Belachelijk hoge boekingskosten bij kunst & cultuur cadeaukaart (blijkt via mr. Ticket te gaan).
Ik heb cadeaubonnen van Kunst & Cultuur cadeaukaart. Enthousiast hebben we 3 voorstellingen uitgezocht voor het aankomende seizoen. Toen ik deze ging boeken bleek dat ik per voorstelling €11,85 moet betalen! Totaal dus €35,55. Dit vind ik een belachelijk hoog bedrag.
Ik heb hierover contact opgenomen met Kunst & Cultuur cadeaukaart. Zij gaven aan dat ik hierover contact op moet nemen met mr. Ticket (zij regelen de online verkoop van de kaarten). Ik kreeg ook de contactgegevens van mr. Ticket. Ik heb een e-mail gestuurd en kreeg het volgende antwoord:
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben voor u nagevraagd hoe het kan dat u per ticket bestelkosten dient te betalen. Het blijkt dat deze boekingskosten bij KCC per ticket worden berekend en niet per boeking. Dit is vaker het geval bij theatervoorstellingen. Helaas kunnen wij hierin niets voor u betekenen. Onze excuses voor het ongemak.
Heeft iemand ideeën over wat ik nog kan doen? Ik wil namelijk graag de 3 voorstellingen in één keer boeken zodat ik maar één keer boekingskosten hoef te betalen.
Heeft iemand ideeën over wat ik nog kan doen?
U heeft cadeaukaarten gehad, dus niet gebruiken is zonde.
Ik wil namelijk graag de 3 voorstellingen in één keer boeken zodat ik maar één keer boekingskosten hoef te betalen.
En zo werkt het dus niet. Ze schrijven niet voor niets: "Het blijkt dat deze boekingskosten bij KCC per ticket worden berekend en niet per boeking. Dit is vaker het geval bij theatervoorstellingen. Helaas kunnen wij hierin niets voor u betekenen."
U kunt kiezen of niet gaan of boekingskosten per persoon betalen.
[quote=aurora1 schreef op donderdag 20 aug 2015, 23:39]Ik begrijp niet zo goed hoe u bij Mr. Ticket belandt bent. Als ik via de KCC site kijk dan zie ik Mr. Ticket nergens vermeld (of ik moet niet goed kijken):
klik hier.
Het is zoals al is gezegd de gebruikelijke gang van zaken dat je per ticket boeking- of servicekosten betlaalt.
helemaal onderaan de site copyright mr tickets.
[quote=chris74 schreef op vrijdag 21 aug 2015, 12:41][quote=aurora1 schreef op donderdag 20 aug 2015, 23:39]Ik begrijp niet zo goed hoe u bij Mr. Ticket beland bent. Als ik via de KCC site kijk dan zie ik Mr. Ticket nergens vermeld (of ik moet niet goed kijken):
klik hier.
Het is zoals al is gezegd de gebruikelijke gang van zaken dat je per ticket boeking- of servicekosten betaalt.
helemaal onderaan de site copyright mr tickets.
Dank, dat had ik niet gezien, ook niet met de leesbril op.
Dan heeft ts in ieder geval niet bij een bureau geboekt waar je beter maar niet kunt boeken....
Ik begrijp uit de reacties dat er wettelijk gezien (jammer genoeg!) niets aan te doen is.
Ik vind het echter belachelijk dat ik bij het boeken via het systeem van kunst & cultuur cadeaukaart (welke wordt beheerd door mr. Ticket) 11,85 euro boekingskosten per voorstelling moet betalen. Als ik namelijk via de website van het theater voor deze zelfde voorstelling zou reserveren, betaal ik maar €1 euro reserveringskosten per kaart!! Ik vind de €11,85 daarom dus echt belachelijk, en eigenlijk ook oplichting!
Ik heb de cadeaukaarten van iemand overgekocht, maar als ik had geweten dat ik nog €35,55 bij moet betalen voor 3 voorstellingen (waardoor ik er dus maar 2 kan boeken) had ik nooit deze kaarten gekocht.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer