Bi
door BiancaSamuels Sep 5, 2020 om 13:01
Vrije tijd & tuin

Basic Fit 8 weken gratis sporten aanbod geweigerd

Van Basic Fit een mail gekregen, actie 8 weken gratis sporten. Bij lidmaatschap de volgende dag, bleek dat ik maar 4 weken gratis sporten kreeg.
Dit klopt niet. Basic Fit zegt nu dat ik te laat gereageerd heb en daarom maar 4 weken gratis sporten krijg. Hier ben ik het niet mee eens. Ik heb bewijs dat ik op 11 augustus dit aanbod heb gekregen, en dat ik op 12 augustus lid ben geworden.
Vervolgens hebben ze lang genoeg gewacht met het geven van het antwoord, dat de eerste 2 weken voorbij zijn en ik nu aan een jaarcontract vast zit.

Wat kan ik nu doen?

5014 6 Rapporteer

Tr
door Trostomaat - Sep 5, 2020 om 14:33
239 Antwoorden / Vragen

Met welke exacte tekst is dit aanbod onder uw aandacht gebracht?

Li
door Linces Oct 13, 2020 om 13:36
4 Antwoorden / 1 Vragen

.

panter22
door panter22 - Sep 5, 2020 om 14:37
6599 Antwoorden / Vragen

Heb je die mail nog?

Donuts
door Donuts - Sep 5, 2020 om 15:22
1203 Antwoorden / 2 Vragen

U heeft de mail niet goed gelezen. De aanbieding was 8 weken gratis + jaarabonnement. U kreeg dus 60 weken voor de prijs van 52 weken. Het was echt niet zo dat u 8 weken lang kon gaan sporten en dan doei doei.

Edit: maar u heeft vast de mail nog wel, dan kunt u de tekst van de mail geanonimiseerd hier plaatsen.

diumenge
door diumenge Sep 5, 2020 om 16:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat schrijft de TS toch ook helemaal niet?

zoekster
door zoekster Sep 9, 2020 om 16:12
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Sprietje, nogal vreemd dat je zegt dat je de mail niet goed hebt gelezen als je zelf de vraag niet goed hebt gelezen.

Donuts
door Donuts Sep 9, 2020 om 22:05
1203 Antwoorden / 2 Vragen

U heeft gelijk, dat was een fikse misser van me.

marita5
door marita5 - Sep 5, 2020 om 16:45
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo BiancaSamuels ,

Ik zie inderdaad 8 weken gratis sporten , klik op de rode regels .

https://www.basic-fit.com/nl-nl/fanvanjou-1

De abonnementen ,

https://www.basic-fit.com/nl-nl/prijzen

zoekster
door zoekster - Sep 9, 2020 om 16:11
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Dat u aan het abonnement vast zit lijkt me niet, want het aanbod dat u heeft aanvaard is veranderd. Het beste wat u kunt doen is de overeenkomst schriftelijk ontbinden op basis van wanprestatie. Het is al jaren gedoe met die sportscholen, altijd zit er een of andere adder onder het gras. Het lijkt me wel een goede voor de belbus, misschien kunt u de redactie van Kassa aanschrijven.

Li
door Linces - Oct 13, 2020 om 13:34
4 Antwoorden / 1 Vragen

bij verkeerde post gereageerd.