jo
door joto Aug 27, 2012 om 00:23
Vrije tijd & tuin

Bekende nederlanders in reclame

Kan de juiste rubriek niet vinden, maar erger me kapot aan al de zgn. bekende nederlanders, die weer eens een product aan de man proberen te brengen.Zou het niet mogelijk zijn, dieze producten op grote schaal te boycotten? Dit nav een reclame van Milner kaas met Edwin v.d, Sar (lijkt me overigens een aardige man)die kaas aanprijst in zijn achtertuin! En dan hebben we het nog niet eens over Karin Bloemen. Voor mij dus absoluut geen Milner kaas of Becel meer!Zijn mensen nou echt zo dom, dat ze produkten gaan kopen (duurder vanwege hoge gages) omdat er een "bekende"kop inzit?

2215 15 Rapporteer

emcede
door emcede - Aug 27, 2012 om 00:46
960 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=joto schreef op maandag 27 aug 2012, 00:23]Zou het niet mogelijk zijn, dieze producten op grote schaal te boycotten?

Nee.

Niemand dwingt je die producten te kopen, dus laat ze lekker staan. Ik gebruik al jaren Becel en blijf dat ondanks de Karin Bloemen-onzin gewoon doen. Mijn was doet 't prima op Robijn, daar het ik Tante Es, Rayman of erger nog Jules Deelder niet bij nodig. De groenten van Martine vind ik te duur dus die koop ik niet.

Ieder z'n keuze - reclame of niet. En als je je er zo aan ergert, investeer in een DVD-recorder met harde schijf, dan spoel je alle reclame in een paar seconden door!

vagcom
door vagcom - Aug 27, 2012 om 09:05
51 Antwoorden / 0 Vragen

Dat men bekende Nederlanders contracteert voor reclamespotjes = niet meer dan het vertrouwen wekken van de consument.

stacey
door stacey - Aug 27, 2012 om 10:16
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=joto schreef op maandag 27 aug 2012, 00:23]Zou het niet mogelijk zijn, dieze producten op grote schaal te boycotten?

Zulke producten boycot ik altijd al,
ik heb geen zin om voor zo`n product Extra te betalen om hun salaris te financieren ;-)

christin
door christin - Aug 27, 2012 om 14:47
105 Antwoorden / 4 Vragen

Ach ja die lui hebben geld nodig want een vast inkomen hebben ze niet en doen ze die reclames er naast als bijbaantje. Uiteraard kopen we die te dure producten niet.
Trouwens het geluid van de reclames gaat bij mij altijd uit.

hereistom
door hereistom - Aug 27, 2012 om 15:02
732 Antwoorden / 1 Vragen

Ik boycot al die 'bekende' merken, al die reclames zijn misleidend, maar helaas zijn er nog genoeg domme mensen die er toch intrappen ;-)

valerius-2
door valerius-2 - Aug 27, 2012 om 21:54
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Waarom heeft u er zo'n bezwaar tegen. U bepaalt toch of u het koopt, gun die mensen een zakcentje, ze hebben het toch al zo moeilijk.

vagcom
door vagcom - Aug 28, 2012 om 00:28
51 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=stacey]Zulke producten boycot ik altijd al,
ik heb geen zin om voor zo`n product Extra te betalen om hun salaris te financieren ;-)

Zoveel levert het voor de bn'er niet op, dat valt je vies tegen.
Het is meer om hun eigen EGO te strelen en wat zakgeld.

Die paar minuten zendtijd, dat kost tienduizenden euro's.

empyria
door empyria - Aug 28, 2012 om 06:15
504 Antwoorden / 3 Vragen

Ach, mij boeit het niet wie wat aanprijst in de reclame.

Ik koop wat ik hebben wil ongeacht wie het me probeert aan te smeren.

En als ik iets niet wil hebben koop ik het niet.

Simple as that...:-)

tdehond
door tdehond - Aug 28, 2012 om 07:18
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik eet dagelijks deze kaas ongeacht wie in de reclame een rol speelt. Ik vind dat geen reden om een product te boycotten.

harrie
door harrie - Aug 28, 2012 om 08:02
765 Antwoorden / 36 Vragen

Mijn filosofie is:
Als een fabrikant het nodig vindt om zijn produkt door een BN-er te laten aanprijzen, is het iets dat als doelgroep heeft de domme consument..........

Ex-Haagsche Harrie

kamphuysen
door kamphuysen - Aug 28, 2012 om 23:23
252 Antwoorden / 68 Vragen

Je zou ook eens kunnen bedenken dat die BN ers hardstikke hoog in de kosten zitten dure huizen dure omgeving veel shoppen en feesten, achter de regels van u zit een beetje een droevige jalouzie lijkt mij, gun die arme mensen toch een leuk leven ze hebben het al zo zwaar..

kamphuysen
door kamphuysen - Aug 28, 2012 om 23:38
252 Antwoorden / 68 Vragen

[quote=christin schreef op maandag 27 aug 2012, 14:47]Ach ja die lui hebben geld nodig want een vast inkomen hebben ze niet en doen ze die reclames er naast als bijbaantje. Uiteraard kopen we die te dure producten niet.
Trouwens het geluid van de reclames gaat bij mij altijd uit.

Niets mooier dan een TV zonder geluid en alleen beeld, vooral bij voetbal wedstrijden, hoor je die onzinnige commentaren ook niet en dat domme gebral vanaf de tribunes ook al niet ! wat een zegen die aan en uit knop
.

abarth
door abarth - Aug 29, 2012 om 09:30
845 Antwoorden / 19 Vragen

Meestal is het het bedrijf dat de BN'er benaderd. Als het aanbod lucratief genoeg is en het de naam van de BN'er niet schaadt kan ik me goed voorstellen dat hij/zij op dit aanbod ingaat.

Heel hard roepen dat je niet gek bent is veel irritanter.

tot15karakters
door tot15karakters - Aug 29, 2012 om 16:50
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Gezien de strijd tussen Roemer en Rutte kan het ook omzet kosten.

Vergeet niet dat naast politiek ook een sporter die bij een Club hoorde de tegenstanders kan wegjagen.

Edwin is een neutrale maar een Ajax of PSV man kan in Rotterdam de verkoop juist doen verminderen.
Dus soms heeft het een nadeel en dat vergeten ze bij het maken van reclame wel eens.

abarth
door abarth - Aug 29, 2012 om 17:05
845 Antwoorden / 19 Vragen

[quote=tot15karakters schreef op woensdag 29 aug 2012, 16:50]Gezien de strijd tussen Roemer en Rutte kan het ook omzet kosten.

Vergeet niet dat naast politiek ook een sporter die bij een Club hoorde de tegenstanders kan wegjagen.

Edwin is een neutrale maar een Ajax of PSV man kan in Rotterdam de verkoop juist doen verminderen.
Dus soms heeft het een nadeel en dat vergeten ze bij het maken van reclame wel eens.

Ja daarom is mijn smerige huis afgebrand....