Ik heb via Albert Heijn een Grill Guru Kamado Medium gekocht, deze stond te koop met een grill rooster diameter van 45 cm.
Het rooster is bij levering 40 cm en komt niet overeen met de maat waar ik hem voor gekocht heb.
Bij het uitpakken en opzeten blijkt dat de kamado niet voorzien is van het volgende: Plate setter (dit is een essentieel onderdeel, zonder is de kamado niet juist te gebruiken), aspook en regenhoes. Na contact te hebben gehad met Albert Heijn geven ze aan dat de kamado advertentie niet aangeeft dat deze onderdelen er bij zitten, dit is misleiding want ze geven we aan dat het gaat om een Grill Guru Kamado Medium met als adviesprijs 699 euro. Op de site van Grill Guru staat deze te koop met als adviesprijs 649 euro en compleet met alle nodige onderdelen.
Na wat onderzoek kom ik er achter dat de Albert Heijn vorig jaar ook al een actie had met een soortgelijke actie, ook hier kwamen klachten naar vorgen dat er een incompleet exemplaar geleverd is.
Albert Heijn zou hier dus van op de hoogte zijn, doelbewust essentiële onderdelen niet mee te leveren tegen meerverkoop en zo de klant misleiden.
Mag dit eigenlijk wel?