th
door thedol Oct 3, 2011 om 10:34
Vrije tijd & tuin

Is deze site betrouwbaar

ik wil graag nike schoenen bestellen op deze site maar het prijs verschil is zo groot vergeleken met een winkel.

122286 25 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 3, 2011 om 10:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kan aan mij liggen, maar als ik de Algemene Voorwaarden aanklikt krijg ik geen tekst........?

En tekst, als je wat te lezen krijgt zit ook goed in elkaar....
--Wij hebben slechts schip bevestigd aan uw adres (het adres op bestand met uw creditcard bedrijf, als u het schip op een alternatief adres, kunt u bellen met uw credit card bedrijf en voeg de alternatieve schip-adres van uw acct)
Alle schoenen worden rechtstreeks verzonden via storage.When we verscheept schoenen, zullen wij leveren volgnummer voor je.--Bron

Ikke nie zo goe begrijpe, maar Ik zou zeggen: Niet Doen !

ve
door verwijderd - Oct 3, 2011 om 10:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Enne..... wel eens gehoord van het spreekwoord:

"Als het te mooi is om wáár te zijn, dan is dat meestal ook zo"

En verder, zie je ergens op de website een keurmerk staan? Ik niet.....
En de Nederlandse website geeft prijzen in Engelse ponden en de Engelse website geeft prijzen in dollars......
Kortom, blijf er maar een flink eind uit de buurt.....

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Oct 3, 2011 om 10:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kan aan mij liggen, maar ik lees nergens over welke site het precies gaat? Of kijk ik nou ergens overheen?

ve
door verwijderd - Oct 3, 2011 om 10:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Schoennike.com

ve
door verwijderd - Oct 3, 2011 om 11:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

gijssie81 schreef op maandag 3 okt 2011, 10:55: Kan aan mij liggen, maar ik lees nergens over welke site het precies gaat? Of kijk ik nou ergens overheen?/quote]
Ah, inderdaad. In de 'dubbelpost' stond wel een website vermeld en hier niet..... Maar het betreft inderdaad de website www.schoennike.com.

Freya

ve
door verwijderd - Oct 3, 2011 om 11:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op maandag 3 okt 2011, 11:02:
gijssie81 schreef op maandag 3 okt 2011, 10:55: Kan aan mij liggen, maar ik lees nergens over welke site het precies gaat? Of kijk ik nou ergens overheen?

Ah, inderdaad. In de 'dubbelpost' stond wel een website vermeld en hier niet..... Maar het betreft inderdaad de website www.schoennike.com.

Freya

O, ok, die had ik even gemist.

Haha, ik zie rechtsboven dat je zelfs nog kunt kiezen voor de Nederlandse gulden als munteenheid bij de prijzen :-). Dat zegt genoeg, lijkt mij. Bovendien heb ik al direct wantrouwen wanneer een zogenaamd Nederlandse site een .com-adres heeft (wat uiteraard niet wil zeggen dat elke website met een .nl-domein wel betrouwbaar is).

ve
door verwijderd - Oct 3, 2011 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

.........Haha, ik zie rechtsboven dat je zelfs nog kunt kiezen voor de Nederlandse gulden als munteenheid bij de prijzen :-). Dat zegt genoeg, lijkt mij...........

Sterker nog: de prijzen zijn ook nog in guldens!

Kan er met mijn pet niet bij dat iemand zich nog zit af te vragen of deze site betrouwbaar is.

ve
door verwijderd - Oct 3, 2011 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

thedol, gelukkig nog niet besteld. Ze hebben wel te gekke terugzend voorwaarden zeg. 365 dagen!! Zoals Freya al schrijft: "te mooi om waar te zijn.....".

ve
door verwijderd - Oct 3, 2011 om 13:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

op een vergelijkbare site peakperformancejassen (vrijwel zeker zelfde eigenaar )krijg ik zelf meldingen van mijn AV dat er is getracht een riskante verbinding te maken... dus maar beter wegblijven daar...

ve
door verwijderd - Oct 4, 2011 om 21:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Registrant:
yu haiyang
chuanyongpin shichangdong 16#
zhoushan, zhejiang 316000
China

Kies maar:

1) u krijgt geen schoenen
2) u krijgt nepschoenen
3) u krijgt een boete van de douane wegens namaak
4) u bent u geld kwijt.

