He
door Henk l Apr 25, 2019 om 11:57
Vrije tijd & tuin

Bij alle bouwmarkten worden diverse artikelen verkocht voor euro pallet

Je kan diverse artikelen kopen waaronder rug leuning arm leuning en kussens nu ben ik bij elke bouwmarkten geweest maar nergen kan je euro pallets kopen
Wat heb ik dan aan deze artikelen

13807 17 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2019 om 11:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar wat wilt u met euro pallets? Hier worden ze in ieder geval niet verkocht.

Topantwoord

ju
door juliomariner - Apr 25, 2019 om 12:13
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Zag ze laatst nog bij de Gamma. Vroeg me nog af wie die lelijke dingen ooit zou kopen. Die vraag is nu dus beantwoord

brainless
door brainless - Apr 25, 2019 om 12:48
324 Antwoorden / 0 Vragen

Vraag even rond bij tuincentra, zij hebben vaak pallets die zij (mogen) verkopen.
Onze pallets hebben wij bij de Welkoop en BuitenGoed gekocht (waar ik paardenvoer haal).

ne
door neodutchio - Apr 25, 2019 om 13:01
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Euro pallets zijn geld waard, die worden niet verkocht. Vaak worden bij consumentenbestellingen PK pallets geleverd. Deze hebben dezelfde maat.
Pallets circuleren dus, maar kan je niet in winkels kopen.

panter22
door panter22 - Apr 25, 2019 om 13:07
6599 Antwoorden / Vragen

Je moet er wat voor over hebben, maar de pallets worden verkocht aan particulieren en thuisbezorgd.
https://www.123pallets.nl/pallets-particulieren

aurora1
door aurora1 - Apr 25, 2019 om 13:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat zijn euro pallets en wat kun je ermee doen? En wat kun je met een losse rugleuning of losse armleuning?
Waarom bouwmarkten wel of niet iets doen kunnen wij niet weten en alleen maar naar gissen dus: vraag het aan de bouwmarkten.

aurora1
door aurora1 - Apr 25, 2019 om 13:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen
costnix
door costnix Apr 25, 2019 om 16:29
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat zijn 8,30 Europallets ;-)

aurora1
door aurora1 Apr 25, 2019 om 16:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Yes en zácht dat die dingen zitten......

gerbera
door gerbera - Apr 25, 2019 om 15:52
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Op een €uro pallet staat statiegeld dus levert de bouwmarkt er net zo veel in als deze ontvangt. Zijn het er minder dan moet de bouwmarkt de pallet volledig vergoeden en dat is meer dan het statigeld. Als u dus een pallet geleverd krijgt zal ook u statiegeld moeten betalen en bij niet inleveren de pallet geheel vergoeden. Echter zie ik niet in dat u zonder de pallet niets aan de artikelen zou hebben en vaak is het nog zo dat bij "palletverkoop" een beperkt aantal artikelen per klant verkrijgbaar zijn.
Blokker b.v. heeft onlangs "containerverkoop" gehad, daarbij kon u de container ook niet kopen.

costnix
door costnix Apr 25, 2019 om 19:04
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De Euro pallets (vele andere soorten) zijn gewoon voor iedereen te koop.
Ook (zee)containers zijn te koop. 1072 aanbieding op Marktplaats b.v. Ook via bedrijven. Het is wel wat moeilijker, maar het kan.

gerbera
door gerbera Apr 25, 2019 om 21:48
7358 Antwoorden / 14 Vragen

@ costnix, Het gaat hier om zgn palletverkoop door de bouwmarkt en daarbij is de pallet niet bij inbegrepen. Dus uw reactie is overbodig en heeft niets met de vraag vandoen.

costnix
door costnix Apr 25, 2019 om 21:54
2874 Antwoorden / 1 Vragen

.....maar nergen kan je euro pallets kopen  zegt de vragensteller. Die is volgens mij op zoek naar die pallets.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 25, 2019 om 16:00
7179 Antwoorden / 3 Vragen

En nog een link, het zou zo moeten lukken.;)
https://duckduckgo.com/?q=europallets+kopen&t=h_&ia=web

costnix
door costnix - Apr 25, 2019 om 16:36
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De vragensteller wil van die Euro pallets een bank maken. Zoals o.a. hier beschreven wordt:
https://www.manutan.nl/blog/maak-in-een-handomdraai-een-pallet-loungebank/
En zoals @panter22 al aangaf..... die pallets zijn gewoon te koop, ook door particulieren.
U zult die armleuningen dan zelf moeten maken. De pallets zelf hebben ook nog veeel bewerkingen nodig. Een beetje meer knutselen en timmeren is zo erg toch niet?

ro
door ron503 - Apr 25, 2019 om 17:42
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Begrijpt u de reclame wel goed want er wordt wel vaker de slogan 'alle prducten op deze pallet voor één euro' gebruikt. Europallets worden niet los verkocht omdat er een statiegeld systeem op rust en eigendom van de fabrikant blijven.

costnix
door costnix Apr 25, 2019 om 18:57
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Volg dan even de link van @sjoppie en dan ziet u, dat de Europallets gewoon te koop zijn, ook voor particulieren.

ha
door harrybre - Apr 26, 2019 om 13:48
240 Antwoorden / Vragen

Er zijn TIG bedrijven, die die pallets verkopen. Even op Internet zoeken.

1paul
door 1paul - Apr 26, 2019 om 16:19
3128 Antwoorden / 0 Vragen

kijk es in de rondte op een industrieterrein en vraag daar of je de (afval)pallets mee mag nemen...

jhogaarts
door jhogaarts - Apr 26, 2019 om 16:58
101 Antwoorden / 1 Vragen

google is een mooi zoek progamma!!

he
door henkie.penkie - Apr 27, 2019 om 20:10
149 Antwoorden / 0 Vragen

Op een Euro-pallet zit statiegeld op !
Er zijn ook pallets in de handel ter grote van een euro-pallet en op deze zit géén statiegeld op en dragen de naam als eendags-pallets.