geen hg meer
door geen hg meer Apr 23, 2014 om 20:58
Vrije tijd & tuin

HG groene aanslagreiniger

Onlangs hebben wij ons balkon bestaande uit een betonplaat, geprobeerd schoon te maken met HG groene aanslagreiniger. Dit heeft echter TOTAAL niets geholpen. Na mijn beklag gedaan te hebben bij HG kreeg ik doodleuk de reactie dat ik dan eerst de HG vuilverwijderaar moet gebruiken en dan opnieuw groene aanslagreiniger. Het irriteert mij heel erg dat HG een product verkoopt dat 0% werkt en ze mij dan vervolgens nog een product proberen aan te smeren. Van mensen uit mijn omgeving hoor ik ook dat ze slechte ervaringen hebben met HG producten.

Heeft iemand ook slechte ervaringen met HG?
Of kan mij vertellen hoe ik mijn balkon wel schoon krijg?

Alvast bedankt!

7338 21 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 23, 2014 om 23:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Om groene aanslag weg te krijgen, kunt u het beste azijn gebruiken. Paar dagen laten inwerken en dan zijn de algen dood.

Daarna boenen met Dasty van de Wibra, gele fles, dan is het weer blinkend schoon en voor een kwart van de prijs van HG. Overgewaardeerd merk.

aurora1
door aurora1 - Apr 24, 2014 om 00:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En voor nog meer goede en goedkope: klik hier.

Cookies
door Cookies - Apr 24, 2014 om 01:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

HG groene aanslagreiniger is het enige product wat op mijn tuintegels de aanslag heeft weg gekregen. Al die goedkope alternatieven, azijn enz. enz. werkten bij mij voor geen meter.

geen hg meer
door geen hg meer - Apr 24, 2014 om 19:24
6 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=carola.83 schreef op donderdag 24 apr 2014, 01:33]HG groene aanslagreiniger is het enige product wat op mijn tuintegels de aanslag heeft weg gekregen. Al die goedkope alternatieven, azijn enz. enz. werkten bij mij voor geen meter.
En jij bent van het HG-internet-reclame-team neem ik aan?

zoekster
door zoekster - Apr 24, 2014 om 22:33
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=geen hg meer schreef op donderdag 24 apr 2014, 19:24][quote=carola.83 schreef op donderdag 24 apr 2014, 01:33]HG groene aanslagreiniger is het enige product wat op mijn tuintegels de aanslag heeft weg gekregen. Al die goedkope alternatieven, azijn enz. enz. werkten bij mij voor geen meter.
En jij bent van het HG-internet-reclame-team neem ik aan?
Mag iemand geen andere mening hebben dan de jouwe? Waarom zou carola.83 meteen van het reclame team van HG zijn? Waar baseer je dat op?

Je bent toch een discussie begonnen, of moet iedereen maar precies vinden wat jij vindt? Dan moet je dat meteen bij aanvang van je discussie vermelden, 'ik duld geen tegenspraak'.

Dan zijn we allemaal heel snel uitgepraat.

geen hg meer
door geen hg meer - Apr 25, 2014 om 09:36
6 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op donderdag 24 apr 2014, 22:33][quote=geen hg meer schreef op donderdag 24 apr 2014, 19:24][quote=carola.83 schreef op donderdag 24 apr 2014, 01:33]HG groene aanslagreiniger is het enige product wat op mijn tuintegels de aanslag heeft weg gekregen. Al die goedkope alternatieven, azijn enz. enz. werkten bij mij voor geen meter.
En jij bent van het HG-internet-reclame-team neem ik aan?
Mag iemand geen andere mening hebben dan de jouwe? Waarom zou carola.83 meteen van het reclame team van HG zijn? Waar baseer je dat op?

Je bent toch een discussie begonnen, of moet iedereen maar precies vinden wat jij vindt? Dan moet je dat meteen bij aanvang van je discussie vermelden, 'ik duld geen tegenspraak'.

Dan zijn we allemaal heel snel uitgepraat.

Tijdens het rondvragen bij collega's, vrienden en familieleden, heb ik van niet één iemand gehoord dat hij of zij goede ervaringen had met de producten van HG. Dan vind ik het nogal opvallend dat hier iemand zeer lovend en positief is over HG. Dan vermoed ik dat er iets achter zou kunnen zitten.

Maar goed, om weer even ontopic te reageren: Ik ga schoonmaakazijn van de supermarkt proberen a 35 cent. Hopelijk werkt dat wel. Zou wel schandalig zijn als zo'n spuitfles van HG (die 5,99 kost) totaal niet werkt en een merkloze fles van 35 cent wel.

Dan zal ik HG echt helemaal zwart gaan marken onder mijn kenissenkring.

ge
door gerboe - Apr 25, 2014 om 11:04
806 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=geen hg meer schreef op vrijdag 25 apr 2014, 09:36]Dan zal ik HG echt helemaal zwart gaan marken onder mijn kenissenkring.

HG heeft prima middeltjes om alles weer mooi wit te krijgen...

geen hg meer
door geen hg meer - Apr 25, 2014 om 14:49
6 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gerboe schreef op vrijdag 25 apr 2014, 11:04][quote=geen hg meer schreef op vrijdag 25 apr 2014, 09:36]Dan zal ik HG echt helemaal zwart gaan marken onder mijn kenissenkring.

