BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie van een gewonnen artikel op veilingsite.

  •  
31-10-2019
In april 2018 een windscherm "gewonnen". Een paar maanden geleden werkt het oprolmechanisme ineens niet meer, veer gesprongen waarschijnlijk.
Ik heb contact opgenomen met de veilingsite, filmpje gestuurd met het probleem.
De aanbieder doet geen naleveringen en ook geen reparaties. Vakantieveilingen komt nu uit coulance met de volgende oplossing: de helft van het veilingbedrag kan ik terugkrijgen en een kortingsbon van € 10 van de site. Het windscherm heeft een waarde van ca. € 150 en ik heb € 52 betaald. Voor €25 + 10 kan ik dus geen nieuw windscherm kopen... Wie is er nu uiteindelijk aansprakelijk en wat kan ik het beste doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.