ba
door baer 12 jul. 2019 om 20:13
Vrije tijd & tuin

Ik had kaartjes besteld bij via gogo

ik had kaartjes besteld voor de wedstrijd ned-can op 20 juni. Bij via gogo. 
Was door de negatieve reviews bang dat Ik bedonderd was. 
Maar Ik kreeg de kaartjes Als e-ticket en kreeg verzendkosten  teruggeboekt. 
Kaartjes uitgeprint en ook op iPhone 
We zijn betreffende dag Heel netjes doot de controle gekomen. En dus.  Alles netjes geregeld.

1029 9 Rapporteer
door tenormin - 12 jul. 2019 om 20:18
14858 Antwoorden / 87 Vragen
1

Nou, dat is fijn voor je. Bedankt voor de mededeling en hoop dat je veel plezier hebt gehad bij de wedstrijd Nederland-Canada.

door tijger1 - 12 jul. 2019 om 20:20
38762 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dan hebt u geboft, behalve dat u ongetwijfeld veel te veel betaald hebt.

door diumenge - 12 jul. 2019 om 20:27
10552 Antwoorden / 13 Vragen
2
door tenormin 12 jul. 2019 om 20:43
14858 Antwoorden / 87 Vragen

Geinig @diumenge.

door marita5 - 12 jul. 2019 om 20:27
7827 Antwoorden / 13 Vragen
1

Hallo Baer , 

Fijn voor u , uitzonderingen bevestigen de regels .

door aurora1 - 12 jul. 2019 om 22:33
13776 Antwoorden / 6 Vragen
2

Gefeliciteerd en dank voor de mededeling. Hoeveel procent heeft u meer betaald dan de officiële prijs? 
U heeft in ieder geval geluk gehad maar helaas dit bedrijf ook reden gegeven om hun praktijken voort te zetten.
Hoeveel had u voor die kaartjes betaald?
Een volgende keer zou ik met tickets toch maar liever bij een officieel adres te kopen zoals in uw vorige vraag/mededeling is geadviseerd.

door edrick3 - 14 jul. 2019 om 13:56
26974 Antwoorden / 85 Vragen
0

En wat is nu je vraag?

Of wilde je alleen maar positieve reclame maken?

door sjoppie - 14 jul. 2019 om 14:07
4316 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wel bedankt dat u ons de goede afloop laat weten, dat wordt zeer gewaardeerd.

door edrick3 14 jul. 2019 om 16:30
26974 Antwoorden / 85 Vragen

Had TS toch beter bij de eerdere vraag kunnen aangeven.

door sjoppie 14 jul. 2019 om 16:35
4316 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is wel zo maar we hameren er vaak op dat een terugkoppeling op prijs wordt gesteld en ja, beter zo dan helemaal niet.

door tijger1 - 14 jul. 2019 om 15:38
38762 Antwoorden / 21 Vragen
0

Fijn, maar ik zal er toch niets kopen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bo
Bob Dijksen - 21 sep. 2019 om 20:02
Computers & telefonie

Levering Modem Ziggo

Op donderdagochtend (19--09) constateer ik dat mijn internetverbinding niet werkt. Na m'n werk zie ik bij thuiskomst dat de internetverbinding er nog steeds uitligt. Start de modem een paar keer op, maar dat helpt niet. Bel met de Klantenservice van Ziggo en loop aan de hand van de Klantenservice alle mogelijkheden na. Blijkt dat de modem niet meer goed werkt en er wordt een afspraak gemaakt voor ... Lees meer

Lu
Luckessen - 17 sep. 2019 om 15:48
Winkels & webshops
Drogisterij.net

Drogisterij.net

Hallo allemaal,

Ik heb op 29-08-2019 een order gedaan op Drogisterij.net en heb hier 6x de Dove Deoderant gekocht voor €24,54 en nog wat andere spullen.

Ze hebben me een pakketje gestuurd en hier hadden ze erbij vermeld dat de Dove Deoderant niet meer op voorraad was, op de website stond wel vermeld dat deze nog op voorraad was.

Nu proberen ze mij het volledige b ... Lees meer

Ch
Chris - 20 sep. 2019 om 15:29
Auto & vervoer

Ik kan mijn geld niet terug krijgen

Ik ben onlangs bij Hekkert Automobilegroup een OPEL onderdeel nodig gehad.
Ik gaf de kenteken van de auto en de baliemedewerker ging kijken en had voor een tekening laten zien , ik zei dat het niet de juiste is.Hij vroeg of de
auto een trommel of schijf remmen heeft. Ik zei dat de achteras een trommel remmen heeft.
Hij gij ging verder kijken, gegeven moment zei hij dat die gevonden ... Lees meer