pen3way
door pen3way Oct 5, 2019 om 19:47
Voeding & gezondheid
Yoghurt in 1 week € 0,50 duurder geworden hoe kan dit

Wij kopen altijd bij de Coop de melkkan Turkse Yoghurt in 1 weel tijd is dit product € 0,58 duurder geworden mag dit??

2330 14 Rapporteer

Magnum007
door Magnum007 - Oct 5, 2019 om 19:56
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Pen,

Het antwoord is :ja

Probeer eens bij Lidl of Dirk.

tenormin
door tenormin - Oct 5, 2019 om 20:01
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Bij PLUS, is een duurdere super, betaal je 0.89 voor 500 ml. Dus Lidl en Aldi zullen wel voordeliger zijn. Dan maar elders kopen.

diumenge
door diumenge - Oct 5, 2019 om 20:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, dat mag.

Hoe het kan? Bel ze even, het telefoonnummer staat op de bon.

tenormin
door tenormin Oct 5, 2019 om 20:12
16823 Antwoorden / 108 Vragen

;-))

tijger1
door tijger1 - Oct 5, 2019 om 20:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Natuurljk mag dat. Prijzen zijn vrij.

marita5
door marita5 - Oct 5, 2019 om 20:24
11505 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Pen3way ,

Prijspakker

Heb je een opvallende prijsverhoging gezien? Mail jouw prijspakker naar: kassa@bnnvara.nl!
Vermeld ook het telefoonnummer waarop we je eventueel kunnen bereiken.

jo
door jorisw - Oct 5, 2019 om 21:03
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Gelukkig mag dit. Je moet er toch niet aan denken dat er een prijskaartjespolitie komt. En we zijn allemaal volwassen mensen, dus als we het er niet mee eens zijn ga je met de winkelier praten, of nog beter, ga je ergens anders je boodschappen doen.

aurora1
door aurora1 - Oct 5, 2019 om 22:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ja, dat mag.
Bent u verplicht het te kopen? Nee.

pe
door peentjes - Oct 5, 2019 om 23:32
421 Antwoorden / 0 Vragen

Wat denkt u zelf?

Tr
door Trostomaat - Oct 6, 2019 om 00:23
239 Antwoorden / Vragen

Twee weken geleden was het in de aanbieding, nu is het terug op de normale prijs.
Ik kan de oude aanbieding niet direct vinden online, maar de zoekresultaten van Google-search op 'Melkan Yoghurt Turkse stijl 3% vet coop aanbieding' lichten een tipje van de sluier op.
De bijbehorende pagina kan echter niet opgevraagd worden, misschien om dat oude aanbiedingen niet meer zichtbaar zijn.

panter22
door panter22 Oct 6, 2019 om 10:49
6599 Antwoorden / Vragen

Ts is die aanbieding kennelijk vergeten, maar heeft 'toen wel 3 pakken gekocht ipv'1. De ene week een dagje uit zegel en de andere week knuffel en boekjes zegels.
De dagje uit zegels actie liep t/m 22 september. De knuffelactie vanaf 23 september.
De actie zal dus in week 38 zijn geweest.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 6, 2019 om 10:26
16825 Antwoorden / 202 Vragen

Waarom zou dat niet mogen? De leverancier kan de prijs hebben aangepast, de winkel kan zelf de prijs hebben aangepast. Er is geen enkel verbod of sprake van een prijsmaxum en als dat wel zo zou zijn zouden producten bij alle winkels dezelfde prijs hebben (en de diverse reclameuitingen in de media met inhoud '.... is gekozen tot de beste en/of goedkoopste' van meerdere kruidenierszaken zou dan niet niet nodig zijn.
Op het doen van aanbiedingen  of wel tijdelijke verlaging om het winkelbezoek te bevorderen is ook geen verbod.

U kunt wel een melding maken voor het onderdeel 'De prijspakker van deze week' door dit te melden aan kassa@bnnvara.nl  (het adres van de redactie)

marita5
door marita5 - Oct 6, 2019 om 11:36
11505 Antwoorden / 15 Vragen

@pen3way ,

Nog een aanvulling , gebruik de supermarkt scanner , u ziet dan de prijzen .

https://www.supermarktscanner.nl/product.php?keyword=Melkkan+turkse+yoghurt

https://www.supermarktscanner.nl/

An
door Antoinette12 - Oct 14, 2019 om 18:00
4 Antwoorden / Vragen

Waarom zou dit niet mogen? Nooit goede ervaring met Coop gehad trouwens

Mi
door MiraiSora - Nov 13, 2019 om 04:09
8 Antwoorden / Vragen

Bijna alle producten veranderen wel eens van prijs.
Of je het nu een week of een dag voor de prijswisseling hebt gekocht is geen toevoeging.

Ze kunnen moeilijk iedere dag er 5 cent bovenop doen tot ze aan hun nieuwe prijd zitten

gerbera
door gerbera - Nov 13, 2019 om 11:58
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Ach de prijzen verschillen met de dag, nu kost die € 1,15 i.p.v € 1,39