jd
door jdbeste1 Jun 10, 2017 om 09:43
Voeding & gezondheid

Wie weet wat voor zooltjes skechers in zijn schoenen gebruikt?

Ik heb schoenen van skechers gekocht omdat ik last van hielspoor heb.Hier zitten een soort zooltjes in van traagschuim .
Nu heb ik bij een schuimrubberwinkel online een traagschuim matje besteld alleen is dit toch heel anders ( schuimrubber met een hoge viscositeit)
Ik zou graag willen weten wat voor zooltjes of materiaal skechers gebruikt in zijn schoenen en of dit ook los te koop is en waar?
Wie o wie?

21107 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 10, 2017 om 09:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En hebt u dan al eens contact opgenomen met Skechers?

marita5
door marita5 - Jun 10, 2017 om 09:48
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jdbeste ,

Is het niet beter om dit aan Skechers zelf te vragen ?

  • +31 416 673 160
  • HOOFDKANTOOR - Cartografenweg 16
    Waalwijk
    5141 MT, Netherlands

Cookies
door Cookies - Jun 10, 2017 om 10:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

In Skechers wordt memory foam gebruikt. Bovendien zit er een extra inlegzooltje onder de hiel. 100% identiek zul je geen losse inlegzooltjes vinden in de winkel. Bij een podotherapeut kun je ook op maat gemaakte inlegzolen kopen die geschikt zijn bij hielspoor.

Skechers

Skechers hebben een dikke, ronde zool die extra dik is onder de hiel. Skecher stelt dat je hiermee het gevoel van ‘lopen op een zachte ondergrond als gras of zand’ nabootst. Je voetspieren hebben het minder zwaar, je bloedsomloop verbetert en je voetspieren worden sterker.

Skechers bestaan uit twee inlegzolen. Onder de zool waar je op loopt ligt nog een zool die zorgt dat je rechtop staat en je voeten in balans zijn. Onder de hiel zit ook nog een ‘hielstukje’ voor ondersteuning en extra schokdemping.

Je lichaam moet wel even wennen aan Skechers. De ronde ‘ wiebelzool’ voelt in het begin onnatuurlijk en je kunt spierpijn krijgen omdat er spieren aan het werk gezet worden die je normaal niet of nauwelijks gebruikt.

https://www.hielspoortips.nl/hielspoorschoenen/