mahadma
door mahadma Dec 19, 2015 om 17:18
Vrije tijd & tuin
Ik vertrek hier, dankzij Lexdura !!!!!

Na een paar reacties waar onze waarde Lexdura niet bij stilstaat, krijg je dit commentaar

door lexdura 19 Dec 2015 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nogmaals bezwaar maken? Dat kan helemaal niet. Na een afgewezen bezwaar is de enige mogelijkheid om beroep in te stellen in bij de rechtbank (dat staat ook in de beschikking waarbij het bezwaar wordt afgewezen, dus dat weet TS heel goed). De termijn hiervoor is zes weken na verzending van de beschikking op bezwaar. Ben je te laat? Heb je pech.Mahadma als u geen ergens geen verstand van hebt, houdt dan uw mond. Pas dan geeft u goed advies.

Wel Lexdura, jij weet het beter, na 5 jaar geef ik er de brui aan. Leef lekker rustig en maak geen enkele fout ..........

Overige leden, het ga u goed, het WAS gezellig. Alle goeds voor u en de uwen

4025 20 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 19, 2015 om 17:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mahadma,

Zie allemaal lange vingers. Hadden dat geen lange tenen moeten zijn? ;-)
Je kan van mening verschillen over de toonzetting, maar als iemand het niet eens is met een gegeven reactie en meent of weet dat dit een fout antwoord is dan is het logisch dat er gereageerd wordt met een rectificatie.
Dat je dit nu aangrijpt om hier je 'ontslag' te nemen .....
Je kan dan m.i. beter de 'vernieuwing' oftewel 'vernieling' van de site als reden opgeven.
Dan zullen we de glazen bol moeten missen. Jammer. Is die over te nemen voor een zacht prijsje?
Slaap er nog maar eens een nachtje over zou ik zeggen.
In ieder geval ook vast een paar fijne feestdagen toegewenst.
Afbeeldingsresultaat voor fijne feestdagen

eclipse
door eclipse Dec 19, 2015 om 20:47
1561 Antwoorden / 370 Vragen

hij isnecht weg zijn account  staat op NIET actief, misschien time out.... laten we het hopen goeie gosert.

tijger1
door tijger1 - Dec 19, 2015 om 17:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het gaat er niet om dat iemand op een fout gewezen wordt, maar de opmerking:

"Mahadma als u geen ergens geen verstand van hebt, houdt dan uw mond. Pas dan geeft u een goed advies.",

is nodeloos kwetsend en ongepast.

tenormin
door tenormin Dec 19, 2015 om 18:08
16824 Antwoorden / 108 Vragen

Dat ben ik met je eens, maar daarvoor is toch immers de meldknop redactie voor? Ik weet dat het nu komkommertijd is (zie 'mijn taart') heb ik gisteren al gemeld of ze het eraf willen halen, staat er nog.

marita567
door marita567 Dec 19, 2015 om 21:16
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@tijger1 ,

ben ik volledig met u eens , dit hoort helemaal niet .

le
door lexdura Dec 20, 2015 om 08:04
121 Antwoorden / 0 Vragen

Als een welgemeend advies, dat voor de meeste experts op deze site opgaat, als beledigend wordt ervaren, dan is er echt iets mis met de 'experts' hier. Het is geen plicht om op elke vraag een antwoord te geven. Een vraagsteller is meer gebaat bij een goed antwoord, dan bij tien die nergens opslaan.
Soms is het goed om te erkennen dat je op een vraag geen antwoord weet en er dan het zwijgen toe doen. Er komt heus wel weer een vraag waarbij je iemand goed kan helpen.

Als je elementaire kennis op t gebied van t bestuursrecht ontbeert, dan help je de vraagsteller niet door op vragen daarover dan toch maar antwoord te geven...

me
door mein33 - Dec 19, 2015 om 17:39
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@mahadma,

U gaat hier toch zeker geen afscheid nemen vanwege een reactie van slecht één panellid.
Dit panellid heeft nog nooit en te nimmer ook maar één zinnige reactie gegeven en daar laat u zich door frustreren.
Mijn "galzenbol" geeft mij duidelijk het avies om u aan te raden "niet",  let wel "niet" te stoppen op dit forum.
Uw "glazenbol" zal u hetzelfde laten zien (wel even stevig over wrijven) en u er van overtuigen dat u mee moet blijven doen.
Zonder uw deelname wordt het hier een stuk ongezelliger en uw antwoorden kunnen echt niet worden gemist.

Denk nog maar eens heel diep na of u dit echt wel wil, of dat uw mededeling niet meer is dan een emotionele reactie.

Er is een gezegde:  van weinig weet ik veel, van veel weet ik weinig en van het meeste weet ik niets.
En dit gezegde is voor iedereen van toepassing.

En ik weiger om afscheid van u als panellid te nemen.

