gr
door grootobbink May 1, 2010 om 08:48
Voeding & gezondheid

Zonnebril

wie heeft er ervaring met de zonnebril van het reclame filmpje van tommy's home shopping op de tv.
is het werkelijk zo dat die alle schitteringen weg haald en alles wat ze nog meer vertellen.
graag jullie reactie.
ggo

12916 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 1, 2010 om 09:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb er geen ervaring mee. Ik koop nooit via zoon homeshopping programma.

ve
door verwijderd - May 1, 2010 om 09:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze mooimakerij kunt U beter niet geloven. U bent al zover in de ban dat U zelfs overweegt om het artikel aan te schaffen. Truc bijna gelukt. Houd het op: bijna!

ve
door verwijderd - May 1, 2010 om 09:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ken deze reclame niet, maar het lijkt me een herhaling van de oude Polaroid reclame uit de jaren "60 van de vorige eeuw....
Door de polariserende glazen worden inderdaad de schitteringen van de zon weggenomen (ideaal voor bijv. watersporters), maar indien u werkerlijk van plan bent zo'n bril aan te schaffen kunt u m.i. beter naar een brillenwinkel gaan; daar kun je ook een passend montuur kiezen.
Overigens vinden sommige mensen polariserende glazen hinderlijk bij het autorijden, hiermee zie je ook de spanningslijnen in autoruiten....

Groet,

Henson.

ve
door verwijderd - May 1, 2010 om 10:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf een Polaroid bril en ja dat werkt op zich wel, maar is niet zaligmakend.
Als die Tommy bril ook simpelweg een polariserende bril is (ik ken die reclame en de bril niet), dan zou ik zeggen: kun je best doen maar vergelijk het ook (o.a. op prijs) met een Polaroid bril. Je weet hoe je kunt testen of het een polariserende bril is? Door 2 polariserende glaasjes over elkaar heen een kwartslag te draaien moet je een volledige verduistering zien optreden.
Het beste tegen schittering van zonlicht is nog altijd de RayBan, niet voor niets wordt deze de "piloten-bril" genoemd.

ve
door verwijderd - May 1, 2010 om 12:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo goed als alles wat men op deze manier kan kopen is een risiko. Ik zou tenminste het principe eerst langs Uw neus weg bij de opticiën bekijken/bespreken alvorens U besteld.

ve
door verwijderd - May 1, 2010 om 13:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

grootobbink

Dit shopje voldoet niet aan de wettelijke plicht om een bezoekadres te vermelden (althans ik kan dat adres niet vinden). Als zij werkelijk geen bezoekadres hebben, dan zou ik daar niks bestellen.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - May 1, 2010 om 13:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@

Wel heb ik nog gevonden:

TOMMY TELESHOPPING B.V.

Bolderweg 1
1332 AX Almere
Tel. 0900-1236464 (35 ct p/m)
Fax 036-5211501
info@tommyteleshopping.com

KvK 32147114 Gooi-, Eem- en Flevoland
BTW nr. NL820462792B01

......................maar dit adres wordt NIET als een bezoekadres genoemd/vermeld.

ReadAC.

ve
door verwijderd - May 1, 2010 om 13:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon een goeie polaroid kopen, kan je kiezen uit montuur, maar ook kleur glazen (wat prettiger kikt)..

Vladja

ve
door verwijderd - May 1, 2010 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Internet winkels hebben veelal geen Bezoekadres, het zijn geen te bezoeken winkels.................ze hoeven dus geen Bezoekadres te vermelden maar gewoon adres, wat veelal vestigingsadres zal zijn en aan die voorwaarde voldoen ze ook gewoon...............

--Deze informatie moet duidelijk op de website vermeld staan en voor begrijpbaar zijn. De volgende gegevens ben je verplicht te vermelden:

•naam onderneming;
adres onderneming ;
•telefoonnummer (en faxnummer);
•e-mailadres;Wettelijke regelgeving

---19. ONZE GEGEVENS
TOMMY TELESHOPPING B.V.
Bolderweg 1
1332 AX Almere ---
Adresgegevens

ve
door verwijderd - May 1, 2010 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt voor de reacties van jullie, koop toch maar een andere zonnebril.
mvg ggo

ve
door verwijderd - May 1, 2010 om 18:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

....................maar dit adres wordt NIET als een bezoekadres genoemd/vermeld.............

Jee, wat vreemd als het om een webshop gaat. Pfff.