ba
door bambi Mar 14, 2005 om 09:27
Voeding & gezondheid

Www.gezondheidaanhuis.nl

Wie heeft er pillen besteld bij www.gezondheidaanhuis besteld en betaald en deze ook gekregen.

Ik heb dat gedaan en ben nu bang dat ik niks ontvang

4111 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 14, 2005 om 17:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb Hoodia Max besteld bij deze site en na betaling had ik ze binnen twee dagen in huis. Dus wees gerust, het komt goed.

Groeten, Sjaan

ve
door verwijderd - Mar 14, 2005 om 19:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank je wel een pak van mijn hart

ve
door verwijderd - Mar 14, 2005 om 22:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb ook Hoodia Max gekocht bij Gezondheid Aan Huis, ik had ze eerst eventjes gebeld. Ik kreeg een goede uitleg bij dit product en ben zeer tevreden over hun service. Na 2 dagen kreeg ik de Hoodia capsules opgestuurd.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geinformeerd,

Anne Jan

ve
door verwijderd - Mar 29, 2005 om 16:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,

Ik zag verleden week een advertentie van het Reformhuis dat ze Hoodia X-tra Forte hadden en met korting..

Heb een flesje gekocht en zag dat er 400.mg. Hoodia Gordoni- en 400.Mg-guaron in een capsule zat.. men moest twee pillen inemen voor d emaaltijd .. dus 4 per dag,ik heb het gehalveerd.. maar ben wel twee kilo afgevallen...(hoi)  Wie kent deze ?????? grtz Ans

ve
door verwijderd - Aug 24, 2005 om 05:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wanneer je aankopen doet via internet, moet je dat altijd wel veilig doen. Daartoe werden allerlei regels opgesteld en zijn ook op internet terug te vinden bij de verschillende banken. Ook betalen via een Credit card kan een aanbeveling zijn, daar het produkt verzekerd is en je gegarandeerd je geld terug kunt krijgen.