Eenmaal aangekomen op de plaats waar de borstvergroting gedaan zou worden, werden mijn vriend en ik vriendelijk ontvangen en kreeg je je eigen kamer aangewezen.
Er werden nog een paar testjes gedaan en er werd verteld hoelaat je ongeveer aan de beurt zou zijn.
Eenmaal aangekomen in de OK, werd door keurige dames je infuus aangelegt etc. en alles was daar ook erg schoon.
Frans (chirurg) kwam voor de operatie even bij je langs om nog even alles door te nemen en om je borsten af te tekenen, zelf viel ik toen bijna flauw van de spanning en toen hielp hij mij netjes in het bed en vroeg hoe het ging.
Toen het weer helemaal goed ging met mij werd ik geholpen.
Fijn was, dat er meerdere artsen bij zijn die alles in de gaten houden tijdens de operatie en ze stelden mij erg gerust door gewoon een 'leuk' gesprek aan te gaan.
Toen de operatie..
Weer eenmaal terug in de OK, toen ik wakker werd, werd ik weer erg leuk en goed aangesproken door de zusters, ze keken goed hoe het met je ging en waren erg lief. Ze deden de sportbh bij je aan wat je verband is voor 6 weken.
Na een tijd kom je in de voor jou gereserveerde bijkom kamer en word er gezorgt dat je eten krijgt, je mag tv kijken en een zuster komt regelmatig kijken hoe het met je gaat.
zelf heb ik weinig pijn ervaren.
om het even af te ronden, want het duurt nu erg lang, nu 7 weken verder, na de 2e controle bij Diana, gaat het supergoed met mijn borsten en ik ben er echt superblij mee. ze zijn precies zoals ik wou en ik was erg blij dat alles zo goed gegaan is, zulke aardige mensen overal die je helpen, dat stelt je wel gerust. en goede hygiene niet te vergeten. dat vond ik ook erg belangrijk. Daarom was ik blij dat je zelfs je kleinste sieraden, nagellak en make up af moest hebben, zodat je weet dat anderen ook geen viezigheid meenemen. En er werd continue frisse lucht gecirkuleerd. maargoed, even weer verder.
Ik schrijf deze recensie, omdat ik vind dat anderen moeten weten hoe goed mijn ervaring was bij Diana Gabriels Verwijen kliniek.Ik vind dat daar wel meer recensies over geschreven mogen worden want ze zijn echt naar mijn idee supergoed. Ben echt erg tevreden. Zit veel lekkerder in mijn vel en heb totaal geen spijt.
kortom: -Bij Diana Gabriels Verwijen kan je met een gerust hart een borstvergroting laten doen, je wensen worden meer dan goed besproken en er word niet gepushed dat je het moet doen, het blijft je eigen keus. De mensen zijn aardig, de chirurg heeft goede diploma's en je word constant goed in de gaten gehouden en gecontroleerd.
ik raad Diana Gabriels Verwijen zeer aan omdat het begin tot het eind super gelopen is en ik zeer tevreden ben.

( mijn borsten waren trouwens ook ongelijk , en zijn nu netjes gelijk gemaakt. heb voor ronde prothesen gekozen van Mentor van cup B/C naar een mooie volle natuurlijke D)

een dikke 10 voor Diana Gabriels Verwijen
echt waar.
Al ga je heen, zal je het zelf ervaren en ik vind dat je dan ook eigenlijk een recensie moet schrijven.

veel liefs, Megan

ve
door verwijderd - Aug 30, 2013 om 18:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het bovenstaande lijkt wel verdacht veel op een raclamespotje voor Diana Gabriels Verwijen.
Mevrouw Gabriëls is helemaal geen arts. Het is absurd dat zo iemand medisch advies mag geven.

Als je op je 19de al je borsten wilt laten vergroten , dan komt voornamelijk door de druk van buiten. Daar springen bureaus als die van mevrouw Gabriëls graag op in. Het gaat om het geld en dus is het bij iedereen die komt zéker nodig dat er geopereerd gaat worden.
Wijst deze mevrouw Gabriëls of de artsen die in die kliniek werken de klanten ook op de risico's die zo'n borstvergroting met zich mee brengt ?

M.a.w. ,wijst ze haar klanten ook op de website - Meldpunt Klachten Siliconen?

ve
door verwijderd - Aug 30, 2013 om 20:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

*money: de laatste post was van januari 2013 en waarschijnlijk een reclamespotje