Groet, mein33

eclipse
door eclipse Dec 19, 2015 om 17:45
1561 Antwoorden / 370 Vragen

top............   mein33.... mijn mening....

tenormin
door tenormin Dec 19, 2015 om 18:09
16824 Antwoorden / 108 Vragen

Ja mein, wie nooit iets doet, doet nooit iets fout! Een van mijn favo gedachten.

marita567
door marita567 Dec 19, 2015 om 21:07
1576 Antwoorden / 17 Vragen

is een goeie , u slaat de nagel op de kop .

le
door lexdura Dec 20, 2015 om 08:14
121 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals Socrates al zei 'ik weet dat ik niets weet'. Hij ging vragen stellen om te proberen zijn kennis te verrijken. Dat is beter dan doen als je er wel verstand van hebt.

Er is een ander gezegde wat veel mensen hier zich aan zouden moeten trekken: schoenmaker blijf bij je leest.

tenormin
door tenormin - Dec 19, 2015 om 17:40
16824 Antwoorden / 108 Vragen

Wel, daar ga ik dan weer off topic. Maar ik vind het gewoon een ietsje ondoordacht om, vanwege een mede forumlid afscheid van "de partij" te nemen. Alle mensen, hoe vaak ben ik bijv. niet afgekat. Maar dan maakte ik daar geen topic over maar stuurde een mail naar de redactie. Klaar. Nogmaals, persoonlijk vind ik het enigszins kinderachtig overkomen. Je glazen bol had je moeten behoeden om dit te schrijven. Maar: mijn eerste (en kennelijk laatste) poging om je een Prettige Kerst & Gelukkig Nieuwjaar te wensen lukt (natuurlijk) niet. ;-((

eclipse
door eclipse Dec 19, 2015 om 17:46
1561 Antwoorden / 370 Vragen

eens met tenormin

tenormin
door tenormin Dec 19, 2015 om 18:00
16824 Antwoorden / 108 Vragen

Da's aardig, eclipse, dank je wel. Ons commentaar mag er dan gisteren afgehaald zijn: je "beklimming" van de Tour d'Eiffel, veel succes volgend jaar.

eclipse
door eclipse - Dec 19, 2015 om 17:42
1561 Antwoorden / 370 Vragen

triest, zulke portretjes, maar Mahadma, als je de groep  vervelend  vindt bij lexdura, dan verwijder je dat toch gewoon uit je instellingen ? hier op computers  heb ik hem/haar/het...nog  nooit gezien hoor. vindt het nogal beledigend, gewoon melden en die figuur negeren joh. doe ik ook, écht  t werkt  :-)  gewoon blijven dus.

tenormin
door tenormin - Dec 19, 2015 om 17:48
16824 Antwoorden / 108 Vragen

Mahadma, de Kerstwens is gelukt, nou jij gewoon nog blijven: kan je allemaal een Gelukkig 2016 toewensen, toch? Haha, mooi gelukt is anders. Ik weet niet wat pixels zijn. De nitwit van de site!

Cookies
door Cookies Dec 19, 2015 om 18:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat zijn pixels? Uitleg https://www.webprint.nl/blog/megapixels-resoluties-wat-is-dat-nou-precies/ Dit is de reden waarom jouw afbeelding niet zo scherp is: Als het aantal pixels in de foto laag is en het formaat waarop het wordt afgedrukt groot, ontstaat er dus een onscherpe weergave van de foto.

Cookies
door Cookies Dec 19, 2015 om 18:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Pff, vorige link werkt niet en bewerken gaat al helemaal niet (geen opmaakbuttons). Hier dan de werkende link https://www.webprint.nl/blog/megapixels-resoluties-wat-is-dat-nou-precies/

eclipse
door eclipse Dec 19, 2015 om 20:52
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Carola, waarom zeurt de site over 1200 pixels  breed ? als ik een bijlage van 2  mb of minder erop wil zetten, er staat 4  mb 1200 pix ?? heb een pixelplus  monitor  dus die van tenormin komt prima over hoor,  soort iglo, op schaatsen ??   :-)

Cookies
door Cookies Dec 19, 2015 om 21:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik heb geen idee, eclipse waarom de site zeurt over 1200 pixels. De afbeelding mag max. 4MB zijn. Ik zal zo ook eens een afbeelding plaatsen, kijken of ik ook dat gezeur krijg.

mebo
door mebo - Dec 19, 2015 om 17:55
153 Antwoorden / 40 Vragen

*mahadma

LEXDURA is een vervorming van DURALEX en daar is toch zeker alles mee gezegd.

Laat u niet inpakken door een condoom, maar prik het lek en ga door daar waar u gebleven bent.

