Ce
door Cees11 Aug 28, 2017 om 10:43
Vrije tijd & tuin

Bestaat er een termijn waarbinnen fabrikant Bosch een promotie moet voldoen?

In mei een grasmaaier gekocht in combinatie met een grastrimmer. Belofte van Bosch was om binnen 6 weken de "promotie" (grastrimmer) op te sturen. Na 2 maanden bleek er iets mis in administratie van Bosch. Promotie zou zsm opgestuurd worden, nadat ik zelf contact opnam. Nu, 28-08, nog steeds niets. Geen reactie op emails, verkeerd doorverbonden als ik bel en de mailtjes die ik wel gekregen heb, zijn inhoudsloos en vol met lege beloften en termen.
Bosch reageert niet en stuurt niets op.
Hebben zij een wettelijke termijn waaraan zij moeten voldoen in dit soort gevallen en ik dus actie kan ondernemen?

1037 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Aug 28, 2017 om 10:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Nee, geen wettelijke termijn.

Hebben zij een wettelijke termijn waaraan zij moeten voldoen in dit soort gevallen

marita5
door marita5 - Aug 28, 2017 om 11:03
11495 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Cees11 , 

Plaats een klacht op FB ( onder de foto in het midden , daar reageert Bosch ) klik op de rode regels .

https://nl-nl.facebook.com/pg/BoschHomeNederland/posts/?ref=page_internal 

U heeft inmiddels ook een klacht geplaatst op klacht.nl , u bent niet de enige die de grastrimmer niet heeft ontvangen .

https://www.klacht.nl/bosch/ 

Neem ook eens contact op met consuwijzer , 

https://www.consuwijzer.nl/contact

hansje klein
door hansje klein - Aug 28, 2017 om 11:35
3037 Antwoorden / 62 Vragen
1

U bent inderdaad niet de enige die geen grastrimmer krijgt ...

Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom die niet na-geleverd kunnen/zullen worden, maar het NIET reageren is klantonvriendelijk en doet de hele BOSCH-promotie-actie weer teniet.

Het 'rondtoeteren' op het net van dit feit is een vaak effectieve actie, misschien ook nog op Klachtenkompas.nl van de Consumentenbond (die er momenteel uitligt!). Een hardere maatregel is een melding maken is op de klachtensite van de almachtige Reclame Code Commissie die BOSCH gaan bevragen en publiekelijk op de vingers kunnen tikken met het gevolg, nòg meer (duur) imago-verlies!

https://www.reclamecode.nl/consument/default.asp?paginaID=72&hID=2

Cookies
door Cookies - Aug 28, 2017 om 11:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen
3

Klopt het dat die actie alleen in Belgische winkels was? Zo ja: dan zou het heel goed kunnen dat die actie alleen voor Belgische klanten (adressen) telde. Als jij in Nederland woont, zou het dus kunnen kloppen dat je niets ontvangt. Uitgebreide voorwaarden vind ik zo 1-2-3 niet terug. Alleen deze summiere actievoorwaarden:

Deelnemende artikelen

De volgende elektrische grasmaaiers maken deel uit van de actie:


Registreer jouw aankoop online op www.boschacties.be en vul actiecode 24LG04EB in. Je dient een emailadres in te geven voor de verdere afhandeling van de actie. Vul vervolgens alle gegevens online volledig in.

Na online registratie ontvang je binnen ± 4 weken de gratis grastrimmer.

Actievoorwaarden

Deze actie is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of acties van Bosch.

Om deel te nemen aan deze actie is het uploaden van een aankoopbewijs verplicht.

Per adres én per rekeningnummer kan er slechts 1 keer deelgenomen worden aan de actie. 

Voor meer info over deze actie kan je telefoneren naar 0900-25370 of een e-mail sturen naar boschpowertools@consumercare.info



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JM
JM de Troije - Mar 26, 2024 om 14:40
Winkels & webshops
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Mar 25, 2024 om 16:49
Winkels & webshops

Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?

ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer