muffie26111977
door muffie26111977 Feb 10, 2018 om 22:14
Vrije tijd & tuin

Ik heb stress in sporten

Ik wil graag weer gaan sporten ik heb geen geld om te kunnen maar ik ben wel pebering mij woorden niet vergoed door fins of de gemente of door de ander fins woord ook niet ik ben wel wat ouderdan 21 ik ben wel 40 ik wil nog gaan sporten talent in paardrijden en turn en bannenzwemmen  groetjes annelies

2062 15 Rapporteer

ne
door neodutchio - Feb 10, 2018 om 22:16
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Als u geen geld hebt voor een sportschool kunt u ook gewoon gaan wandelen, fietsen of rennen. Kost niets.
Voor de rest is er niets van te begrijpen waar u het over heeft.

Cookies
door Cookies - Feb 10, 2018 om 22:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je gestresst raakt van sporten, kun je beter niet gaan sporten.

tijger1
door tijger1 - Feb 10, 2018 om 22:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien kunt u een cursus Nederlands volgen, dan kunt u ook wat duidelijker uitleggen wat u wilt.

Maar sporten hoeft overigens helemaal niets te kosten. Doe alles lopend, en u komt al een heel eind.

Gr
door Grunn1 - Feb 10, 2018 om 23:50
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Nou zou ik zeg succes

tenormin
door tenormin - Feb 10, 2018 om 23:58
16816 Antwoorden / 108 Vragen

"ik heb stress in sporten"? Halleluja, ik heb andere stress. Wat een gel*l; dat Gemeente het niet vergoed: hoe je er in hemelsnaam op komt dat zoiets door de gemeenschap vergoed/betaald zou moeten worden. Ga lekker zelf betaald paardrijden of zwemmen/turnen. Ik heb geen geld meer om auto te rijden: nou en; ik verkoop de auto, klaar.

ma
door manwijf Feb 11, 2018 om 12:51
574 Antwoorden / 1 Vragen

"Wat een gel*l"etc.

Je mag wel duidelijk zijn, maar het is altijd de kunst om dat een beetje fatsoenlijk te doen. Ook als je gelijk hebt. Nu betrek je het te veel op jezelf.

Ge
door Genee - Feb 11, 2018 om 00:23
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer u graag sport kunt u ook naar zo’n sportclub gaan en vragen wat de mogelijkheden zijn als u geen geld hebt om te sporten.
U heeft nogal wat talenten zo te lezen, misschien dat zo’n sportclub u graag als lid wil hebben.
Ook groetjes.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 11, 2018 om 00:40
3449 Antwoorden / 25 Vragen

fins of de gemente of door de ander fins
Het hele verhaal is Fins voor mij.
Wtf is pebering?

costnix
door costnix Feb 11, 2018 om 01:44
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Volgens Google Maps is Pebering een plaats in Oostenrijk.
Dit verklaart misschien de “wartaal” van de TS.

me
door mein33 Feb 11, 2018 om 11:37
5658 Antwoorden / 28 Vragen

"Fonds" misschien ?

aurora1
door aurora1 Feb 12, 2018 om 11:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Uitkering?

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 12, 2018 om 13:34
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Misschien PGB?

sjjoppy
door sjjoppy Feb 12, 2018 om 14:02
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Proberen?

marita5
door marita5 - Feb 11, 2018 om 01:56
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Muffie2611977 ,

Hier tips om gratis te sporten , klik op de rode regel .

http://www.girlscene.nl/artikel/17097-8-manieren-om-gratis-te-sporten

Als u een vrouw bent , bekijk  dan ook de afbeelding , hoe u er uit kunt zien op uw 40ste na baantjes te trekken ;-))

aurora1
door aurora1 - Feb 11, 2018 om 02:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ga wandelen, fietsen, hardlopen, ochtendgymnastieken, joggen, trappen op en af rennen, enz. Daar is geen geld voor nodig.
Maar goed zou ook zijn om goed Nederlands te leren.

gerbera
door gerbera - Feb 11, 2018 om 10:42
7348 Antwoorden / 14 Vragen

talent in paardrijden en turn en bannenzwemmen
Ja kan het mij levendig voorstellen dat u Stress in sporten heeft, zeker met deze sporten.
Bij paardrijden kun je van het paard vallen, bij turnen van de evenwichtsbalk en bij baantjes zwemmen de angst dat je het niet haalt.
En daar krijg je dus Stress van. Dus ga lekker wandelen, zeker niet fietsen want ook daar kun je mee omvallen.

marita5
door marita5 Feb 11, 2018 om 10:46
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@gerbera ,  Dus ga lekker wandelen, zeker niet fietsen want ook daar kun je mee omvallen., misschien extra wielen aan het achterwiel ;-)), kun je niet omvallen , maar wel eraf vallen

gerbera
door gerbera Feb 11, 2018 om 10:56
7348 Antwoorden / 14 Vragen

De Ts is wel al 40 jaar.....en dan nog met zij wieltjes. Wedden dat ze dan in de stress raakt dat deze niet afbreken;-))

lo
door lovewinnie - Feb 11, 2018 om 11:00
1202 Antwoorden / 1 Vragen

Sommige gemeente hebben meedoen regeling voor minima. Tilburg bijv is dat 100 euro te besteden bij aangesloten bedrijven. Bijv bioscoop, zwembad en of schaatsbaan maar Ook in te ruilen voor jaar abonnement sportschool. Leeftijd maakt niks uit.
Informeer bijde gemeente. Heeft deze dat niet dan heeft u pech

gerbera
door gerbera Feb 12, 2018 om 11:10
7348 Antwoorden / 14 Vragen

mij woorden niet vergoed door fins of de gemente of door de ander fins woord ook niet

Kleine vertaling, het wordt niet vergoed door de Gemeente of andere financiele instelling.

me
door mein33 - Feb 11, 2018 om 11:49
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@muffie...........

Van maandag t/m vrijdag elke morgen, net na het ochtenjournaal op Ned.1, kunt u geheel kostenloos mee trainen, aan uw conditie werken en de "STRESS" uit uw geest vebannen en dat onder leiding van o.a. Olga Commandeur.
Alleen net nu even niet, aangezien de Olympische Spelen op dit tijdstip worden uitgezonden, maar daarna kunt u net zo fanatiek aan de slag als u dat wil.

Succes.  ;-))

me
door mein33 Feb 12, 2018 om 11:30
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Het is nu tijdelijk te volgen op NED.2 na het nieuws van 9.00h.