Vr.gr.  mebo

tenormin
door tenormin Dec 19, 2015 om 18:02
16824 Antwoorden / 108 Vragen

Oh, sorry: ik was nog heftig met pixels bezig, haha: dus Durex. Heel leuk, uw commentaar.

le
door lexdura Dec 20, 2015 om 08:20
121 Antwoorden / 0 Vragen

Lex dura, sed lex.
zoekt u dat maar eens op.

tenormin
door tenormin - Dec 19, 2015 om 17:57
16824 Antwoorden / 108 Vragen

Oh, niemand kietelt me: ben ik me toch een beetje trots op mezelf: helemaal alleen gedaan!
En dat terwijl jij, mahadma: altijd de hulp heb van je glazen bol. Strijk er lekker over, de bol word warm en jij: vergeet gewoon wat je geschreven hebt, toch!! Of bedoelde je toch, onderhuids, dat de site je niet bevalt? Mij eerst ook niet, maar net als hangen, het went. Kom op, Vrede op aarde, is er al zo weinig, schrijf gewoon jouw commentaar. Wie is Lex Dura dan? ;-)

Cookies
door Cookies - Dec 19, 2015 om 18:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@mebo: Duralex is GEEN condoommerk, maar zijn glazen! Lang geleden waarschijnlijk dat je Durex condooms hebt gekocht;-)

mebo
door mebo Dec 19, 2015 om 18:37
153 Antwoorden / 40 Vragen

Carola.83,

Goed opgemerkt  ;-)) , maar ergens in mij nevelig geheugen riep de naam van lexdura vage herinneringen bij mij op.
Hoe was het ook al weer en het handboek ben ik ook al kwijt geraakt.
Maar om even kort door de bocht te gaan, het was goed bedoeld en om MAHADMA te behoeden voor een foute beslissing.

vr.gr. mebo

mebo
door mebo Dec 19, 2015 om 18:39
153 Antwoorden / 40 Vragen

Waarom zijn die zinnen allemaal aan elkaar gekoppeld, de spaties verdwijnen als sneeuw (als dat er zou zijn) voor de zon.

Cookies
door Cookies Dec 19, 2015 om 18:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je geheugen zo nevelig is als je schrijft (ja, ja je eigen woorden;-)), weet je het vervolg waarschijnlijk ook niet meer;-)

Cookies
door Cookies Dec 19, 2015 om 18:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@mebo: omdat de site een brak brouwsel is.

tenormin
door tenormin Dec 19, 2015 om 18:55
16824 Antwoorden / 108 Vragen

mebo, denk dat mahadma al je zinnen aan elkaar koppelt; je schrijft hier toch echt een gewone zin, hoor. Die glazen bol waart waarschijnlijk nu over "zijn veld". ☼

eclipse
door eclipse Dec 19, 2015 om 22:51
1561 Antwoorden / 370 Vragen

alles verdwijnt op de vernieLde site   letters, spaties, foto s    kleuren, mensen

eclipse
door eclipse Dec 19, 2015 om 22:51
1561 Antwoorden / 370 Vragen

alles verdwijnt op de vernieLde site   letters, spaties, foto s    kleuren, mensen

ma
door marnix1 - Dec 19, 2015 om 18:31
256 Antwoorden / 22 Vragen

Dat is dan de tweede keer dat je voorgoed opstapt, ik vermoed dat je het toch niet laten kan wederom terug te komen....

tenormin
door tenormin Dec 19, 2015 om 19:01
16824 Antwoorden / 108 Vragen

Kan je misschien dan even opzoeken waarin mahadma schrijft dat hij weer "vertrekt"? Kan het niet terugvinden. Hoewel, denk dat jij daar ook moeite mee zal hebben, dank zij de nieuwe site en opbouw e.d. Zou het wel appreciëren.

marita567
door marita567 Dec 19, 2015 om 20:52
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@tenormin ,

marnix1 heeft gelijk , dit is inderdaad de tweede keer dat mahadma opstapt , het is 2 tot 3 maanden geleden dat mahadma toen ook wilde opstappen , gezien een reactie van een ander forumlid , oudere topics kan ik ook niet terug vinden .
het is spijtig dat mahadma deze keuze maakt , haar / zijn antwoorden waren waardevol .
ik heb als beginner ook al dingen voor mijn kiezen gekregen maar als ik er niks mee kan interresseert en boeit het mij ook niet . hopelijk zien we hem / haar terug .

ltmvz
door ltmvz - Dec 19, 2015 om 19:07
949 Antwoorden / 18 Vragen

Persoonlijk vind ik het beter om bij opgelopen frustratie geluidloos weg te blijven. Bovendien levert dit de vrijheid om ook nog eens geluidloos terug te keren.

marita567
door marita567 - Dec 19, 2015 om 20:43
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@mahadma ,

wat doet u nu laat u zich weg jagen door èèn kwezel ? opbouwende kritiek is niet erg maar deze kritiek slaat nergens op is respectloos en u kiest het hazepad , terwijl u antwoorden waardevol waren .
laat u niet klein krijgen door 1 zielig persoon , sta er boven dit moet het u allemaal niet waard zijn.

prettige kerstdagen en een gelukkig 2016 gewenst .

costnix
door costnix - Dec 19, 2015 om 20:47
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Mahama, ik waardeer uw inbreng ernorm. Laat u niet door een boomvrucht van vijf letters wegsturen!

Cookies
door Cookies - Dec 19, 2015 om 21:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen
Cookies
door Cookies - Dec 19, 2015 om 21:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Foto 2 (ander formaat) Een foto mag dus max. 1200 x 1200 pixels hebben. Zou wel zo handig zijn dat meteen zichtbaar te vermelden onder de maximale MB

tenormin
door tenormin Dec 19, 2015 om 23:48
16824 Antwoorden / 108 Vragen

Zoek de verschillen. ;-)

diumenge
door diumenge Dec 19, 2015 om 23:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik zie ze ook beide.

diumenge
door diumenge - Dec 19, 2015 om 23:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als ik jou was @ Mahadma, dan zou ik zeker niet weggaan hier vanwege één opmerking hier van iemand die hier weinig heeft ingebracht. Dus ik hoop nog meer bijdragen van je te zien.

sw
door swat1500 - Dec 20, 2015 om 00:48
3774 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn ervaring is dat je van fouten maken leert. U zult dus een volgende keer niet meer vermelden dat men nogmaals in bezwaar moet gaan omdat u nu weet dat zulks niet kan. Om om die reden gelijk de handdoek in de ring te gooien.

Nee, ik ben niet lexdura onder een andere naam.

marita567
door marita567 Dec 20, 2015 om 07:19
1576 Antwoorden / 17 Vragen

van fouten leer je inderdaad , maar je hoeft ook niet te accepteren dat je door iemand anders op een respectloze manier meteen de grond word ingeboord ,  is nergens voor nodig .
waarschijnlijk was dit voor mahadma de druppel die de emmer deed overlopen wie weet , de èèn kan er tegen en de ander niet .

le
door lexdura Dec 20, 2015 om 07:54
121 Antwoorden / 0 Vragen

De les die uit de fout van Mahadma moet worden getrokken is dat het niet erg is als je ergens geen verstand van hebt, maar dat het dan beter is om niet te doen alsof dat wel zo is.

le
door lexdura - Dec 20, 2015 om 07:47
121 Antwoorden / 0 Vragen

Goh, u kunt ook weinig hebben.

Maar dat geldt voor de meeste 'experts' hier. Overtuigd van hun eigen gelijk zijn ze meer met elkaar in discussie dan met het effectief beantwoorden van een vraag. Gewezen op fouten in hun beantwoording zijn ze hoogst gepikeerd.

iemand die zich expert noemt in de rubriek geld en recht hoort toch enige elementaire basiskennis te hebben. Zo niet, dan loop je het risico dat de vraagsteller gaat handelen naar het foute advies. Gezien uw advies om nogmaals bezwaar te maken ontbeert u elementaire kennis van het bestuursrecht. Dat is niet erg, maar dan kunt u beter geen advies geven op dat vlak.

ro
door ronny530 - Dec 20, 2015 om 08:19
2773 Antwoorden / 41 Vragen

Ik kan uw boosheid wel begrijpen want soms zijn reacties zo tenenkrommend omdat de google wijsheid wel eens voor de werkelijkheid gaat. @mahadma laat één forumlid geen aanleiding zijn om te stoppen want dat is hij/zij niet waard.

le
door lexdura Dec 20, 2015 om 09:22
121 Antwoorden / 0 Vragen

Had Mahadma maar even de moeite genomen om te googlen dan wist hij dat zijn antwoord nergens op sloeg. Het beste antwoord op de vraag was al door diumenge gegeven.

Dat is het precies het probleem met dit forum. Glazen bollen en wimmipedia's zijn heilig, echte kennis wordt niet gewaardeerd want past niet altijd in t straatje van t gewenste antwoord...

ik herinner me nog een discussie met Tijger1 die een link gaf met zwaar verouderde informatie erin. Daarop gewezen met recente wetteksten en uitspraken van de Raad van State, toch onze hoogste rechter, gaat Tijger niet zijn fout toegeven maar volhouden dat hij t beter weet, want zie zijn linkje....

tijger1
door tijger1 - Dec 20, 2015 om 10:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Blijkbaar veronderstelt @lexdura dat een lid zich hier zelf de titel "expert" toe-eigent. Dus wellicht geen idee dat dat door de dwaze puntenteliing van dit forum komt.

Fouten worden gemaakt en mogen worden gemaakt. Uiteraard mag daar ook op gewezen worden, maar dan wel op een fatsoenlijke manier.