to
door tonijsselstein Mar 2, 2018 om 16:21
Vrije tijd & tuin

Elektrische grasmaaier

Wie heeft er ervaring met de elektrische grasmaaier van de Aldi ( merk Garden feelings)

18306 7 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Mar 2, 2018 om 16:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik niet.
Zoek eens naar reviews op internet.

ju
door juliomariner - Mar 2, 2018 om 16:26
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb er 2 gehad, beide doorgebrand omdat ik er toch iets te veel eisen qua grashoogte aan stelde. Daarbij had ik het perceel eigenlijk te groot dus veel gesleep met verlengsnoeren.
Heb nu een benzine maaier van Wolf, die bevalt beter

simon55
door simon55 Mar 2, 2018 om 16:38
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Neem d r een op diesel met sjoemel software

TP
door TPeeters - Mar 2, 2018 om 16:50
31 Antwoorden / Vragen

Een gehad van dat merk en werkte goed. Moet wel zeggen dat die grasmaaier echt geen zwaar moest leveren, daar het om een klein perceeltje ging. Ik weet dus niet hoe het is als je er meer van vraagt.

hansje klein
door hansje klein - Mar 2, 2018 om 17:08
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Bent u de marktonderzoeker voor Garden Feelings?

to
door tonijsselstein - Mar 3, 2018 om 08:27
10 Antwoorden / 8 Vragen

Nee ik ben gewoon een particulier, die misschien deze grasmaaier wil aanschaffen, maar geen reviews ervan kan vinden oo het internet.
Het stuk grond wat ik er mee wil maaien js ongeveer 150 m2 .

hansje klein
door hansje klein Mar 3, 2018 om 10:10
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Er zijn ook aanbiedingen van het gerenomeerde merk Wolf, (voor maar vijf Euro meer) ... en ook véél reviews! https://www.grasmaaierstore.nl/category/214710/wolf-garten-grasmaaiers.html

Ja
door JanvanWijk - Mar 24, 2018 om 19:58
1 Antwoorden / Vragen

Voor een grasveld van 150m2 zijn ook goede robotgrasmaaiers te koop. Zie bijvoorbeeld de site van fabrikant www.robomow.nl (model RX20) of een site waar je meerdere merken/modellen kunt vergelijken bijvoorbeeld www.robotmaaiervergelijken.nl.

toyjjg822
door toyjjg822 - Apr 9, 2018 om 17:10
1 Antwoorden / Vragen

ja ik heb slechte ervaring. wil je misschien meer uitleg ?
gr fred