Myrchelle
door Myrchelle Aug 26, 2020 om 20:01
Vrije tijd & tuin

Fit for free corona tegoed

ik had 2 jaar vooruitbetaald (tm 27-07-20) en dus ook de corona periode.

Nu heb ik een schrijven dat de sluiting een tegoed zou worden, mn abonnement gepauzeerd zou worden zeg maar.
15 weken sluiting=15 weken later betalen toch?

Nee! 27-07-20 doen ze een automatische incasso die kant nog wal raakt; de bedragen kloppen van geen kant, de vestigingsmanager van Geleen zou contact met me moeten hebben opgenomen (kleine club, weinig mensen die vooruitbetaald hebben; kleine moeite toch?), dat heeft ie niet.

Ik heb de betaling gestorneerd, aangezien niemand me kon uitleggen wat er nu was geïncasseerd!

Ik ben nu al ruim 2 weken aan het stoeien, er is een rekenfoutJE gemaakt van rond de €75,- in mijn voordeel: oftewel dat zou F4F mij moeten betalen.

* De automatische incasso in februari gedaan om de meer dan 50% "indexering" te verrekenen klopte niet.
* Ze rekenen met DAGPRIJZEN voor het abonnement (107 dagen gesloten), maar rekenen wel nog het oude, lagere tarief.
* Vooruitbetaling is alleen bij F4F NADELIGER dan 4 wekelijkse betaling.
Yanga? Och vergeten, die moeten we je ook nog terug betalen.

Er wordt zo moeilijk gedaan, maar eerlijk? Als zij per dag en op de cent gaan rekenen? Gaat de klant dat ook doen.

En uiteraard is de klantenservice niet bereikbaar, behalve per mail waarin dan wordt gezegd dat "hij misschien iets te samenvattend was".... NEE!!! Je berekening raakt kant nog wal!

2457 3 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Aug 26, 2020 om 20:14
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage]

tijger1
door tijger1 - Aug 26, 2020 om 20:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wie betaalt er nou een club twee jaar vooruit. Als ze failliet gaan, ben je alles kwijt.

Myrchelle
door Myrchelle Sep 1, 2020 om 15:47
2 Antwoorden / 4 Vragen

Als je van een overgenomen sportschool komt.
En als het normaal gesproken goedkoper is, is dit heel logisch.

Alleen bij F4F na 01/02/20 ga je MEER betalen als je vooruitbetaalt. Heel onlogisch, dus zullen ze veel vooruitbetalingen verliezen

marita5
door marita5 - Aug 26, 2020 om 21:54
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Myrchelle ,

Hoe wil je jouw tegoed besteden ?

Tijdens de sluiting van onze clubs ben je ons trouw gebleven en dat waarderen wij enorm! Door de onverwachte sluiting van onze clubs én onze keuze om niet te incasseren tijdens de sluiting, hebben veel van onze leden een tegoed staan. Een tegoed van een incasso waar je geen gebruik van hebt kunnen maken.

We hebben helaas niet al onze leden telefonisch kunnen bereiken om persoonlijk de keuzes voor dit tegoed te bespreken. Daarom hebben we iedereen de mogelijkheid geboden om tot en met 1 juni jl. zijn of haar keuze voor het tegoed door te geven. Inmiddels is het formulier gesloten. Indien je geen voorkeur hebt doorgegeven, dan verrekenen wij je tegoed in het eerste half jaar na opening van onze clubs maandelijks met je betalingen.

Bron : Fif For Free

En uiteraard is de klantenservice niet bereikbaar

Plaats uw klacht op FB , klik op de rode regel .

 https://www.facebook.com/pg/FitForFreeGeleen/posts/?ref=page_internal

Myrchelle
door Myrchelle Sep 1, 2020 om 15:45
2 Antwoorden / 4 Vragen

Dat maandelijks vergoeden kan dus niet als je 2 jaar vooruit betaald hebt.

Ze zijn me overigens geen €40 en een paar cent tegoed, maar meer dan €72.
Een week geleden al een mail over gestuurd hoe ze hier mee om gaan.... nog 0.0 reactie.
Ik heb ze de keuze gegeven; of 107 dagen (ja F4F rekent per DAG!!!) gratis sporten, of me het bedrag overmaken en vanaf 27/7 4-wekelijks gaan incasseren.

De VM gaf aan dat hij de door F4F gestuurde mail na 2 regels al niet meer snapte.....
Ze rekenen per dag (0,54) contributie, en met 107 dagen sluiting. Ze maken het zichzelf veel te lastig

Myrchelle
door Myrchelle Sep 1, 2020 om 15:54
2 Antwoorden / 4 Vragen

Een mail sturen hierover kwam ook bij niemand op?
Ik ben hiervan pas op de hoogte na 15 augustus!

Reactie VM "ik zat met te veel zieken"...
Ik zit voor aan in het alfabet, heb 2 jaar vooruitbetaald, en dan word ik niet gebeld? Gemaild?