l.vanvarik
door l.vanvarik Apr 13, 2018 om 12:50
Voeding & gezondheid

Wie weet waar het vlees van Mega Food Stunter vandaan komt?

Afgelopen woensdag heb ik het vleespakket en broodpakket van Mega Food Stunter 2.0 on Tour opgehaald.
Het was mega veel voor een zeer scherpe prijs.
Mar waar komt dit vlees eigenlijk vandaan?

79584 20 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 13, 2018 om 13:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vooral deze vraag niet stellen aan de stunter. Ik weet het in ieder geval niet en ik wil het ook niet weten.

Me
door MegaFoodStunter 2.0 ontour May 5, 2018 om 23:50
1 Antwoorden / Vragen

hier het juiste antwoord op de vraag :
wie weet waar het vlees van de MegaFoodStunter 2.0 onTOUR vandaan komt.

wij kopen overproductie in heel europa, van uitsluitend A-Producenten,
die de producten ook aan de Nederlandse retail verkopen.

We krijgen veel vragen binnen van mensen die ons nog niet kennen, hoe kan het zo goedkoop?
Simpel, wij zijn tegen voedselverspilling
en ons moeder bedrijf koopt al meer dan 30 jaar de zogenaamde "buitenbeentjes" van producenten.
Denk bv aan onderstaande "buitenbeentjes",
** Hamburger moet 90 gram wegen maar is 85 gram.
** Broodje moet 17cm zijn en is 19cm.
** Seasons product, ijs in de winter, rookworst in de zomer.
** Gecancelde orders.
** Vernieuwde verpakking, wij kopen de bestaande verpakking
** Supermarkten eisen minmaal 1 jaar tht, en als het product 10 maanden houdbaar is.

kijk voor meer uitleg :

https://www.facebook.com/131530210893253/photos/pcb.139300920116182/139300846782856/?type=3&theater

ook wij staan net als alle supermerkten en slagerijen , bakkers ect onder strenge controle van de NWVA (Nederlandse voedsel en waren autoriteit)en wij voldoen aan alle wettelijke eisen en keuringen.

costnix
door costnix - Apr 13, 2018 om 13:02
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Van een koe, varken, schaap, kip,.....

Me
door MegaFoodStunter 2.0 ontour May 5, 2018 om 23:50
1 Antwoorden / Vragen

hier het juiste antwoord op de vraag :
wie weet waar het vlees van de MegaFoodStunter 2.0 onTOUR vandaan komt.

wij kopen overproductie in heel europa, van uitsluitend A-Producenten,
die de producten ook aan de Nederlandse retail verkopen.

We krijgen veel vragen binnen van mensen die ons nog niet kennen, hoe kan het zo goedkoop?
Simpel, wij zijn tegen voedselverspilling
en ons moeder bedrijf koopt al meer dan 30 jaar de zogenaamde "buitenbeentjes" van producenten.
Denk bv aan onderstaande "buitenbeentjes",
** Hamburger moet 90 gram wegen maar is 85 gram.
** Broodje moet 17cm zijn en is 19cm.
** Seasons product, ijs in de winter, rookworst in de zomer.
** Gecancelde orders.
** Vernieuwde verpakking, wij kopen de bestaande verpakking
** Supermarkten eisen minmaal 1 jaar tht, en als het product 10 maanden houdbaar is.

kijk voor meer uitleg :

https://www.facebook.com/131530210893253/photos/pcb.139300920116182/139300846782856/?type=3&theater

ook wij staan net als alle supermerkten en slagerijen , bakkers ect onder strenge controle van de NWVA (Nederlandse voedsel en waren autoriteit)en wij voldoen aan alle wettelijke eisen en keuringen.

