el
door ellenkamp_1 Nov 12, 2005 om 10:30
Voeding & gezondheid

Yubisaki kussen TelSell

Wie heeft ervaring met dit kussen? Is het de aanschaf waard, of is het onzin?

Bedankt

4047 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 14, 2005 om 10:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste ellenkamp,

Geen ervaring met deze met duizenden bolletjes gevulde Yubisaki-kussens.

Ik vind echter wel hoofdkussens, met holle gesiliconiseerde polyester vezels gevuld, voor rond de 10 euro op het web... (gewoon zoeken op hoofdkussens)

IJzerbrood

ve
door verwijderd - Nov 14, 2005 om 15:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt, ik ga zoeken. Scheelt in ieder geval weer wat pecunia.

ve
door verwijderd - Feb 25, 2006 om 21:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Neemt u van mij maar aan dat zelfs als er wel iets van waar is dat het dan in ieder geval veel en veel te duur is.
Sommige produkten eerst op de TV aangeprezen zien we dan later weleens terug in winkels of postorderbedrijven en dan wel tegen vééél lagere prijzen en dan nog geen garantie of het wel een goed produkt is waar u lange tijd mee tevreden zult zijn.

Mijn advies is om al die aanbiedingen door TV-boodschappen/ busreisjes en degelijke aangeboden te mijden als ware het de vogelgriep!
Van goed bedonderd te zijn kun je je ook ziek worden weet de

Vrije Vogel uit eigen ervaring.

ve
door verwijderd - Mar 17, 2006 om 23:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien een wat late reactie. Ik heb inmiddels zo'n kussen gekocht.
Helaas krijg je voor € 39,- een heel klein kussen. Gebruik hem nu 3
maanden en ga toch weer op zoek naar een ander. Want het is(in ieder
geval voor mij) veel te hard. Had hem gekocht voor nekklachten, maar
deze worden er beslist niet beter op.