ma
door mauricette May 15, 2011 om 00:13
Vrije tijd & tuin

Hoe betrouwbaar zijn datingssite's

hallo, mijn vraag is welk datingssite het meest betrouwbaar en hoog staat aangeschreven daar ik mij wil laten inschrijven maar veel rare dingen hoor om te gaan daten met computer.
Hoop dat jullie mij hierop antwoord kunnen geven.

vriendelijke groetjes mauricette

15580 12 Rapporteer

nb
door nbw - May 15, 2011 om 02:40
521 Antwoorden / 24 Vragen

Datingsites zijn er niet om betrouwbaar te zijn maar enkel geld te verdienen. Je meldt je aan en vult met 20 vragen een profiel in. En de vragen zijn verplicht. Dus kom je voor keuzes te staan die je niet wilt. Daarna matcht de computer de data en
koppelt je aan misschien wel 100 gegadigden. En zolang je maar betaald voor hun service kun je virtueel je gang gaan.

Heb mezelf ooit eens laten verleiden een gratis account aan te maken. Had een hel leuke match maar na 2 gratis berichten was het over. Je mag namelijk heel veel niet van de datingsite. Ze kijken mee en verwijderen al je persoonlijke gegevens in je berichten. Want eerst betalen. Anders geen contact meer.

IIk werk niet mee aan deze commerciele industrie.

empyria
door empyria - May 15, 2011 om 08:02
504 Antwoorden / 3 Vragen

En het is een van de favouriete speelplaatsen van 419 oplichters en dating scammers!!!

stacey
door stacey - May 15, 2011 om 11:10
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Er is een datingsite die geheel gratis is en waar je dus ook gewoon contact kunt leggen zonder dat je dat een cent kost, kijk daar eens zou ik zeggen: Klik Hier

Succes,

ro
door robbys - May 16, 2011 om 13:12
10 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Marcella,

Bovenstaande reacties geven nogal een negatief beeld van Datingsites en het grote "boze" internet, de waarheid ligt echter nogal wat genuanceerder.
Het overgrote deel van de internet sites (dating of niet) hebben commerciële bedoelingen. Sterker nog: zonder deze commercie heeft internet niet eens bestaansrecht. De manier hoe je er zelf mee omgaat bepaalt echter het verschil of je op een nuttige manier gebruikt maakt van de geboden mogelijkheden of dat je je laat oplichten.
Zo bestaan er ook goede en minder goede datingsites. Je kunt een verschil maken tussen betaalde en onbetaalde dating sites.
De gratis sites willen toch wat aan je verdienen en dat proberen ze te doen door commercials, spam of nog erger: door malware op je computer te plaatsen. Een ander nadeel aan de "gratis" sites is het feit dat zich er heel veel mensen op bevinden die niet serieus zijn. Door het hoge aantal fakers is je slagingskans erg laag.
De betaalde sites zijn vaak veel beter van opzet en bieden je ook veel meer. Hier worden de profielen vaak gecontroleerd, waardoor de meeste fakers eruit worden gehaald en mensen die zich vervelend of onfatsoenlijk gedragen worden afgesloten. Een ander voordeel is dat de mensen die er voor willen betalen vaak veel serieuzer zijn waardoor je slagingskans groter wordt. Ook wordt er beter met je privacy omgesprongen; als je bijvoorbeeld besluit om een foto van jezelf te plaatsen, kun je deze afschermen voor niet-betalende leden.
Maar ook tussen de betaal sites zit er kaf tussen het koren: sommige plaatsen nep profielen waardoor het lijkt alsof er heel veel mooie aantrekkelijke kandidaten zijn. Dit kun je makkelijk achterhalen door eerst een trail-account aan te maken en de site kritisch te bekijken. Als er vervolgens bovengemiddeld veel mooie en aantrekkelijke profielen zijn dan weet je dat dit niet realistisch is.
Ikzelf heb ervaring met sites als: lexa, relatieplanet, parship en adultmatch. Voor zover ik weet staan deze wel als betrouwbaar bekend.
Ik hoop dat je iets aan mijn info hebt en succes met het daten!
Goetjes Rob.

jaapje_1
door jaapje_1 - May 16, 2011 om 13:49
315 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt op datingsites veel nep zitten maar gelukkig haal je dat er meestal gelijk uit (crappy tekst die vanuit het engels/pools/roemeens etc via google translate naar het NL is vertaald).

Je kan er ook heel goed leuke contacten op doen maar verwacht niet de wereld. Mensen zijn op internet een stuk kritischer dan in het echte leven en het komt dan ook af en toe over als een keuring/sollicitatie.
Gelukkig ook genoeg mensen die wel op een relaxte wijze contact leggen voor zowel vriendschap als een relatie.

Veel plezier in iedergeval.

pi
door pietje010 - Jan 28, 2013 om 21:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

De meeste zijn bedrog,,hier een voorbeeld
Bekijk deze sites:
nuvreemdgaan.nl
geilemeiden.nl
neukpartners.nl
de site,s zijn identiek met dezelfde profielen, zodra je bent aangemeld krijg je oproepen van al deze vrouwen,,je moet natuurlijk betalen om te antwoorden,,maar een date kan je vergeten...
Er zijn nog talloze namen waar je deze vrouwen tegenkomt bijvoorbeeld sexdatingstart.com
en als je goed zoekt vindt je er zat....

Heel vreemd dat er gewoon nergens een site is waar je gratis met elkaar kunt afspreken, die zijn geld dan verdiend met reclame !!!!

Dus wees gewaarschuwd allemaal

jo
door jorisw - Jan 28, 2013 om 21:32
4340 Antwoorden / 1 Vragen

En zelfs als de site 100% betrouwbaar is, dan wil dat natuurlijk nog steeds niet zeggen dat het succesvol voor je uitpakt. Het blijft matching op een paar eigenschappen, terwijl de echte match vaak volkomen onvoorspelbaar is.

dc
door dcz - Jan 28, 2013 om 21:41
439 Antwoorden / 1 Vragen

En laat ik nou denken dat TS sinds mei 2011 wel iets heeft gevonden/

ab
door abcde - Jan 28, 2013 om 21:45
146 Antwoorden / 11 Vragen

Op alle datingsites zijn veeeeeeel meer mannen dan vrouwen......

Tros Radar heeft de sites een paar jaar geleden getest

Klik hier voor Datingsites betaald lidmaatschap

Klik hier voor de gratis sites

ab
door abcde - Jan 28, 2013 om 21:46
146 Antwoorden / 11 Vragen

.....en bedankt aan degene die dit oude topic opgegraven heeft.......

ro
door roger1234 - Nov 14, 2013 om 17:35
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wist helemaal niet dat er zo'n lijst was! Toch bedankt!

ro
door roger1234 - Nov 14, 2013 om 18:54
2 Antwoorden / 0 Vragen

Laatst kwam ik deze site tegen:

http://www.sexdatereviews.nl/

Ziet er ook wel betrouwbaar uit!