Jo
door Joepiefloepie Feb 7, 2022 om 18:47
Vrije tijd & tuin

Kaarten Winterfair worden niet terug betaald

De Margriet en Libelle Winterfair van afgelopen november is geannuleerd door Corona. Je kon vervolgens aangeven wat je wilde, omzetten naar zomer event of Winterfair van 2022 of je geld terug. Ik heb voor laatste gekozen. Voor half januari zou geld terug gestort worden. Inmiddels is het 7 febr 2022 en wijzen DPG MEDIA en Ticketcounter naar elkaar. Zijn er nog meer gedupeerden die nog wachten op hun geld?

2905 6 Rapporteer
HenkDeZevende
door HenkDeZevende - Feb 7, 2022 om 19:19
1351 Antwoorden / Vragen
0

Wilt u een clubje beginnen dan?

tenormin
door tenormin Feb 7, 2022 om 19:54
16536 Antwoorden / 105 Vragen

¿ @henkdezevende.

HenkDeZevende
door HenkDeZevende Feb 7, 2022 om 22:25
1351 Antwoorden / Vragen

Het enige logische antwoord onder "zijn er meer mensen die dit hebben?" en onder "kan dat  zomaar'?" normaal niet, maar dit is een bijzonder geval.

tenormin
door tenormin - Feb 7, 2022 om 19:52
16536 Antwoorden / 105 Vragen
1

Wel, Margriet en Libelle zijn bonafide magazines. En van Ticketcounter weet ik niet veel, alleen op hun site staat dat men, als je je geld terugvraagt begin Januari je dat inderdaad terug zou krijgen begin Februari. Dus nog even afwachten lijkt mij. Het is pas de eerste week, dus begin Februari kan ook, misschien, half Februari betekenen.

marita5
door marita5 - Feb 7, 2022 om 20:17
11056 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Joepiefloepie , 

Veelgestelde Vragen , 

Ik heb gekozen voor terugboeken .Wanneer krijg ik mijn geld terug ? 

Er zijn twee terugboekrondes:

  • Geef voor 18 december aan dat je je geld terug wilt, dan kun je het aankoopbedrag begin januari op je rekening verwachten.
  • Geef je voor 17 januari aan dat je je geld terug wilt, dan kun je het aankoopbedrag begin februari op je rekening verwachten.  
Ik heb een vraag over mijn gekochte Tickets en / of de annulering van de Winterfair 

Voor vragen over gekochte tickets of de annulering van Dé Winterfair kun je contact opnemen met de klantenservice van DPG Media via 088-5500250 of deze site. Let op: heb je tickets gekocht bij een andere partij zoals bijv. de NS of ANWB? Neem dan contact op met de partij waarbij je je tickets hebt gekocht. Voor overige vragen kun je mailen naar info@margrietwinterfair.nl

Voor verdere informatie , klik op de rode regel . 

https://www.dewinterfair.nl/veelgestelde-vragen/#/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 8, 2022 om 14:38
16385 Antwoorden / 201 Vragen
0

Zie aanvullend ook nog dit (met aantekening dat u het hebben van nog even geduld toch ook zinvol kan zijn: Annulering corona: In beginsel heeft u iets betaald voor een dienstverlening die niet wordt verleend en kunt u, zoals ook regelmatig aan de orde in Meldpunt van Omroep Max actie kunnen nemen in de context van het in gebreke blijven m.b.t. nakomen van een overeenkomst. Dat zal dan formeel vorderen betekenen waarvoor bij o.a. op de site van de consumentenbond en juridisch loket een voorbeeldbrief te vinden is.    https://www.maxmeldpunt.nl/

 

familie rijnders
door familie rijnders - Nov 29, 2022 om 14:39
1 Antwoorden / Vragen
0

IK ben 2 kaartjes kwijt

Sjoppy.
door Sjoppy. Nov 29, 2022 om 15:30
6518 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is balen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

pe
perry_61 - Jan 30, 2023 om 12:15
Geldzaken & recht

Te veel betaalde rente

Wij hebben een doorlopend crediet die wij al betalen vanaf 2003 lopend bij credivance ( onderdeel van de ABN )
Nu kregen we eerst te horen dat voor eind 2022 alles geregeld zou worden, dat werd opgeschoven naar het eerst kwartaal van 2023 en nu hebben ze op de website van defam het weer veranderd naar 2023 wat een heel breed begrip is.
Als je opbelt kan niemand je een goed antwoord geven ... Lees meer

K
K H Starke - Jan 29, 2023 om 03:52
Elektronica & tv

Retourzenden apparaten Ziggo

 Ik heb mijn contract bij Ziggo beeindigd en moet de apparaten die ik van hun heb retour zenden.   Ik krijg de nodige verpakking toegestuurd. Maar voor de mediabox xl hebben ze geen verpakking gestuurd. Ik heb de klantenservice gebeld. Ze vertelden me dat ik zelf de mediabox naar de milieustraat moet brengen.
Mijn vraag is, is dit correct? ... Lees meer

LisanneVB
LisanneVB - Jan 30, 2023 om 22:57
Huishouden & energie

Energielabel

Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Wij wonen gehuurd (vrije sector). En er is vorig jaar Oktober een meting geweest. Er is B uitgekomen. Waar wij het oneens mee zijn. Er loopt water over de vensterbanken en de kozijnen zijn aan het schimmelen. De voordeur is nog enkel glas en de rubbertjes van de kozijnen zijn kapot. Het tocht flink ook. Nu weet ik dat ik bij mijn eigen huurbaas moet zijn. Ma ... Lees meer