costnix
door costnix May 6, 2018 om 00:15
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@mehga: U moet blijkbaar uw spam kwijt. :-(

aurora1
door aurora1 - Apr 13, 2018 om 13:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat voor antwoord kreeg u toen u het aan die stunter vroeg? Heeft u al de informatie op de verpakkingen gelezen?
Bent u ook niet wat laat met dit willen uitzoeken? Dwz had u niet beter tevoren het kunnen uitzoeken als u twijfels heeft.
Ik weet het in ieder geval niet en heb ook geen behoefte het te weten te komen. Vooral ook omdat ik geen mega pakketten vlees o.i.d. koop.
Misschien komt dat vlees wel uit België. ....

ju
door juliomariner Apr 13, 2018 om 18:47
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Handelsonderneming Draap voor hinnikend lekker vlees

Me
door MegaFoodStunter 2.0 ontour May 5, 2018 om 23:50
1 Antwoorden / Vragen

hier het juiste antwoord op de vraag :
wie weet waar het vlees van de MegaFoodStunter 2.0 onTOUR vandaan komt.

wij kopen overproductie in heel europa, van uitsluitend A-Producenten,
die de producten ook aan de Nederlandse retail verkopen.

We krijgen veel vragen binnen van mensen die ons nog niet kennen, hoe kan het zo goedkoop?
Simpel, wij zijn tegen voedselverspilling
en ons moeder bedrijf koopt al meer dan 30 jaar de zogenaamde "buitenbeentjes" van producenten.
Denk bv aan onderstaande "buitenbeentjes",
** Hamburger moet 90 gram wegen maar is 85 gram.
** Broodje moet 17cm zijn en is 19cm.
** Seasons product, ijs in de winter, rookworst in de zomer.
** Gecancelde orders.
** Vernieuwde verpakking, wij kopen de bestaande verpakking
** Supermarkten eisen minmaal 1 jaar tht, en als het product 10 maanden houdbaar is.

kijk voor meer uitleg :

https://www.facebook.com/131530210893253/photos/pcb.139300920116182/139300846782856/?type=3&theater

ook wij staan net als alle supermerkten en slagerijen , bakkers ect onder strenge controle van de NWVA (Nederlandse voedsel en waren autoriteit)en wij voldoen aan alle wettelijke eisen en keuringen.

tijger1
door tijger1 - Apr 13, 2018 om 13:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het brood zal in ieder geval wel van de bakker komen. :-))

Me
door MegaFoodStunter 2.0 ontour May 5, 2018 om 23:50
1 Antwoorden / Vragen

hier het juiste antwoord op de vraag :
wie weet waar het vlees van de MegaFoodStunter 2.0 onTOUR vandaan komt.

wij kopen overproductie in heel europa, van uitsluitend A-Producenten,
die de producten ook aan de Nederlandse retail verkopen.

We krijgen veel vragen binnen van mensen die ons nog niet kennen, hoe kan het zo goedkoop?
Simpel, wij zijn tegen voedselverspilling
en ons moeder bedrijf koopt al meer dan 30 jaar de zogenaamde "buitenbeentjes" van producenten.
Denk bv aan onderstaande "buitenbeentjes",
** Hamburger moet 90 gram wegen maar is 85 gram.
** Broodje moet 17cm zijn en is 19cm.
** Seasons product, ijs in de winter, rookworst in de zomer.
** Gecancelde orders.
** Vernieuwde verpakking, wij kopen de bestaande verpakking
** Supermarkten eisen minmaal 1 jaar tht, en als het product 10 maanden houdbaar is.

kijk voor meer uitleg :

https://www.facebook.com/131530210893253/photos/pcb.139300920116182/139300846782856/?type=3&theater

ook wij staan net als alle supermerkten en slagerijen , bakkers ect onder strenge controle van de NWVA (Nederlandse voedsel en waren autoriteit)en wij voldoen aan alle wettelijke eisen en keuringen.

tenormin
door tenormin - Apr 13, 2018 om 13:10
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@l.vanvarik, Google eens, lees en huiver. Ik wel, tenminste.

Me
door MegaFoodStunter 2.0 ontour May 5, 2018 om 23:50
1 Antwoorden / Vragen

hier het juiste antwoord op de vraag :
wie weet waar het vlees van de MegaFoodStunter 2.0 onTOUR vandaan komt.

wij kopen overproductie in heel europa, van uitsluitend A-Producenten,
die de producten ook aan de Nederlandse retail verkopen.

We krijgen veel vragen binnen van mensen die ons nog niet kennen, hoe kan het zo goedkoop?
Simpel, wij zijn tegen voedselverspilling
en ons moeder bedrijf koopt al meer dan 30 jaar de zogenaamde "buitenbeentjes" van producenten.
Denk bv aan onderstaande "buitenbeentjes",
** Hamburger moet 90 gram wegen maar is 85 gram.
** Broodje moet 17cm zijn en is 19cm.
** Seasons product, ijs in de winter, rookworst in de zomer.
** Gecancelde orders.
** Vernieuwde verpakking, wij kopen de bestaande verpakking
** Supermarkten eisen minmaal 1 jaar tht, en als het product 10 maanden houdbaar is.

kijk voor meer uitleg :

https://www.facebook.com/131530210893253/photos/pcb.139300920116182/139300846782856/?type=3&theater

ook wij staan net als alle supermerkten en slagerijen , bakkers ect onder strenge controle van de NWVA (Nederlandse voedsel en waren autoriteit)en wij voldoen aan alle wettelijke eisen en keuringen.

tijger1
door tijger1 - Apr 13, 2018 om 13:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ze zijn in november 2014 wel (even) failliet gegaan,

marita567
door marita567 - Apr 13, 2018 om 13:16
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo L Vanvarik ,

Restpartijen
Mega Food Stunter heeft geen vast aanbod. De lage prijs is alleen mogelijk doordat de keten overal restpartijen opkoopt.

Daarnaast behelst de winkelinrichting niet veel meer dan vrieskisten en grote gele posters aan de muur.

Markten
Inmiddels kent de winkel 18 winkels in vooral in het noorden van Nederland. Ook verkoopt de keten bevroren voedsel vanaf enkele warenmarkten.

Bron: gelderlander.nl

Me
door MegaFoodStunter 2.0 ontour May 5, 2018 om 23:49
1 Antwoorden / Vragen

hier het juiste antwoord op de vraag :
wie weet waar het vlees van de MegaFoodStunter 2.0 onTOUR vandaan komt.

wij kopen overproductie in heel europa, van uitsluitend A-Producenten,
die de producten ook aan de Nederlandse retail verkopen.

We krijgen veel vragen binnen van mensen die ons nog niet kennen, hoe kan het zo goedkoop?
Simpel, wij zijn tegen voedselverspilling
en ons moeder bedrijf koopt al meer dan 30 jaar de zogenaamde "buitenbeentjes" van producenten.
Denk bv aan onderstaande "buitenbeentjes",
** Hamburger moet 90 gram wegen maar is 85 gram.
** Broodje moet 17cm zijn en is 19cm.
** Seasons product, ijs in de winter, rookworst in de zomer.
** Gecancelde orders.
** Vernieuwde verpakking, wij kopen de bestaande verpakking
** Supermarkten eisen minmaal 1 jaar tht, en als het product 10 maanden houdbaar is.

kijk voor meer uitleg :

https://www.facebook.com/131530210893253/photos/pcb.139300920116182/139300846782856/?type=3&theater

ook wij staan net als alle supermerkten en slagerijen , bakkers ect onder strenge controle van de NWVA (Nederlandse voedsel en waren autoriteit)en wij voldoen aan alle wettelijke eisen en keuringen.

edrick3
door edrick3 - Apr 13, 2018 om 13:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ter info van de site: Klanten kunnen bij Mega Food Stunter terecht voor de overproductie van A-merken, tegen een prijs die net boven die van de voedselbank ligt. De goedkopere prijzen worden daarnaast gerealiseerd door een sobere aankleding van de winkels en een lagere marge.

Dus ... van de andere winkelketens lijkt me. ;-)
Maar het zal wel niet biologisch verantwoord zijn .... ;-(

tijger1
door tijger1 Apr 13, 2018 om 14:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Volgens mij is de voedselbank GRATIS.

Me
door MegaFoodStunter 2.0 ontour May 5, 2018 om 23:49
1 Antwoorden / Vragen

hier het juiste antwoord op de vraag :
wie weet waar het vlees van de MegaFoodStunter 2.0 onTOUR vandaan komt.

wij kopen overproductie in heel europa, van uitsluitend A-Producenten,
die de producten ook aan de Nederlandse retail verkopen.

We krijgen veel vragen binnen van mensen die ons nog niet kennen, hoe kan het zo goedkoop?
Simpel, wij zijn tegen voedselverspilling
en ons moeder bedrijf koopt al meer dan 30 jaar de zogenaamde "buitenbeentjes" van producenten.
Denk bv aan onderstaande "buitenbeentjes",
** Hamburger moet 90 gram wegen maar is 85 gram.
** Broodje moet 17cm zijn en is 19cm.
** Seasons product, ijs in de winter, rookworst in de zomer.
** Gecancelde orders.
** Vernieuwde verpakking, wij kopen de bestaande verpakking
** Supermarkten eisen minmaal 1 jaar tht, en als het product 10 maanden houdbaar is.

kijk voor meer uitleg :

https://www.facebook.com/131530210893253/photos/pcb.139300920116182/139300846782856/?type=3&theater

ook wij staan net als alle supermerkten en slagerijen , bakkers ect onder strenge controle van de NWVA (Nederlandse voedsel en waren autoriteit)en wij voldoen aan alle wettelijke eisen en keuringen.

ju
door juliomariner - Apr 13, 2018 om 13:22
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Zoals Marita567 aangeeft, restpartijen. Het kan dus overal vandaag komen. Als het goed is zit er op de verpakking een sticker (of gedrukt) een EU stempel met de herkomst:
 http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-boodschappen/eten-kopen/etiketten-lezen/hoe-zie-ik-op-het-etiket-waar-een-product-vandaan-komt.aspx

Me
door MegaFoodStunter 2.0 ontour May 5, 2018 om 23:49
1 Antwoorden / Vragen

hier het juiste antwoord op de vraag :
wie weet waar het vlees van de MegaFoodStunter 2.0 onTOUR vandaan komt.

wij kopen overproductie in heel europa, van uitsluitend A-Producenten,
die de producten ook aan de Nederlandse retail verkopen.

We krijgen veel vragen binnen van mensen die ons nog niet kennen, hoe kan het zo goedkoop?
Simpel, wij zijn tegen voedselverspilling
en ons moeder bedrijf koopt al meer dan 30 jaar de zogenaamde "buitenbeentjes" van producenten.
Denk bv aan onderstaande "buitenbeentjes",
** Hamburger moet 90 gram wegen maar is 85 gram.
** Broodje moet 17cm zijn en is 19cm.
** Seasons product, ijs in de winter, rookworst in de zomer.
** Gecancelde orders.
** Vernieuwde verpakking, wij kopen de bestaande verpakking
** Supermarkten eisen minmaal 1 jaar tht, en als het product 10 maanden houdbaar is.

kijk voor meer uitleg :

https://www.facebook.com/131530210893253/photos/pcb.139300920116182/139300846782856/?type=3&theater

ook wij staan net als alle supermerkten en slagerijen , bakkers ect onder strenge controle van de NWVA (Nederlandse voedsel en waren autoriteit)en wij voldoen aan alle wettelijke eisen en keuringen.\

jo
door jorisw - Apr 13, 2018 om 18:55
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Vast van een kleinschalige boerderij in een idyllisch landschap waar de dieren in alle vrijheid kunnen rondlopen, grazen, spelen, etc.

Me
door MegaFoodStunter 2.0 ontour May 5, 2018 om 23:49
1 Antwoorden / Vragen

hier het juiste antwoord op de vraag :
wie weet waar het vlees van de MegaFoodStunter 2.0 onTOUR vandaan komt.

wij kopen overproductie in heel europa, van uitsluitend A-Producenten,
die de producten ook aan de Nederlandse retail verkopen.

We krijgen veel vragen binnen van mensen die ons nog niet kennen, hoe kan het zo goedkoop?
Simpel, wij zijn tegen voedselverspilling
en ons moeder bedrijf koopt al meer dan 30 jaar de zogenaamde "buitenbeentjes" van producenten.
Denk bv aan onderstaande "buitenbeentjes",
** Hamburger moet 90 gram wegen maar is 85 gram.
** Broodje moet 17cm zijn en is 19cm.
** Seasons product, ijs in de winter, rookworst in de zomer.
** Gecancelde orders.
** Vernieuwde verpakking, wij kopen de bestaande verpakking
** Supermarkten eisen minmaal 1 jaar tht, en als het product 10 maanden houdbaar is.

kijk voor meer uitleg :

https://www.facebook.com/131530210893253/photos/pcb.139300920116182/139300846782856/?type=3&theater

ook wij staan net als alle supermerkten en slagerijen , bakkers ect onder strenge controle van de NWVA (Nederlandse voedsel en waren autoriteit)en wij voldoen aan alle wettelijke eisen en keuringen.

wilcovv
door wilcovv - Apr 24, 2018 om 17:28
40 Antwoorden / 2 Vragen

En, Lvanvarik?? Weet je het antwoord al? Is het al op? Of ben je er inmiddels kotsmisselijk van?

Me
door MegaFoodStunter 2.0 ontour May 5, 2018 om 23:48
1 Antwoorden / Vragen

hier het juiste antwoord op de vraag :
wie weet waar het vlees van de MegaFoodStunter 2.0 onTOUR vandaan komt.

wij kopen overproductie in heel europa, van uitsluitend A-Producenten,
die de producten ook aan de Nederlandse retail verkopen.

We krijgen veel vragen binnen van mensen die ons nog niet kennen, hoe kan het zo goedkoop?
Simpel, wij zijn tegen voedselverspilling
en ons moeder bedrijf koopt al meer dan 30 jaar de zogenaamde "buitenbeentjes" van producenten.
Denk bv aan onderstaande "buitenbeentjes",
** Hamburger moet 90 gram wegen maar is 85 gram.
** Broodje moet 17cm zijn en is 19cm.
** Seasons product, ijs in de winter, rookworst in de zomer.
** Gecancelde orders.
** Vernieuwde verpakking, wij kopen de bestaande verpakking
** Supermarkten eisen minmaal 1 jaar tht, en als het product 10 maanden houdbaar is.

kijk voor meer uitleg :

https://www.facebook.com/131530210893253/photos/pcb.139300920116182/139300846782856/?type=3&theater

ook wij staan net als alle supermerkten en slagerijen , bakkers ect onder strenge controle van de NWVA (Nederlandse voedsel en waren autoriteit)en wij voldoen aan alle wettelijke eisen en keuringen.

Me
door MegaFoodStunter 2.0 ontour - May 5, 2018 om 23:48
1 Antwoorden / Vragen

Hallo allemaal,

hier het juiste antwoord op de vraag :
wie weet waar het vlees van de MegaFoodStunter 2.0 onTOUR vandaan komt.

wij kopen overproductie in heel europa, van uitsluitend A-Producenten,
die de producten ook aan de Nederlandse retail verkopen.

We krijgen veel vragen binnen van mensen die ons nog niet kennen, hoe kan het zo goedkoop?
Simpel, wij zijn tegen voedselverspilling
en ons moeder bedrijf koopt al meer dan 30 jaar de zogenaamde "buitenbeentjes" van producenten.
Denk bv aan onderstaande "buitenbeentjes",
** Hamburger moet 90 gram wegen maar is 85 gram.
** Broodje moet 17cm zijn en is 19cm.
** Seasons product, ijs in de winter, rookworst in de zomer.
** Gecancelde orders.
** Vernieuwde verpakking, wij kopen de bestaande verpakking
** Supermarkten eisen minmaal 1 jaar tht, en als het product 10 maanden houdbaar is.

kijk voor meer uitleg :

https://www.facebook.com/131530210893253/photos/pcb.139300920116182/139300846782856/?type=3&theater

ook wij staan net als alle supermerkten en slagerijen , bakkers ect onder strenge controle van de NWVA (Nederlandse voedsel en waren autoriteit)en wij voldoen aan alle wettelijke eisen en keuringen.

tijger1
door tijger1 - May 5, 2018 om 23:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@mega

Wat zijn jullie voor idioten om die reactie tig keer te plaatsen?

costnix
door costnix May 6, 2018 om 00:13
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zach ja, als je wanhopig bent, dan ga je veel schreeuwen. In dit geval spammen. :-(

tenormin
door tenormin - May 6, 2018 om 00:34
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Megafood is er maar druk mee om in constante herhaling te vervallen. Na deze vraag gevonden te hebben. @ Megafood, wij zijn geen idioten die herhalende antwoorden nodig hebben. 1 Keer is voldoende. Wat u nu doet maakt het alleen maar ongeloofwaardig.

r.kemperman
door r.kemperman - May 6, 2018 om 08:36
423 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb toch echt sterk het vermoeden dat TS en Mega bij elkaar horen en dat dit gewoon verkapte reclame is gezien de hoeveelheid spam

ma
door maarten heest - May 6, 2018 om 08:50
463 Antwoorden / 0 Vragen

Dat zou dan wel een soort reclame zijn die alleen maar averechts werkt.
Anyway, een 'sterk vermoeden' is geen hard feit en bovendien is het niet zo relevant voor de vraag toch?
Ik zou zelf nooit vlees kopen bij een bedrijf dat 'stunter' in de naam heeft maar als je het niet zo nauw neemt met hoe vlees geproduceerd is krijgt het forum hier toch een keurig antwoord op de vraag en zou je het kunnen kopen en eten.

En alle reageerders krijgen zelfs allemaal persoonlijk een net antwoord van het betreffende bedrijf, kom er nog maar eens om tegenwoordig....

gerbera
door gerbera - May 6, 2018 om 11:44
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Hamburger moet 90 gram wegen maar is 85 gram. Onzin deze variëren van 70gr tot wel 200gr.
Seasons product, ijs in de winter, rookworst in de zomer. ijs ook in de winter volop verkrijgbaar evenals rookworst in de zomer. En best lekker ook in die tijd
Broodje moet 17cm zijn en is 19cm. Wij hebben bekende (hamburger)broodjes in diverse soorten en maten.

Zo maar een paar voorbeelden, dus hoe geloofwaardig is uw opsomming.

hansje klein
door hansje klein - May 6, 2018 om 12:44
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Gat in de markt? M.i. gewoon "handel" en een iets ander verdienmodel ...

Waar ieder stuk vlees vandaan komt moet volgens de voorschriften NVWA op de verpakking te lezen zijn ...

VRAAG: Is dit dan niet (duidelijk genoeg) gedeclareerd?

Wáár deze Stunter de aangeboden partijen opkoopt is m.i. een geheel àndere (beleids-)vraag.

johanna
door johanna - Jun 29, 2018 om 13:15
1 Antwoorden / Vragen

bekijk dit artikel eens en je weet echt alles over de Mega Food Stunter en wat er in zit.
https://meergeldvoorleukedingen.nl/megafoodstunter-review-met-inhoud-en-waardeberekening/