ma
door majientje Jul 10, 2009 om 12:25
Vrije tijd & tuin

Fotoalbum Kruidvat

Wij zijn al 4 weken bezig om ons fotoalbum goed te krijgen. Foto's zijn haarscherp (spiegelreflex camera) zelfs na inzoomen. Eerste album was gewoon slecht, foto's gekorreld en gestreept en blauwe luchten veel te blauw. Kruidvat 'eiste' recht op herstel. Hiermee akkoord gegaan, hopende dat het beter zou worden. Vorige week zaterdag weer klaar, maar nog steeds erg slecht (filiaalmanager van Kruidvat vond het wel meevallen) vonden wij. Geld terug nog steeds een probleem (bij de eerste keer hadden we dat al gevraagd eigenlijk). Als het nu aanstaande maandag weer niet goed is, moeten we ons maar rechtstreeks tot hun afdrukcentrale wenden.  ???????

Volgens mij mag dit dus helemaal niet, ik ben bij hun klant !!

En hebben wij eventueel (na zoveel geduld) toch gewoon recht op geld terug ?

m.vr.gr.

Marina

4076 8 Rapporteer

stacey
door stacey - Jul 10, 2009 om 19:56
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

--moeten we ons maar rechtstreeks tot hun afdrukcentrale wenden.  ??????? -- Nee, en daar schiet je ook niet veel mee op.

Jij doet zaken met kruidvat en kruidvat met de afdrukcentrale dus dat is tussen hun en kruidvat, als ze het niet op goede kwaliteit kunnen krijgen dan zou kruidvat jou `moeten`vergoeden en het verhalen op afdrukcentrale.

Maar, Helaas valt er over kwaliteit van dat soort albums nog wel eens te twisten, wat de een mooi vindt vindt de ander niet goed genoeg dus echt iets eisen zal moeilijk zijn wellicht dus hopen dat kruidvat beetje klantvriendelijk is en het juist en naar tevredenheid voor jou oplost.

Succes,

ma
door majientje - Jul 11, 2009 om 17:38
3 Antwoorden / 1 Vragen

Vanmiddag was het album weer klaar, weer bagger dus (volgens ons hetzelfde boek als de laatste keer). Geld terug was zeker geen optie, we moesten maandag maar terugkomen, dan kon ze het hoofdkantoor bereiken, want de afdrukcentrale had al te kennen gegeven dat ze geen geld teruggaven, dan zouden we maandag zelf maar kontakt op moeten nemen met de afdrukcentrale (???) Maar Kruidvat is mijn leverancier en niet de afdrukcentrale (zoals al eerder gezegd) Mijn man was er dit keer bij en zei het nu echt gewoon zat te zijn, 8 keer terug voor 1 fotoboek en na de eerste keer recht op herstel had de filiaalmanager al gezegd dat we dat geld terug konden krijgen. Nu zei ze ineens dat ze dat dan uit zou gaan zoeken via de afdrukcentrale ???

Uiteindelijk net zo lang blijven staan (16.55 winkel sluit om 17.00 uur) tot ze (zogezegd) de politie had gebeld. Daar wilden wij met liefde op wachten. Ondertussen stond ze te bellen met kennelijk toch een bevoegde persoon (gewoon te bereiken op zaterdag dus)waarvan ze toestemming kreeg om het geld terug te geven.

U heeft gewonnen ! Zei ze (minder) vriendelijk). Dus ik zeg; mooi !

Geld (eindelijk) terug, maar nog geen mooi vakantieboek... da's wel weer jammer.

Gr. Marina

kenwel2
door kenwel2 - Jul 11, 2009 om 17:56
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo Marina, ik ben uw verhaal zo eens aan het lezen: Een medewerkster zegt u dit:

U heeft gewonnen ! Zei ze (minder) vriendelijk). Dus ik zeg; mooi !

Maandag zou ik de meerdere van deze medewerkster eens op gaan zoeken, en hem of haar eens aan het verstand brengen, dat u niet gediend bent van dergelijk gedrag van een medewerkster van Kruidvat, en dat u een heel ander beeld voor ogen had mbt sevice, en niet gediend bent van dergelijk aanmatigend gedrag van deze persoon, kijken of ze dan ook nog zo zal praten dan...want u heeft niets 'gewonnen' u bent alleen meer tijd kwijt om in het bezit te kunnen komen aan foto's die wel naar wens zijn...

Succes alsnog met de foto's! Hoop voor u, dat u wel de juiste vakmensen vindt, bij Kruidvat (blijkt) dit een onmogelijke opgaaf te zijn...

Groeten, Henri

stacey
door stacey - Jul 12, 2009 om 11:50
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Nou gelukkig, dan kun je voor je geld terug in ieder geval nu ergens anders heen.

Vriendin van heeft altijd mooie fotoboeken bij de Hema, ik heb het voor mezelf eens uitgeprobeerd met het goedkoopste album dat ze hadden voor ik aan een grote/dure zou beginnen en ik was er tevreden over.

Dus misschien eerst klein/goedkoop iets ergens uitproberen, kost je dan wel iets meer maar scheelt hoop gedoe .....

Succes,

ma
door majientje - Jul 16, 2009 om 21:11
3 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Henri,

We hebben al deze discussies gevoerd met de filiaalmanager(ster).

Dan zou ik een klacht in moeten dienen bij het hoofdkantoor denk ik. Maar is het me dat allemaal wel waard vraag ik mezelf dan af.

Heb inmiddels mijn geld terug en recht gehaald.

Wat zou jij doen in mijn positie ?

Ik hoor het graag.

Groetjes,

Marina

kenwel2
door kenwel2 - Jul 17, 2009 om 08:45
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo Marins, en toch zou ik een klacht indienen ivm. het aanmatigende gedrag van betreffende filiaalhouder/ster! Het hoort gewoonweg niet, normen en waarden....

Hieronder de adresgegevens voor u. Ik zou e.e.a eens op papier zetten, en precies uiteenzetten wat er bij u is voorgevallen, ben benieuw hoe ze daar op reageren. Ook al heeft u uw geld teruggekregen, met veel gelazer. Ik wens u veel succes verder met de fotografie!

Voor klachten hierbij de adressen van het hoofdkantoor:

Kruidvat
T.a.v. Directie

Oude Holleweg 30-A
3927 CL RENSWOUDE

Kruidvat & ICI PARIS XL Nederland BV
T.a.v. Directie

Nijborg 15-17
3927 DA RENSWOUDE
Kruidvat

T.a.v. Directie

Antwoordnummer 22

3900 XG  RENSWOUDE

Groeten,

Henri

ma
door majientje - Jul 28, 2009 om 12:55
3 Antwoorden / 1 Vragen

Toch inderdaad klacht ingediend, onderstaand reactie van Kruidvat;

Wij hebben uw klacht heel serieus genomen en alles besproken met onze filiaalmanager en de andere betrokken medewerkers. Over de inhoud van deze gesprekken doen wij om privacyredenen geen uitspraken. Wel mag u er vanuit gaan dat dit tot verbetering zal leiden.

"hartelijk dank voor uw reactie.
wij hebben contact opgenomen met cewe colors om bij hen na te vragen of uw foto's nog opgeslagen zijn. helaas is dit niet het geval. de foto's worden na het afdrukken vrij snel vernietigd.
om u tegemoet te komen voor het ongemak dat u ervaren hebt, willen wij u een cadeaucard a 15,- euro toesturen. deze kunt u in de loop van deze week verwachten.
wij bieden u nogmaals onze excuses aan."

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

m.vr.gr.

Marina

kenwel2
door kenwel2 - Jul 29, 2009 om 08:36
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo Marina,

Goed gedaan! Wist al wel, dat ze daar niet blij mee zouden zijn.

Bedankt ook voor deze keurige terugmelding, perfect!

Succes, en verder veel plezier met de fotografie!

Groeten, Henri