Ag
door Agnes van Linschoten Aug 10, 2017 om 21:38
Vrije tijd & tuin

Bestelling sierbestrating geplaatst bij Zeldenrust, niet geleverd.

Alle bestrating besteld op 16 juli 2017, ook meteen via i-deal betaald ruim € 1300,-. Op 18 juli belde Mirjam en hebben we alles telefonisch bevestigd. Niets aan de hand zou je denken! Op donderdag 4 augustus zelf telefonisch contact gezocht omdat we te weinig besteld hadden, dus de order aangevuld met het een en ander. Ook geen probleem, ze ging alles op papier zetten en de rekening aanpassen. Prima, tot nu toe niks aan de hand. Vrijdag 5 augustus belde Mirjam om te vertellen dat de stenen die ik besteld heb niet geleverd kunnen worden, ook weer een goed verhaal die leek te kloppen. Nog even weer gevraagd of de leveringsdatum van 9 augustus nog steeds kon, ja hoor geen probleem. Er moest nog wat geld bij want de stenen die ik uitgezocht heb waren wat duurder. Dus de mail kwam met het nieuwe bedrag, dus meteen betaald want ja dat staat op de rekening en straks zijn de stenen niet op tijd voor de stratenmakers. Ja en dan 9 augustus... niks, bellen...niks, vakantie!, zoeken op internet en dan zie al deze verhalen. 10 augustus gebeld met de leverancier Kijlstra, daar wisten ze mij te vertellen dat de bestelling niet geplaatst is en ik niet de enige was die hierover belde. Tja en dan komt toch steeds meer binnen dat ik opgelicht ben... Echt verschrikkelijk, dat je dit mensen aan wil doen, dat je hier mee kan leven.
De vraag is om andere lotgenoten te zoeken zodat we er iets aan kunnen doen, hopelijk kunnen instanties als kassa, radar en opgelicht bijvoorbeeld hier bij helpen???

8670 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 10, 2017 om 21:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat is nou uw vraag?

Zo te lezen zijn ze van 7 tot 28 augustus met vakantie.

Gerry1969
door Gerry1969 - Aug 10, 2017 om 21:45
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik zou de onderste steen boven halen.

marita5
door marita5 - Aug 10, 2017 om 22:06
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Agnes Van Linschoten ,

U bent inderdaad niet de enige , u heeft inmiddels een klacht geplaatst op FB en hier , klik op de rode regels .

https://www.5sterrenspecialist.nl/keurmerkhouders/zeldenrust-sierbestrating#beoordelingen-ervaringen

Neem eens contact op met consuwijzer ,

https://www.consuwijzer.nl/contact

tenormin
door tenormin - Aug 10, 2017 om 22:10
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Het enige wat u nu de dame kan verwijten is dat ze vergeten is te zeggen dat ze op vakantie zijn. Staat op de site. De eerdere bestrating is geleverd, u was er tevreden over; u had te weinig besteld, dan is er altijd de kans dat dezelfde stenen niet meer geleverd kunnen worden.
U bent, wat mij betreft, te voorbarig met het woord oplichting te gebruiken, zeker nadat u op 10 Augustus de leverancier heeft gebeld (terwijl er dus vakantie is). Wat de leverancier u verteld is eigenlijk niet ter zake doend, nog niet  in ieder geval. Die firma kan zelf wel een conflict(je) hebben met Zeldenrust, wie weet, en dan wat negatieviteit ventileren. Onzakelijk van die firma.

marita5
door marita5 Aug 10, 2017 om 22:24
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , waar ziet u staan dat de eerdere bestrating is geleverd ? , Ts heeft betaald maar er is niks geleverd .

tenormin
door tenormin Aug 10, 2017 om 22:29
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Tja, ik zelf denk dan dat met het bestraten begonnen was, gezien het tekort komen van de rest van de tegels.

marita5
door marita5 Aug 10, 2017 om 22:33
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Zie ook de titel van het topic ., Ts had te weinig besteld .

deexpert
door deexpert Aug 11, 2017 om 10:57
104 Antwoorden / 2 Vragen

Lezen, lezen, lezen

tenormin
door tenormin Aug 11, 2017 om 11:20
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Goede morgen @deexpert, ik blijf mijn best doen, dyslexie is en blijft probleempje.

simon55
door simon55 - Aug 10, 2017 om 22:50
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Volgens de kalender die ik af en toe bekijk was 4 augustus op n vrijdag , en 5 augustus op n zaterdag. En vanaf 7 augustus vakantie dus n blauwe maandag vakantie, En ja dan kun je bellen tot je n ons weegt

panter22
door panter22 - Aug 11, 2017 om 08:52
6599 Antwoorden / Vragen

Dat je opgelicht bent door een bedrijf dat al 25 jaar bestaat, lijkt mij wat overdreven. En lotgenoten zoeken?
Uit de beoordingen blijkt dat er een aantal mensen klachten heeft over de levering en het bedrijf eerst wegens ziekte en nu wegens vakantie is gesloten. Er zal iets aan de hand zijn.
Je kunt een (aangetekende) brief sturen met een ingebrekestelling en een termijn waarbinnen ze alsnog moeten leveren. Doen ze dat niet, dat je dan je geld terug wilt. (hou rekening met de vakantie)
Mogelijk reageert het bedrijf er op, na de vakantie, en wordt het opgelost.
Maar misschien zijn de problemen zo groot dat het bedrijf moet sluiten. Afwachten .
Bij vooraf betalen loop je altijd een risico dat niet geleverd wordt. Het is even schrikken als het jezelf overkomt.

marita5
door marita5 Aug 12, 2017 om 08:39
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@panter22 , ik zie bij een klacht staan dat de eigenares financiële problemen heeft , en het geld er niet meer is Een klant heeft zijn geld terug gevraagd en tevens een klacht ingediend bij de politie wegens oplichting . de eigenares heeft terug betaald maar gevraagd om de aangifte bij de poitie in te trekken , dit zou haar belemmeren in haar werkzaamheden , zijn bezig naar het zoeken voor een oplossing .ook de klacht die Ts heeft geplaatst op FB is verwijderd .

wi
door wilhelmina59 - Aug 11, 2017 om 09:23
512 Antwoorden / 0 Vragen

Ooit wel eens zaken gedaan met bedrijven in Brabant/Limburg tijdens Carnaval???
Bouwvak is 3 weken. Ga na die 3 weken eens voorzichtig bellen.
Succes.

marita5
door marita5 Aug 11, 2017 om 10:15
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Het is nog maar de vraag of ze werkelijk met vakantie zijn , gisteren heeft een klant een klacht geplaatst waarop Zeldenrust heeft gereageerd ..

Cookies
door Cookies Aug 11, 2017 om 10:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De tijd dat er in de vakantie niet - in mindere mate - werd doorgewerkt, ligt ver achter ons.

wi
door wilhelmina59 Aug 11, 2017 om 14:21
512 Antwoorden / 0 Vragen

https://www.faillissementen.com/?gclid=EAIaIQobChMIkMfh0pXP1QIVZirTCh1j_g2iEAAYASAAEgIoaPD_BwE

ma
door mariska de vries - Aug 14, 2017 om 00:23
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb een bestelling gedaan, betaald en geen levering ontvangen. Nou weer ik uit betrouwbare bron dat er nogal wat financiële problemen zijn binnen dit bedrijf.....stuur een mail waarin je zet dat je je geld terug wilt en dat je aangifte hebt gedaan. Heeft bij ons gewerkt.. ..binnen 24 u alles terug.. ..

J.
door J.D. Grashuis - Sep 3, 2017 om 12:25
1 Antwoorden / Vragen

Ook wij hebben stenen besteld bij zeldenrust sierbestrating.

Online bestelling lukte niet,(ze hadden een zomer actie) dus op zaterdag 08 juli naar zeldenrust sierbestrating toe om alsnog de stenen te bestellen.
ter plekke de bestelling op basis van de online actie gedaan. Bij thuiskomst de rekening betaald. De leverdatum vastgelegd op 14 juli.
Vrijdag 14 juli vanaf 09:00 geprobeerd contact te krijgen om te vragen hoe laat de stenen werden bezorgd, uiteindelijk om 13:00 te pakken te kregen. Ze vertelde dat dit tussen 15:00/18:00 zou gebeuren. Om 18:30 nog geen stenen. constant met haar in contact gestaand allerlei smoesjes werden uit de hoge hoed getoverd, uiteindelijk tegen 20:45 kregen we het verlossende telefoontje: de order was zoek en kon niet geleverd worden.
Vanaf dat moment begon de ellende... niet of nauwelijks bereikbaar. Donderdag 31 augustus langs geweest er hing een briefje achter het raam met de tekst: Wegens ziekte gesloten... ons excuus...
Gezien de overvolle brievenbus met poststukken van incasso bureau's.

boppe1943
door boppe1943 - Sep 3, 2017 om 13:00
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Waarom kijkt men niet eerst even op internet naar beoordelingen over een leverancier voordat men tot aankoop overgaat? Kijk eens hoeveel lotgenoten u heeft op: https://www.5sterrenspecialist.nl/keurmerkhouders/zeldenrust-sierbestrating#beoordelingen-ervaringen

Le
door Leroypat - Mar 20, 2018 om 09:09
1 Antwoorden / Vragen

[edit persoonlijke gegevens - redactie]
Ik ben ook gedupeerd door mirjam.. graag zou ik willen weten of u het opgelost heeft en hoe..?

Gr
door Grunn1 Mar 20, 2018 om 09:34
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Haal uw privé gegevens weg. Dit is een topic van meer dan een half jaar oud, hier wordt niet meer gereageerd. Maak zelf een nieuw topic aan of kijk naar de gegeven antwoorden.

marita5
door marita5 Mar 20, 2018 om 09:41
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo LeroyPat , U bent op een openbaar forum , het is niet handig om uw privegegevens te vermelden . verwijder uw privegegevens. Het bedrijf Sierbestrating Zeldenrust is permanent gesloten .

gerbera
door gerbera - Mar 20, 2018 om 21:58
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Zeldenrust

De naam zegt al genoeg, worden constant benaderd door klanten die blijkbaar door hen belazerd zijn.