U heeft sowieso optie 4 gewonnen waarbij u optie 1,2,3 er gratis bijkrijgt.

Kortom niet aan beginnen.

U kunt via Nike uitzoeken of dit een echte reseller is maar ik geef u weinig kans.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2011 om 22:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

U kan toch zelf al bedenken dat u voor 100% in de maling wordt genomen als u eens de boel goed doorlicht ziet u al dat dit niet kan.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2011 om 21:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb vorige week bij schoennike adidasschoenen besteld en kreeg vrijwel direct een bevestiging terug gestuurd.
Als ik nog vragen had, kon ik die stellen aan een bijgevoegd emaildres. Ik heb dat geprobeerd maar dat werkte niet. Ik heb 5 werkdagen gewacht en wilde daarna gaan kijken hoe ik mijn betaling met credicard terug kon vorderen om dat ik in de tussentijd allerlei forum, onder andere deze, hab bestudeerd en allemaal gaven ze mij een negatief gevoel. Maar.. het tegendeel is waar, na 5 werkdagen heb ik mijn schoenen binnen en ze zitten als gegoten. Succes met jouw bestelling.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2011 om 21:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Verbazend! Leken me namelijk dezelfde (soort) oplichters als van uggwinkel.com.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2014 om 19:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Me vader en ik hebben ze dus al besteld. We zijn nu aan het proberen ons geld terug te krijgen. Ik baal er wel heel erg van. Ik ben nog nooit bedrogen. Ik hoop dat het goed komt. Maar als ik het ergens anders zoek (Zo goedkoop en betrouwbaar mogelijk) zijn die schoenen (Nike Air Jordan Retro 3 Dames in Wit en Roze) niet in mijn maat. Naja, ik zoek nog wel verder, en kijk goed of de site's betrouwbaar zijn. Want dit wil ik niet nog een keer meemaken...

Iris

ve
door verwijderd - Mar 15, 2014 om 19:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

frank24 schreef op woensdag 12 okt 2011, 21:05: Ik heb vorige week bij schoennike adidasschoenen besteld en kreeg vrijwel direct een bevestiging terug gestuurd.
Als ik nog vragen had, kon ik die stellen aan een bijgevoegd emaildres. Ik heb dat geprobeerd maar dat werkte niet. Ik heb 5 werkdagen gewacht en wilde daarna gaan kijken hoe ik mijn betaling met credicard terug kon vorderen om dat ik in de tussentijd allerlei forum, onder andere deze, hab bestudeerd en allemaal gaven ze mij een negatief gevoel. Maar.. het tegendeel is waar, na 5 werkdagen heb ik mijn schoenen binnen en ze zitten als gegoten. Succes met jouw bestelling.

Bij welke site heb je ze besteld ?

ve
door verwijderd - Mar 15, 2014 om 20:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo bennietblondx,

Vraag ii me toch af met zo'n naam. ;-)

1. Topic is van okt. 2011
2. .....Bij welke site heb je ze besteld ?....
Even de andere reacties lezen, bv. die van 3/10 10.58 uur.

ve
door verwijderd - Mar 16, 2014 om 14:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op zaterdag 15 mrt 2014, 20:13: Hallo bennietblondx,

Vraag ii me toch af met zo'n naam. ;-)

1. Topic is van okt. 2011
2. .....Bij welke site heb je ze besteld ?....
Even de andere reacties lezen, bv. die van 3/10 10.58 uur.

Mij maakt het niks uit dat de topic van okt. 2011 is. En wat moet ik er uit opmaken dat ik naar die reacties moet lezen bv. die van 3/10 10.58. Ik heb alle reacties gelezen.

ve
door verwijderd - Mar 16, 2014 om 14:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

bennietblondx schreef op zondag 16 mrt 2014, 14:20:

Mij maakt het niks uit dat de topic van okt. 2011 is. En wat moet ik er uit opmaken dat ik naar die reacties moet lezen bv. die van 3/10 10.58. Ik heb alle reacties gelezen.

Bij de site waar dit topic over gaat, www.schoennike.com, kan jij ze nooit besteld hebben, want die site is off-line.

ve
door verwijderd - May 17, 2014 om 16:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

deze site is NIET betrouwbaar.

Ik heb er 2 paar schoenen besteld. moest 15 min wachten en dan binnen 24 uur zou ik bericht krijgen of het was gelukt. het bedrag was 120 bij elkaar. en er is nu opeens 240 afgeschreven terwijl we maar een keer twee paar hebben besteld en niet twee keer.
je kan ze niet meer bereiken want de site is opeens uit de lucht !!!!!
bij de afschrijving staat ook een andere site met newgoodshop.com EN mqkeshop.com (allebij uit beijng china !!) terwijl ze volgens de site uit Amerika zouden komen. klopt dus helemaal niks van.
en de site mqkeshop.com is een hele andere site met juweliers dingen.
gelukkig hebben we het geld terug gekregen. maar we voelen ons in de maling genomen door de mooie en aantrekkelijke prijzen. en dus opgelicht! Een dingen hebben we wel geleerd.. wat te mooi is om waar te zijn IS ook te mooi om waar te zijn.

NIETS BESTELLEN. Stelletje oplichters

ve
door verwijderd - May 17, 2014 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

stapper23, wat een mazzel dat je je geld wel terug hebt.

ve
door verwijderd - May 17, 2014 om 22:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry ik heb dat helaas verkeerd begrepen. Me vader is bezig het geld terug te eisen. Hopelijk gebeurt dat ook. Iemand zei ook iets over aangifte doen. Maar dan moeten we eerst meer zekerheid hebben over het geld en dergelijke.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2014 om 00:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.nikeschoenenonlineoutlet.com/scheepvaart

Grappige vertaling, wel heel mooie schoenen!

Was op zoek naar een specifiek aanbod voor mijn dochter en vindt het niet meer terug, nu op deze site belandt. Heel erg mooie schoenen maar dit lijkt niet echt betrouwbaar. Heeft iemand het recent geprobeert? De meeste winkels kun je wel "googelen", bij deze kom je niet veel resultaten tegen, misschien omdat het URL soms veranderd?

ve
door verwijderd - Oct 8, 2014 om 11:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de indruk dat het wemelt van chinese verkopers op het web.
Een kennis bestelde onlangs twee jassen van een bekend merk welke uit Italie leken te komen, maar ze kwamen dus uit China en dus kwam er ook nog ruim 40 euro douanekosten bij.
De jassen vielen ook nog eens te groot uit, dus pech en geld weg!

ve
door verwijderd - Oct 8, 2014 om 12:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

trappist schreef op woensdag 8 okt 2014, 11:40: Ik heb de indruk dat het wemelt van chinese verkopers op het web.
Een kennis bestelde onlangs twee jassen van een bekend merk welke uit Italie leken te komen, maar ze kwamen dus uit China en dus kwam er ook nog ruim 40 euro douanekosten bij.
De jassen vielen ook nog eens te groot uit, dus pech en geld weg!

Misschien op MP zetten? Bent u niet al het geld kwijt.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2014 om 13:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

trappist schreef op woensdag 8 okt 2014, 11:40: Ik heb de indruk dat het wemelt van chinese verkopers op het web.

Gek he, voor 1 van de grootste landen ter wereld... ;-)