HG heeft prima middeltjes om alles weer mooi wit te krijgen...

Welke mogen dat dan wel niet zijn?

PS. Mijn balkon is grijs, dus ik heb niet zo veel aan een middel dat het wit maakt.

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2014 om 15:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zal het maar uitleggen.

Als u HG zwart maakt, maken zij zich met hun eigen middeltje weer wit.

HG heeft goede spullen, maar is duur. De oude middeltjes werken net zo goed, maar soms moet men wat werk verzetten.

ge
door gerboe - Apr 25, 2014 om 15:38
806 Antwoorden / 0 Vragen

@tijger1: bedankt voor de hulp ;)

geen hg meer
door geen hg meer - Apr 25, 2014 om 17:29
6 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 25 apr 2014, 15:04]Ik zal het maar uitleggen.

Als u HG zwart maakt, maken zij zich met hun eigen middeltje weer wit.

HG heeft goede spullen, maar is duur. De oude middeltjes werken net zo goed, maar soms moet men wat werk verzetten.

Bedankt nog voor je eerdere tip.

Echter, kan je één product noemen van HG dat werkt?

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2014 om 18:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het enige dat ik ook van HG heb gebruikt, is spul om schimmel te verwijderen en dat erkte,

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2014 om 18:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Erkte = werkte.

Cookies
door Cookies - Apr 25, 2014 om 18:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=geen hg meer schreef op vrijdag 25 apr 2014, 17:29]

Echter, kan je één product noemen van HG dat werkt?

Ja, HG groene aanslagreiniger! Je mag komen kijken hoor, geen groen meer te bekennen!

Zoals tijger1 ook al schrijft: HG heeft goede spullen, maar prijzig. Als het bij jou niet goed heeft gewerkt, heb je iets niet goed gedaan. O, maar dat kan natuurlijk helemaal niet???

geen hg meer
door geen hg meer - Apr 25, 2014 om 20:03
6 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 25 apr 2014, 18:58][quote=geen hg meer schreef op vrijdag 25 apr 2014, 17:29]

Echter, kan je één product noemen van HG dat werkt?

Ja, HG groene aanslagreiniger! Je mag komen kijken hoor, geen groen meer te bekennen!

Zoals tijger1 ook al schrijft: HG heeft goede spullen, maar prijzig. Als het bij jou niet goed heeft gewerkt, heb je iets niet goed gedaan. O, maar dat kan natuurlijk helemaal niet???

Wij hebben precies de aanwijzingen op de verpakking opgevolgd. Droog weer, niet te zonnig, goed inspuiten en 8 uur wachten. Het balkon zag er na die 8 uur exact hetzelfde uit. Ik heb de halve fles leeggespoten op een balkon van 1,5 x 1,5 meter. Best wel vreemd.

Of is het de bedoeling dat je de boel eerst met zeep oid ontvet?

geen hg meer
door geen hg meer - Apr 25, 2014 om 20:06
6 Antwoorden / 1 Vragen

Er staat duidelijk op de verpakking: Voor kant en klaar gebruik.

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2014 om 20:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Voor een balcon van 1,5 bij 1,5 had ik maar gewoon een stevige borstel en emmer sop gepakt,.

zu
door zuene - Apr 27, 2014 om 12:48
12 Antwoorden / 0 Vragen

Mooie reclame op TV om je voegen te reinigen en schimmel te verwijderen. Als je dan naar Karwei gaat heb je de keuze uit 6 producten. Dan is het bij reclamatie makkelijk om te zeggen je hebt het verkeerde product gebruikt.

harrie
door harrie - May 3, 2014 om 09:27
765 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=zuene schreef op zondag 27 apr 2014, 12:48]Mooie reclame op TV om je voegen te reinigen en schimmel te verwijderen. Als je dan naar Karwei gaat heb je de keuze uit 6 producten. Dan is het bij reclamatie makkelijk om te zeggen je hebt het verkeerde product gebruikt.

Ik heb maar 1 keer iets van HG gekocht, namelijk die schimmelreiniger. Thuis kwam ik er achter dat het een spuitflacon met doodordinair bleekwater was van 50 cent/liter waar ik € 16,00 voor betaalde....(omgerekend)
Dat was dus de eerste en laatste keer......

Ex-Haagsche Harrie

pi
door pieterwolters - May 3, 2014 om 17:55
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Tsja, als je niet leest wat je koopt is dat niet de schuld van de leverancier.

tot15karakters
door tot15karakters - May 3, 2014 om 20:03
2189 Antwoorden / 14 Vragen

HG verkoopt diverse dure producten en maakt veel reclame maar even zoeken op Google of dit forum en betaalbare en net zo goed of nog beter werkende middelen kom je dan vooraf tegen.

Ik geloof niet in sprookje van mooie reclame zo ook HG ze presenteerde, daarvoor ga ik liever naar de nog duurdere Efteling!

Diverse goedkope huis tuin en keuken middelen helpen vaak niet alleen net zo goed, ze blijven ook langer goed omdat er resten over bleven...