Pe
door Peter Jan Gouwerok Nov 8, 2018 om 15:44
Vrije tijd & tuin
Bij Knops een artikel besteld maar is niet geleverd

In december 2017 ! bij Knops.co een set gehoorbeschermers besteld om te gebruiken bij festivals. Dit was een startup bedrijf.
Ook deze al betaald.
Tot nu niets geleverd gekregen. Meerdere emails gestuurd, met als antwoord dat er vertraging is. 1x een mail met belofte dat mijn bestelling diezelfde dag  nog verstuurd zou worden. Niks ontvangen. Telefonisch niet of slecht te bereiken, en lukt het wel: wordt er gezegd stuur maar een email naar info@knops.co.
Hoe krijg ik mijn bestelde artikel alsnog geleverd?

1656 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 8, 2018 om 16:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ze zullen hun oordoppen wel in hebben dat ze u niet horen.

Maar geen btw nummer of KvK inschrijving op hun site. Daar bestel je toch niets.

heremietkreeft
door heremietkreeft Nov 9, 2018 om 11:21
16774 Antwoorden / 202 Vragen

crowdfunding is het binnenhalen van financiën om te kunnen starten. Bij crowdfunding zou je van te voren moeten resp. kunnen weten dat het mogelijk een belegging is in een mislukking.

Essie_V
door Essie_V - Nov 8, 2018 om 16:07
25 Antwoorden / 2 Vragen

U zegt start-up bedrijf. Heeft u deze oordoppen bij hen besteld of via een externe partij - zoals kickstarter - via crowdfunding?

Wellicht dat u anders daar aan zou kunnen kloppen.

Edit: na het bekijken van de website gaat het inderdaad om crowdfunding. Wat betekent dat u echt nog even geduld zal moeten hebben, omdat de producten pas geproduceerd/ geleverd worden indien er genoeg belangstelling (lees: geld en orders) binnen gekomen zijn.

Want dat is hoe crowdfunding werkt.

edrick3
door edrick3 - Nov 8, 2018 om 16:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hoe krijg ik mijn bestelde artikel alsnog geleverd? Dat kun je wel vergeten naar mijn idee.
Na zoveel maanden pas reageren heeft dan ook niet veel nut.

ter info:
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu

simon55
door simon55 - Nov 8, 2018 om 16:40
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik zou zeggen doe ook een klacht bij klacht.nl .....................en ik heb ze zojuist n mail gestuurd. U kunt ook bij ze langsgaan in Amsterdan op het Overhoeksplein 23 G , en gaat u t betaalde geld ophalen

marita5
door marita5 - Nov 8, 2018 om 16:45
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Peter Jan Gouwerok ,

Hoofdkantoor Knops.co ( valt onder Knops BV )

AdresOverhoeksplein 1, 1031 KS Amsterdam

Openingstijden
Sluit binnenkort: 17:00 ⋅ Gaat open om 09:00 vr

ti
door tilpend - Nov 8, 2018 om 16:49
131 Antwoorden / 0 Vragen

Het is inderdaad crowdfunding via Kickstarter. Zelf had ik al in mei 2017 meegedaan en ze zijn afgelopen september geleverd.
Het duurt even maar zeer tevreden.