tj
door tjennie Mar 19, 2006 om 15:29
Vrije tijd & tuin

Hoveniers regio Utrecht

Wie kent een goede hovenier in de omgeving van Utrecht?

We zijn van plan om onze tuin te laten doen, maar hebben geen idee waar we op moeten letten.

Alvast bedankt.

1388 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 19, 2006 om 17:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voorop gesteld dat ik geen hoveniersbedrijf uit het Utrechts ken.
Wel weet ik dat u altijd:
1/ Met een hoveniersbedrijf een plan opsteld wat er gedaan moet worden (naar UW wensen)soort stenen/tegels/schuttingen/beplanting.

2/ Dat u dit geheel zo duidelijk op papier zet dat daarover geen misverstanden kunnen bestaan.

3/ Dat ook de prijs van alle werkzaamheden en materialen apart en volledig op papier wordt gezet.

4/ Kies in samenwerking met de hovenier de materialen zoals stenen/tegels/ enz.

Let er op! dat door de "kleine lettertjes" geen extra kosten als "meerwerk" kunnen worden opgevoerd.
Prijs is prijs, de datum voor het volledig klaar zijn van de tuin moet ook goed zijn vastgelegd + eventuele claims indien deze termijn niet wordt gehaald.

Betaal nooit vooraf! Hooguit dat deel vooruit waarmee ook een Beun de Haas u niet meer kan belazeren dan de prijs van de toch al aangeschafte materialen.

Wilt u een zekere mate van garantie let dan op het aangesloten zijn bij een branche-organisatie van het desbetreffende bedrijf.

Kortom, Hoveniers genoeg, ook goede!
Alleen niet bij et ouwe grachie, war!
Groete an Utrech van;

die ouwe grijze Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Mar 19, 2006 om 17:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

dag tjennie,neem eens contact op met

Tuincentrum, Tuinaanleg, onderhoud
Tuincentrum OvervechtUTRECHT
even klikken op de blauwe link fred

ve
door verwijderd - Mar 19, 2006 om 17:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ivy tuinontwerp en -advies
Utrechtseweg 381
3731 GB  De Bilt
Tel. 030-2767725
Fax.  030-2767724
E-mail:  info@ivy-tuinontwerp.nl   Heel exclusief!! maar   ....€€ ? fred

ve
door verwijderd - Mar 19, 2006 om 23:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer het eens bij de brancheorganisatie Vereniging voor Hoveniers en Groenvoorzieners

http://www.vhg.org/site.php?id=zoeklid&provincie=Utrecht

Het is geen broodje van een paar cent wat je koopt dus je mag best kritisch zijn.