ve
door verwijderd Oct 24, 2009 om 20:44
Vrije tijd & tuin

Info over rang1tickets.

Wie heeft er nog meer slechte ervaringen gooi maar op wij zijn vast niet de enige.

Wat ons over kwam. Mijn vrouw bestelde via internet tickets voor K3. Na google kwam Rang1tickets bovenaan, derhalve bezocht ze deze site om kaarten te bestellen. Site zag er goed en duidelijk uit. Dus ze bestelde 3 tickets voor K3 1e rang voor 55 euro stuk, totaal rekening bedroeg 186 euro met reservering erbij. Wij onze kleine meid blij gemaakt en verteld dat we konden dansen bij K3, we hadden het geld er wel voorover om vooraan te staan. Echter we kregen de kaarten binnen en wat bleek ze waren afkomstig van SEETICKETS en bedroegen 25 EURO stuk!!!!

Na onderzoek en doorspitten van de site van Rang1tickets bleek dat zij allerlei voorwaarden opstellen om zelf niet aansprakelijk te zijn, men verkoopt immers gewoon door en zijn niet verantwoordelijk. Dit soort bedrijven verkoopt door met kaarten die zij zelf inkopen op naam en strijken maximale winst op.

Daar aangekomen zaten we inderdaad 1e rang, maar dan op de tribune achterin de zaal, te samen met nog 4 andere stellen die ook bij rang1tickets hadden besteld. Na enige teleurstelling naar huis gegaan. En door rechtsgevoel gevoed een mail gestuurd naar RANG1TICKETS voor tekst en uitleg, want men had de indruk gegeven voor 1e rang tickets. Hetgeen niet 1e rang was, derhalve volgens mij misleidend. Echter de voorwaarden die zij stellen dekken hen volledig of toch niet?

Enfin ik zal hun antwoord hier posten, tot die tijd zou ik zeker niets bij hen bestellen of bij SEETICKETS.

U hoort nog.

7939 26 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 24, 2009 om 20:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

u had dit alet is oud nieuw tijdig kunnen weten en het is oud nieuws.

Letterlijk met beide benen in de grote plas getrapt

klinkt lullig maar ja u heeft betaald zonder onderzoek te hebben gedaan naar dit soort bedrijven

Altijd klagen achteraf.................

groetjes , labswans

ve
door verwijderd - Oct 24, 2009 om 21:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is in hele korte tijd al de zoveelste vraag/melding over onbetrouwbare ticketbureautjes. Lezen mensen geen kranten meer? Kijken ze geen tv meer? Er is al zo vaak op gewezen dat er heel veel verschillende twijfelachtige bureautjes actief zijn!

Maar vooruit: nog één keer de juiste procedure:
Als je tickets wilt boeken, ga dan eerst naar de website van de betreffende artiest of naar de website van het theater/stadion/etc. waar de voorstelling gegeven wordt. Daar staat bijna altijd een link naar het officiële verkooppunt van de tickets. Daar kun je dan ook de tickets voor de officiële prijzen bestellen.
Alle andere kanalen zijn onbetrouwbaar. Je loopt zelfs het risico dat je kaartjes ongeldig zijn.

Sorry, beste vraagsteller, dit had je kunnen weten!

ve
door verwijderd - Oct 24, 2009 om 21:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Overigens, Seetickets is wel het officiële verkoopkanaal, daar kun je dus rustig je tickets bestellen.

ve
door verwijderd - Oct 24, 2009 om 21:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

U moppert, terecht, wat af. Toch hebt u nog geen klagen; u bent immers binnengekomen met kaarten die niet via de officiele weg zijn gekocht. Vele mensen zijn het afgelopen jaar niet bij hun concert binnengekomen omdat de kaarten ongeldig waren verklaard.

Concertorganisatoren hebben de handen ineen geslagen om de zwarte kaartverkoop aan te pakken. Als u op onderstaande link klikt, komt u op een website waar alles uitgelegd wordt.

http://www.ticketsenconcertkaarten.nl

Deze site gaat eigenlijk voornamelijk over concerten die Mojo organiseert, maar op één van de pagina's staat een lijst met zwarthandelaren. Deze zwarthandelaren kopen grote hoeveelheden concertkaarten en verkopen die dan weer tegen woekerprijzen.Doe uw voordeel met deze site!

Een ander gegeven is trouwens dit: Koop alleen via de band-site, in uw geval was dit K3, de kaarten. Mocht u ze niet via de bandsite kunnen kopen, dan verwijst de site altijd naar de officiele verkoopsite.

ve
door verwijderd - Oct 24, 2009 om 22:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jeetje wat een slimmerikken zijn jullie.

Toch zijn er mensen die nu nog kaarten bestellen en redelijk onwetend zijn met online kaarten verkoop. Door kinderen te hebben gaan er nieuwe deuren open in de wereld, zoals K3 concerten. Reacties zoals die van jullie dragen niets bij voor dit topic. Hij is bedoeld voor de nieuwe lichting die zijn opgelicht, zoals wij.

SEE tickets adverteerd met kaarten 1e rang 2e rang en 3e rang, echter staat nergens een uitleg over wat dit betekend. 1e rang jeetje ik zou zeggen 1e rang voorin dus. Echter blijkt bij het doorvragen bij deze site 1e rang op de tribune achterin. Hoezo officieel eerlijk verkooppunt.

ve
door verwijderd - Oct 24, 2009 om 22:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag wantedgoose,
Informatie over kaartverkoop als je in de toekomst niet belazerd wilt worden:
Kassadurekaartjes
Kaartjes tegen woekerprijzen

Hieronder een lijst met enkele officiële bureaus en een aantal officieuze bureaus. 1. Officieel en (mogelijk) wel betrouwbaar:
Ticketservice.nl
Top Ticket LineNationale Theater KassaAUB Uitburo
Ticketpoint
www.livenation.nl
www.ticketmaster.nl
www.eventim.nl
Seetickets
Ticketonline
of
aan de kassa van het theater (waar je de echte prijs betaalt).
2. Officieus en (mogelijk) niet betrouwbaar (daar kun je dus beter NIET kopen):
Rang1tickets
Budget TicketTicket UnlimitedTickets4uEasytickets
Ticket123
Onlineticketshop
Rang1tickets
Waarschuwing:
Er zijn berichten op Kassa dat de hier volgende shop mogelijk niet bonafide is:
Onlineticketshop:Nederland: 0900 665 4638 (25 cpm)Vanuit het buitenland: +31 50 201 1520Fax: 050 201 1525E-mail: info@onlineticketshop.nl
PostadresOnlineticketshop.nlPostbus 15969701 BN Groningen
Of
Zernikepark 12
9747 AN Groningen
Note: wederverkopers als Budgetticket en Onlineticketshop (overigens dezelfde firma) en www.tickets4u.nl verkopen kaarten met "woekerwinsten" aan de consument. Deze bedrijven kopen op grote schaal kaarten in van Ticketmaster (Mojo) en Topticketline, die zij met dikke winst weer te koop aanbieden. Helaas is dit nog steeds legaal.
Zie o.a. ook:JurofoonConsuwijzer
Sukses en groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Oct 24, 2009 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Read, ter aanvulling:

Helemaal goed, alleen is SeeTickets niet onbetrouwbaar, maar dat is de nieuwe naam van TopTicketLine. Klik je eigen link maar eens aan en kijk waar je uit komt....

ve
door verwijderd - Oct 24, 2009 om 23:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien zijn wij niet alleen slim maar ook niet dom jij betaalde 55 euro per kaartje terwijl  de kaarten  15 ,20 en 25 euro kosten kon je toch al zien dat er iets niet klopt. De meeste vragen stellers over te dure tickets weten altijd pas achteraf de kassa site te vinden.

En door rechtsgevoel gevoed een mail gestuurd naar RANG1TICKETS
voor tekst en uitleg, want men had de indruk gegeven voor 1e rang
tickets. Hetgeen niet 1e rang was, derhalve volgens mij misleidend.
Echter de voorwaarden die zij stellen dekken hen volledig of toch niet?

Had eerst uitgezocht wie het officiele verkoop bureau is. Vooronderzoek levert meer op dan achteraf op je rechtsgevoel afgaan.
Ik hoop dat je toch nog genoten hebt van de voorstelling.

gr Henk

ve
door verwijderd - Oct 24, 2009 om 23:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik dacht dit een site was waar mensen die iets was overkomen anderen konden voeden of vragen. Lees lotgenoten. Ik heb tot nu toe maar 1 serieuze reactie gehad.

aan jullie profielen te zien geven jullie alleen maar antwoorden en stellen zelf geen vragen. hmmm als je bijdehand gaat doen dan kom je soms mensen tegen die bijdehand terug doen. Zijnde het niet in andere wat duidelijke bewoordingen.

Ik dacht een serieuze site, niet dus, had ik daar ook via speurwerk achter kunnen komen of alleen door ondervinding.

Sjezus ik geef mezelf antwoord.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2009 om 01:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt Frans nogmaals een bevestiging van jou van types die zich hier bevinden.

Kijk naar mijn verhaal, kritisch naar de antwoorden dan naar mijn reactie.

Er staan meer van dit soort posts bij vraag en antwoord waarom val je de mijne af?

Zucht....... waarom waarom

ve
door verwijderd - Oct 25, 2009 om 01:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt duidelijk de bedoeling van deze rubriek niet goed begrepen. Dit is geen lotgenoten-rubriek, maar een vraag-en-antwoord-rubriek. Alle reacties die je hier tot nu toe hebt gekregen zijn uitermate serieus, ze beantwoorden alleen niet aan je verwachtingen. Ik denk dat je de verkeerde verwachtingen had.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2009 om 01:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met een beetje geluk zijn er een hoop mensen die dit topic lezen. In plaats van alleen maar gehuil dat je belazerd bent (want dat ben je inderdaad), krijgt men hier dan ook nog eens waardevolle informatie om te voorkomen dat zij ook belazerd worden!

Deze rubriek is er dus a) voor diegene die advies wil bij een bepaald probleem en b) voor al diegenen die misschien ooit nog eens in een vergelijkbare situatie terecht komen en die hier alvast informatie vandaan kunnen halen.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2009 om 01:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

En als je even beter naar dat soort posts kijkt, zul je zien dat er bij heel veel ook gemeld wordt dat ze beter naar het forum kunnen gaan, omdat ze hier op de verkeerde plek zitten!

Er zijn nu al weet ik veel hoeveel mensen geweest die geprobeerd hebben je van alles duidelijk te maken (ook in het andere bericht waar je behoorlijk tekeer gaat), maar om de een of andere reden dringt dat kennelijk niet helemaal door.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2009 om 01:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

@holpen

Scheer je weg vlegel en laat deze topic ook met rust.

Je blijft maar doorgaan. jij .......... jij.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 00:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Seetickets is inderdaad gewoon een betrouwbaar bureau.

Over het wel of niet eerste rang zijn wil ik graag nog iets opmerken. 1e rang betreft een bepaald gebied in de zaal. Dit is niet alleen de eerste paar rijen. Je kan best 1e rang zitten op rij 26, ligt er maar net aan hoe het theater is opgebouwd en wat de verdeling in de zaal is.

Zo te horen had je de pech om ergens achteraan in de eerste rang te zitten. Jammer maar dit kan gebeuren. Zelf ben ik zo)n pietlut dat ik van te voren op zoek ga naar zaalkaarten (liefst met stoelnummers) om dan via seetickets exact te kunnen zien welke stoelen ik koop. Soms vind ik bepaald 2e rangs kaarten dan beter. Maar het is wel even zoeken.

In het vervolg alleen via de officiele wegen kaarten kopen. Helaas is hier niets meer aan te doen.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 00:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Seetickets is inderdaad gewoon een betrouwbaar bureau.

Over het wel of niet eerste rang zijn wil ik graag nog iets opmerken. 1e rang betreft een bepaald gebied in de zaal. Dit is niet alleen de eerste paar rijen. Je kan best 1e rang zitten op rij 26, ligt er maar net aan hoe het theater is opgebouwd en wat de verdeling in de zaal is.

Zo te horen had je de pech om ergens achteraan in de eerste rang te zitten. Jammer maar dit kan gebeuren. Zelf ben ik zo)n pietlut dat ik van te voren op zoek ga naar zaalkaarten (liefst met stoelnummers) om dan via seetickets exact te kunnen zien welke stoelen ik koop. Soms vind ik bepaald 2e rangs kaarten dan beter. Maar het is wel even zoeken.

In het vervolg alleen via de officiele wegen kaarten kopen. Helaas is hier niets meer aan te doen.

ve
door verwijderd - Dec 7, 2010 om 12:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo. Ik ben Sanne, ik werk bij Rang1tickets. tickets concerten Het afgelopen jaar hebben wij veel gedaan om de transparantie van onze website te vergroten. Hierdoor behoren de klachten die wij hebben binnengekregen van onze klanten tot het verleden. Wij vermelden sinds ruim een jaar heel duidelijk bij al onze tickets dat het om doorverkochte tickets gaat. Ook vermelden wij de kostprijs erbij. Het heeft ons wat omzet gekost maar wij zijn erg blij dat wij nu alleen nog maar klanten hebben die goed geinformeerd kiezen om bij ons hun tickets aan te schaffen. Hieronder nog even voor iedereen een uitgebruide uitleg over ons bedrijf.

Wij zijn een bedrijf dat zich specialiseert in het in- en verkopen van toegangsbewijzen. Het gaat hierbij voornamelijk (dus niet in alle gevallen) om toegangsbewijzen voor voorstellingen, sportevenementen en concerten die al lange tijd uitverkocht zijn. Wij maken het mogelijk om op een later moment toch nog te kunnen beslissen naar een voorstelling te gaan, ook al is deze voorstelling al uitverkocht. Uiteraard verkopen wij ook tickets voor concerten en evenementen die nog niet uitverkocht zijn. Soms is een concert uitverkocht maar worden er later nog extra tickets vrijgegeven.

Op onze website geven wij aan dat ons bedrijf kaarten verkoopt tegen een prijs die gebaseerd is op vraag en aanbod en vaak hoger is dan de inkoopprijs van de toegangsbewijzen. Leest u onze beschrijving van onze bedrijfsactiviteiten na op www.rang1tickets.nl.

Naast deze tekst die te lezen is op onze homepage is de koper ook nog eens verplicht om onze algemene voorwaarden door te lezen voor de koper de bestelling definitief maakt. In onze algemene voorwaarden leggen wij onder andere uit dat wij de toegangsbewijzen verkopen voor een prijs die dikwijls hoger is dan de inkoopprijs, afhankelijk van vraag en aanbod. Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u het vakje bij onze algemene voorwaarden aangevinkt en bent u zodoende met onze algemene voorwaarden akkoord gegaan. Het is niet mogelijk om een bestelling te doen zonder akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden. Bovendien staan de originele verkoopprijzen op de site vermeld. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om onze algemene voorwaarden aandachtig door te lezen om vervolgens tot de koop over te gaan.

Onze klanten zijn hierdoor goed geïnformeerd als zij bij ons een bestelling doen. Wij vinden dit erg belangrijk omdat wij niet willen dat mensen denken dat wij het officiële verkooppunt zijn. Vandaar ook de volgende tekst onderaan elke pagina:

Rang1Tickets.nl is een onafhankelijke website die zich specialiseert in secondary ticketing. Rang1Tickets.nl is op geen enkele wijze gelieerd aan concert/evenement organisatoren, officiële verkooppunten en artiesten. De prijzen op Rang1Tickets.nl zijn gebaseerd op vraag en aanbod en verschillen in de meeste gevallen van de prijs die eventueel op de tickets staat. Namen van artiesten en evenementen worden uitsluitend gebruikt om onze producten te beschrijven.

Ook vermeld Rang1tickets de kostprijs van de tickets bij het aanbieden van de tickets. (Indien de kostprijs bekend is)

Veel klanten zijn bij ons vaste klant omdat ze het prettig vinden dat wij hun de zorg uit handen nemen van het vinden van een kaartje voor hun favoriete artiest. Ook is het zo dat onze klanten de voorverkoopdata niet meer in de gaten hoeven te houden en ze hoeven niet uit te zoeken op welke website de artiest wordt verkocht of dat er misschien een speciale presale is waar u lid voor moet worden. Kortom: Rang1Tickets zorgt ervoor dat mensen die niet zo goed zijn met internet of geen zin hebben om het uit te zoeken ook gewoon naar de concerten toe kunnen.
Bovendien zijn sommige concerten binnen een half uur uitverkocht terwijl het concert pas een half jaar later is. Bij rang1tickets kan je een week voor het concert nog beslissen om te gaan. U moet natuurlijk wel bereid zijn om hier een meerprijs voor te betalen.

Bent u hier niet toe bereid dan adviseren wij u om niet bij ons te kopen, maar bij een ander bedrijf dat niet doorverkoopt. Hier bent u vrij in. Wij vermelden bij elke artiest de kostprijs van de kaartjes. Wij doen hiernaast ons best om iedereen goed te informeren over onze werkwijze. Geen kleine lettertjes, maar hele duidelijke taal. Hier ligt echter ook een eigen verantwoordelijkheid bij de consument. Weet wat u koopt, informeer uzelf. Wij dwingen u niet bij ons te kopen.

Iedereen met klachten wordt bij ons geholpen en serieus genomen. U kunt ons mailen op klantenservice@rang1tickets.nl en wij zullen uw klacht binnen 24 - 48 uur beantwoorden.

Met Vriendelijk Groet,

Sanne

Team Rang1tickets

ve
door verwijderd - Dec 7, 2010 om 12:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

--Wij vermelden sinds ruim een jaar heel duidelijk bij al onze tickets dat het om doorverkochte tickets gaat--

Ja, maar niemand leest toch ooit wat, dus of dat helpt ;-)

Maar `probleem` is al van okt. 2009...........

ve
door verwijderd - Dec 7, 2010 om 12:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus Sanneh, jullie kopen de tickets op zodat een ander achter het net vist en jullie verkopen die dan met vette winst door.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2012 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

We hebben de duurste kaarten gekocht dachten wij, bij rang1tickets en werden afgescheept met kaarten van 69 eur dus 138 euro en betaalde 212 euro wel erg veel voor bemiddeling ook het contact is onduidelijk en de kaarten kwamen na veel mails eindelijk binnen twee dagen voor het concert van Julio Igelsias in Antwerpen, Ook daar verwees men naar de foute kaarten en hebben nieuwe moeten kopen wij eisen 212 terug, Als de banken met IDEAL werrken zou toch de web site's gecontroleerd zijn op betrouwbaarheid ??? bank ( rabo ) wijst alle verantwoording af , Dus hebben we voor oplichting aan gifte gedaan, maar nog geen geld terug, Wie heeft er nu eens een zinnige opmerking want deze praktijken blijven dan meer door gaan !

ve
door verwijderd - Nov 2, 2012 om 12:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

We lezen wel de uitleg van rang1tickets, maar als je de duurste kaarten besteld en je krijgt de goodkoopste dan ben je dus opgelicht hoe je het ook wend of keert. er mag best iets voor bemiddeling bij zijn maar een pop up maken en dan de mensen op een verkeerd spoor zetten geeft te denken. Ook toen het eerste contact er was waren er GEEN kaarten nog te koop bij het sportpaleis in Antwerpen, dus rang1tickets is uit op hoge pure winst . je krijgt ook steeds een standaard antwoord en gaan niet inhoudelijk in op de vraag. De tickets van ons waren bij bestelling dus nog niet bekend en dat geeft ook te vragen ??? Ook was het zo dat er genoeg kaarten in het sportpaleis te koop waren dus van hogere prijzen i.v.m. vraag ebn aanbod is geen enkele sprake.Om dat ze een pop up maken zijn ze vooal voor hun zelf bezig en heeft niets te maken met mensen met internet enz.... zie kaart levering na een bepaalde datum !! Een onzin verhaal om een en ander goed te praten. Rang1tickets zegt :
Bij rang1tickets kan je een week voor het concert nog beslissen om te gaan. U moet natuurlijk wel bereid zijn om hier een meerprijs voor te betalen. Natuurlijk wil ik best bemiddelings kosten betalen maar niet zo exorbitant hoog !!!!!

ve
door verwijderd - Nov 2, 2012 om 12:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voordat iemand een kaartje/ticket koopt, lees eerst eens de volgende site:

www.weetwaarjekoopt.nl

Vooral onder het tabblad 'waar NIET kopen' . . . . . .

En wie staat daar (ook) tussen......? Juist !

ve
door verwijderd - Nov 2, 2012 om 12:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

wimconny schreef op vrijdag 2 nov 2012, 12:37: ....
Wie heeft er nu eens een zinnige opmerking want deze praktijken blijven dan meer door gaan !

Heel simpel hoor. Kaartjes moet je kopen bij de organisatie die de kaartjes uitgeeft of via de website van de artiest (of het betreffende evenement) en niet via één of ander vaag ticketbureau die je met google vindt......
Die louche ticketbureau's zorgen ervoor dat wanneer je via google naar kaartjes zoekt, hun website als één van de eerste in de lijst staat. En zolang mensen daar intrappen en via die toko's hun véél te dure kaartjes blijven bestellen, hou je die criminele bedrijven in stand......

Freya

ve
door verwijderd - Nov 2, 2012 om 23:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is een fenomeen dat de pop ups verschijnen ALS ER NOG GEEN ENKEL KAARTJE TE KOOP IS via de concert aan duidingen lijkt op oplichting, en niet zoal men schrijft o o o dan moet je maar uit kijken. Dit gebeurt ook heel veel in Engeland, en dat banken dan de slechte sites niet garanderen via IDAEL staat ook op losse schroeven. het blijft bij losse antwoorden, maar ik raad een ieder af om zaken te doen met rang1tickets want ze blijven om de hete brij heen draaien. Men geeft inhoudelijk GEEN antwoord op de door mij gestalde vragen.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2012 om 23:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op vrijdag 2 nov 2012, 12:56:
wimconny schreef op vrijdag 2 nov 2012, 12:37: ....
Wie heeft er nu eens een zinnige opmerking want deze praktijken blijven dan meer door gaan !

Heel simpel hoor. Kaartjes moet je kopen bij de organisatie die de kaartjes uitgeeft of via de website van de artiest (of het betreffende evenement) en niet via één of ander vaag ticketbureau die je met google vindt......
Die louche ticketbureau's zorgen ervoor dat wanneer je via google naar kaartjes zoekt, hun website als één van de eerste in de lijst staat. En zolang mensen daar intrappen en via die toko's hun véél te dure kaartjes blijven bestellen, hou je die criminele bedrijven in stand......

Freya

ve
door verwijderd - Nov 2, 2012 om 23:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op vrijdag 2 nov 2012, 12:56:
wimconny schreef op vrijdag 2 nov 2012, 12:37: ....
Wie heeft er nu eens een zinnige opmerking want deze praktijken blijven dan meer door gaan !

Heel simpel hoor. Kaartjes moet je kopen bij de organisatie die de kaartjes uitgeeft of via de website van de artiest (of het betreffende evenement) en niet via één of ander vaag ticketbureau die je met google vindt......
Die louche ticketbureau's zorgen ervoor dat wanneer je via google naar kaartjes zoekt, hun website als één van de eerste in de lijst staat. En zolang mensen daar intrappen en via die toko's hun véél te dure kaartjes blijven bestellen, hou je die criminele bedrijven in stand......

Freya

Ze koppelen gewoon met een pop up aan de concerten als er nog geen officiële kaarten in omloop zijn, dan denkt men nu koop ik e duurste kaarten en dat mag dan wat extra bemiddeling kosten maar 100 euro ongeveer is wel wat veel. Kijk naar mijn bevindingen in Engeland.....