Kaarten via topticker
Opvallend, helaas, dat u dan niet al eerdere meldingen in de media heeft gevolgd waarin duidelijk wordt gewaarschuwd voor het kopen van tickets bij toptickets. De waarschuwingen betreffen niet alleen de woekerprijzen maar ook het gegeven dat de tickets soms ook waardeloos zijn als ze niet op naam staan van degene die ze wik benutten. Jammer, helaas, wij als forumleden zijn al langer op de hoogte en als u bij 'gestelde'vargen zoekt zult u er ook reacties zijdens ons forum zien.Het is een bekend probleem als er meteen op de aanbieder wordt geklikt die bij een zoekmachine zoals google bovenaan staat.
Zie bijv.deze en u ziet nog meer met zoeknaam 'klacht toptickers' via Google.
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/toptickets.nl/
Haal de persoonlijke gegevens weg anders krijgt u straks nog veel meer aanbiedingen.
En een tip. klik nooit op de eerste aanbieder op internet, deze plek wordt gekocht om bovenaan te staan zodat onwetende er in trappen. En op uw vraag, er wordt zo vaak voor gewaarschuwd niet op dergelijke sites te bestellen.
Hallo Annemarie Brouwers ,
U bent op een openbaar forum , verwijder uw privegegevens , klik op het potloodje , dit moet u doen binnen 1 uur .
Betreft uw vraag , dit is algemeen bekend , u loopt achter de feiten aan , dus niks nieuws onder de horizon .
TopTicketshop.nl is een wederverkoper, onze prijzen zijn gebaseerd op vraag en aanbod. Wanneer een evenement bijvoorbeeld is uitverkocht worden de prijzen automatisch wat hoger. Ook als de vraag groot is bij topticketshop naar een bepaald evenement dan zal de prijs vanzelf hoger worden, het evenement hoeft dus niet per definitie uitverkocht te zijn bij het oorspronkelijke verkooppunt. Soms zijn er een groter aantal kaartjes beschikbaar en kunnen de prijzen lager zijn dan de originele ticketprijs. In de vliegticket business staat dit bekend als dynamic pricing en is het volkomen normaal en geaccepteerd dat consumenten niet allemaal dezelfde prijs betalen.
Veel klanten zijn bij ons vaste klant omdat ze het prettig vinden dat wij hun de zorg uit handen nemen van het vinden van een kaartje voor hun favoriete artiest/musical. Ook is het zo dat onze klanten de voorverkoopdata niet meer in de gaten hoeven te houden en ze hoeven niet uit te zoeken op welke website de artiest/musical wordt verkocht of dat er misschien een speciale presale is waar u lid voor moet worden. Kortom TopTicketshop.nl maakt het mogelijk om op het laatste moment nog te beslissen naar een uitverkocht concert te gaan en maakt het bestellen van kaartjes voor de digibeet zo makkelijk mogelijk! En dat allemaal zonder wachtrijen.
Staat ook in de voorwaarden ,
Lees hier waar u wel / en geen tickets moet kopen , klik op de rode regels .
http://www.weetwaarjekoopt.nl/waarkoopikveilig/
http://www.weetwaarjekoopt.nl/waar-niet-te-kopen/
Zowel Kassa, Radar en andere consumentenprogramma's hebben er veel aandacht aan gewijd. Het verbaasd mij dat u daar ook niet van op de hoogte bent. Ook is het erg onverstandig om al uw privé gegevens hier te schrijven, dat blijft voor eeuwig rondwaren op internet. U kunt tot 16:38 uur uw gegevens weghalen. Ga naar uw vraag, druk op bewerk en deleted dit alles en druk op opslaan.
Groetjes terug, Annemarie.
Maar heeft iedereen dan geslapen de afgelopen 30-40 jaar terwijl er veel aandacht aan gegeven werd op radio, tv, internet?
Voortaan dus eerst maar kijken en uitzoeken voordat er gekocht wordt?
Kijk eens bij "Weet waar je koopt".
http://www.weetwaarjekoopt.nl/
Een link met ADV er voor en de eerste regel op hun site is: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde.
Twee rode lampen om al niet te willen bestellen daar. Sorry dat ik het zeg, maar diegene die na zoveel media aandacht, televisieprogramma's en waarschuwingen van theaters nog bij doorverkoopsites blijft bestellen is het online bestellen niet waard. Klanten staan huilend bij failliete winkelketens, want o wat is het erg dat ze weg zijn, maar de bedrijven waar het hardst over geklaagd wordt blijft maar bestaan. Het gaat nog steeds te goed in Nederland dat mensen eerst doen en daarna pas kijken
Neem dus maar even aan dat vriendin de kaartjes bij die Topticketshop gekocht heeft. Zonde geld.
Blond? Er is toch vaak genoeg voor gewaarschuwd. Koop alleen bij de officiële verkopers.
Toch een fijne avond gewenst.
Zijn jullie op de hoogte van deze woekerprijzen en hoe is dat mogelijk?
Ja wij zijn op de hoogte. Het is mogelijk omdat u wellicht de laatste jaren geen tv heeft gekeken danwel nooit heeft begrepen hoe Google werkt.
Ja, dat weet bijna iedereen in NL. En omdat dit soort bedrijfjes er zijn komt er een naam van de koper op te staan, De koper/bezoeker dient zich te legitimeren bij het optreden. Althans dat is de bedoeling. Dit soort bedrijfjes verdient soms meer als de artiesten door woekerwinsten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer