Jo
door Joepiefloepie Feb 7, 2022 om 18:47
Vrije tijd & tuin

Kaarten Winterfair worden niet terug betaald

De Margriet en Libelle Winterfair van afgelopen november is geannuleerd door Corona. Je kon vervolgens aangeven wat je wilde, omzetten naar zomer event of Winterfair van 2022 of je geld terug. Ik heb voor laatste gekozen. Voor half januari zou geld terug gestort worden. Inmiddels is het 7 febr 2022 en wijzen DPG MEDIA en Ticketcounter naar elkaar. Zijn er nog meer gedupeerden die nog wachten op hun geld?

3794 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Feb 7, 2022 om 19:19
2042 Antwoorden / Vragen
0

Wilt u een clubje beginnen dan?

tenormin
door tenormin Feb 7, 2022 om 19:54
16826 Antwoorden / 108 Vragen

¿ @henkdezevende.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Feb 7, 2022 om 22:25
2042 Antwoorden / Vragen

Het enige logische antwoord onder "zijn er meer mensen die dit hebben?" en onder "kan dat  zomaar'?" normaal niet, maar dit is een bijzonder geval.

tenormin
door tenormin - Feb 7, 2022 om 19:52
16826 Antwoorden / 108 Vragen
1

Wel, Margriet en Libelle zijn bonafide magazines. En van Ticketcounter weet ik niet veel, alleen op hun site staat dat men, als je je geld terugvraagt begin Januari je dat inderdaad terug zou krijgen begin Februari. Dus nog even afwachten lijkt mij. Het is pas de eerste week, dus begin Februari kan ook, misschien, half Februari betekenen.

marita5
door marita5 - Feb 7, 2022 om 20:17
11508 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Joepiefloepie , 

Veelgestelde Vragen , 

Ik heb gekozen voor terugboeken .Wanneer krijg ik mijn geld terug ? 

Er zijn twee terugboekrondes:

  • Geef voor 18 december aan dat je je geld terug wilt, dan kun je het aankoopbedrag begin januari op je rekening verwachten.
  • Geef je voor 17 januari aan dat je je geld terug wilt, dan kun je het aankoopbedrag begin februari op je rekening verwachten.  
Ik heb een vraag over mijn gekochte Tickets en / of de annulering van de Winterfair 

Voor vragen over gekochte tickets of de annulering van Dé Winterfair kun je contact opnemen met de klantenservice van DPG Media via 088-5500250 of deze site. Let op: heb je tickets gekocht bij een andere partij zoals bijv. de NS of ANWB? Neem dan contact op met de partij waarbij je je tickets hebt gekocht. Voor overige vragen kun je mailen naar info@margrietwinterfair.nl

Voor verdere informatie , klik op de rode regel . 

https://www.dewinterfair.nl/veelgestelde-vragen/#/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 8, 2022 om 14:38
16830 Antwoorden / 202 Vragen
0

Zie aanvullend ook nog dit (met aantekening dat u het hebben van nog even geduld toch ook zinvol kan zijn: Annulering corona: In beginsel heeft u iets betaald voor een dienstverlening die niet wordt verleend en kunt u, zoals ook regelmatig aan de orde in Meldpunt van Omroep Max actie kunnen nemen in de context van het in gebreke blijven m.b.t. nakomen van een overeenkomst. Dat zal dan formeel vorderen betekenen waarvoor bij o.a. op de site van de consumentenbond en juridisch loket een voorbeeldbrief te vinden is.    https://www.maxmeldpunt.nl/

 

familie rijnders
door familie rijnders - Nov 29, 2022 om 14:39
1 Antwoorden / Vragen
0

IK ben 2 kaartjes kwijt

sjjoppy
door sjjoppy Nov 29, 2022 om 15:30
7182 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is balen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer