ge
door george321 Sep 28, 2017 om 15:01
Vrije tijd & tuin

Gratis Fotoshoot Kruidvat

Bij een combinatie van 2 + 1 haarproducten krijg je een gratis fotoshoot bij een van de deelnemende fotografen, de kleine letters zijn:Maak een afspraak bij één van de deelnemende fotostudio's bij jou in de buurt en geniet van een leuke fotoshoot met de Fotoshoot Voucher! Inclusief 1 digitale foto. Je krijgt dus max 1 digitale foto, dus niet op papier geprint. Wil je meer foto's, tja, dan gaat de meter lopen denk ik.

Nee, dit is geen vraag maar hoeveel reacties er zullen komen is denkbaar meer als we weer gaan denken. Voorwaarden lezen.

4987 15 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Sep 28, 2017 om 15:09
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Dan moet u de voorwaarden hier op deze site ook maar lezen. Dit is vraag & beantwoord en u stelt zelf al dat dit geen vraag is.

ge
door george321 Sep 28, 2017 om 15:19
390 Antwoorden / 1 Vragen

Je hebt gelijk, maar let op hoeveel vragen er over gaan komen.

simon55
door simon55 - Sep 28, 2017 om 15:11
1556 Antwoorden / 5 Vragen

M (N ) ederlanders zijn verzot op t woord gratis

jo
door jorisw - Sep 28, 2017 om 15:16
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Prima aanbod. Ook mooi dat je een digitale foto krijgt i.p.v. een geprint exemplaar. Die digitale kan je zo vaak verspreiden als je wilt.

PS: het zijn zijn fotografen. Fotograven is adel die alleen maar op plaatjes bestaat.

ge
door george321 Sep 28, 2017 om 15:20
390 Antwoorden / 1 Vragen

Je zal wel verrekte weinig klanten hebben die echt maar één foto meenemen .......... de meeste andere zijn ook "leuk".Daarnaast op jouw advies even de schrijffout verbeterd.

Gr
door Grunn1 Sep 28, 2017 om 22:41
1427 Antwoorden / 18 Vragen

En de gratis digitale foto zal dan wel in een hele lage resolutie zijn dat je er niks mee kan. Ongeveer whatsapp formaat.

me
door mein33 - Sep 28, 2017 om 15:23
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@george321, schreef :
Nee, dit is geen vraag maar hoeveel reacties er zullen komen is denkbaar

En al die door u verwachtte reacties vragen weer om een reactie/antwoord/advies van panneldeelnemers en zo kan/blijft deze site weer z'n nut bewijzen. ;-))

gerbera
door gerbera - Sep 28, 2017 om 15:26
7348 Antwoorden / 14 Vragen

geniet van een leuke fotoshoot
U kent het begrip "shoot" blijkbaar niet helemaal en dat je er hier een van krijgt is mooi meegenomen.
Wil je meer foto's, tja, dan gaat de meter lopen denk ik.
Welke meter? oh ik bergrijp het al, de parkeermeter.
Maar ja het eerste is wel mooi gratis voor niks.

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2017 om 15:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet getreurd. Is weer eens wat anders dan vragen over vouchers voor reisjes of de bioscoop. Gaat ook vervelen.:-))

panter22
door panter22 - Sep 28, 2017 om 15:29
6599 Antwoorden / Vragen

Je krijgt een gratis fotoshoot  twv €39 en een digitale foto. Wil je meer foto's, dan moet je die betalen,
Bij een fotoshoot worden een aantal foto's genomen en die kun je dan kopen.
Nooit naar Americas next top model gekeken?
Dacht je echt dat je een album met foto's gratis kreeg?

ge
door george321 Sep 28, 2017 om 15:37
390 Antwoorden / 1 Vragen

Dacht je echt dat je een album met foto's gratis kreeg?

Nee, ik niet, maar ...............

marita5
door marita5 - Sep 28, 2017 om 15:32
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@george321 ,

Dan hoop ik dat de mensen er met echte Nikes opstaan , anders krijgen we daar weer vragen over ;-))

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 28, 2017 om 15:49
7156 Antwoorden / 3 Vragen
costnix
door costnix Sep 29, 2017 om 10:29
2874 Antwoorden / 1 Vragen

OT: Ze hebben ook een zeer ruim begrip van een moment. Deze duurt 24 uur :-(

sjjoppy
door sjjoppy Sep 29, 2017 om 10:40
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Dan komt er wel weer een andere voordelige, zodat we blijvend ruim verrast worden.

HappyHenny
door HappyHenny - Sep 28, 2017 om 22:47
199 Antwoorden / 73 Vragen

Bij Groupon en Social Deal zijn ook vaak heel voordelige Fotoshoots te koop en dan is het echt ook niet zo dat je de hele fotoserie KRIJGT.
Eén digitale foto is al mooi, en die mag je wel zèlf uitzoeken, dus grijp je kans; bij Kruidvat dus zelfs gratis.
En wil je de hele serie, of gewoon méér dan één foto, ja inderdaad daar moet je dan wel voor betalen...

ge
door george321 Sep 28, 2017 om 22:58
390 Antwoorden / 1 Vragen

En wil je de hele serie, of gewoon méér dan één foto, ja inderdaad daar moet je dan wel voor betalen...

En dáár krijgen we over enige tijd dus vragen over.

Topantwoord

costnix
door costnix - Sep 29, 2017 om 10:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is al een heel oud probleem. Bij klasse-, schoolfoto’s krijg je ook een zeer beperkte aantal foto’s en voor de rest komt de heer Pingping langs.

la
door lars1985 - Sep 29, 2017 om 20:58
10 Antwoorden / 6 Vragen

Allereerst: gratis bestaat niet. Voor de verkoop van 3 flutproducten zal Kruidvat niet veel gaan vergoeden aan een fotograaf of aan verdienen. Dit geld zal natuurlijk ook ergens anders vandaan gehaald moeten worden. Als je de voorwaarden leest lijkt het erop dat Kruidvat je foto's ook mag gebruiken voor promotionele acties en ook je gegevens die je opgeeft mag gebruiken, met een bestand van bijvoorbeeld 100.000 deelnemers is er al een aardig extraatje uit te slaan voor hen. Is maar de vraag of je hiervoor je foto's en gegevens wilt afstaan. Zou er goed over nadenken.

aurora1
door aurora1 - Sep 30, 2017 om 00:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Maar wat kan het u schelen?
Mij interesseert het alvast helemaal niets.

la
door lars1985 - Sep 30, 2017 om 19:30
10 Antwoorden / 6 Vragen

Ok, mij interesseert het ook niks als ik met mijn kop tussen prijspakkers terechtkom. Maar andere mensen misschien wel. Zet er dan bij: "gratis fotoshoot, en kans met je kop tussen ons sop"  ofzo.

ficus
door ficus - Oct 1, 2017 om 21:52
147 Antwoorden / 2 Vragen

Aan de meeste acties ijn voorwaarden verbonden. Het probleem is inderdaad dat er mensen zijn die dat niet door hebben.